[80 B3 1.8 JN] Audi 80 1.8S "Małżonka"
[80 B3 1.8 JN] Audi 80 1.8S "Małżonka"
Witam chciałem zaprezentować wam swoją "żonę". :mrgreen:
Zakupiona została w sierpniu 2013 i to całkiem przez przypadek. Poszukiwałem Passata B3 GT w kombi lecz nic ciekawego nie mogłem znaleźć. Po miesiącu poszukiwań pomyślałem że może by rozejrzeć za jakimś Audi. Najpierw myślałem o 80 B2 ale stan większości był gorszy niż fatalny więc zostało mi szukać 80 B3, B4. Chciałem znaleźć fajną coupe do drobnych poprawek ale żadna nie spełniała moich wymogów aż nagle trafiłem na ogłoszenie które zwróciło mą uwagę. Po zapoznaniu się z ogłoszeniem zadzwoniłem do właściciela i już na drugi dzień pojechaliśmy z ojcem na oględziny. Po otwarciu garażu w którym była trzymana ojciec bez zastanowienia powiedział "bierzemy ją". Po krótkiej jeździe próbnej stwierdziłem że to jest to czego szukam i od tamtej pory jestem jej dumnym posiadaczem.
Niestety jakoś 3 tygodnie po nabyciu miałem nie miłą sytuację i uszkodzeniu uległa prawa strona z przodu i został zniszczony błotnik, lampa, dwa kierunki, maska i lekko spękał zderzak ale już jest naprawione . A teraz coś o niej.
Model: 80 B3
Data produkcji: 1990
Silnik: na razie 1.8[JN] napędzane polskim nitrem (czyt. LPG) w planach 2.0 16v lub 2.3 20v[7a]
Wyposażenie:
2x Szyby w prądzie
Lusterka w prądzie
Szyberdach w prądzie
Fotel kierowcy z regulacja wysokości
Lotka
Podświetlenie komory śilnika
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Obrotomierz
Tempomat
Audio:
Radio: Audi Symphony
Głośniki przód: Hertz
Głośniki tył: Auditor
Wzmacniacz: 1 Blaupunkt połączony z tubą, 2 jakiś chiński połączony z głośnikami z tylu
Tuba: Infinity
Plany:
Lampy z wersji Treser - zrobione :!:
Lampy z Audi 90 (oddać do plastikarza i na auto) - zrobione :!:
Lusterka w kolor
Domalować listwy
Spuścić trochę na dół
Zmiana wnętrza na jakieś kubełki - zrobione :!:
Jakiś swap i quattro
Zmiana koła na Borbet A lub T - zrobione :!:
Zmiana tuby na małą skrzynkę JBL
Dołożyć elektryczne szyby z tyłu - zrobione :!:
Radio z Audi A6 C5 Navigation Plus
W dalszej przyszłości lakierka całego auta
Zaraz po zakupie
Wnętrze
Zaraz po naprawie po kolizji
Zakupiona została w sierpniu 2013 i to całkiem przez przypadek. Poszukiwałem Passata B3 GT w kombi lecz nic ciekawego nie mogłem znaleźć. Po miesiącu poszukiwań pomyślałem że może by rozejrzeć za jakimś Audi. Najpierw myślałem o 80 B2 ale stan większości był gorszy niż fatalny więc zostało mi szukać 80 B3, B4. Chciałem znaleźć fajną coupe do drobnych poprawek ale żadna nie spełniała moich wymogów aż nagle trafiłem na ogłoszenie które zwróciło mą uwagę. Po zapoznaniu się z ogłoszeniem zadzwoniłem do właściciela i już na drugi dzień pojechaliśmy z ojcem na oględziny. Po otwarciu garażu w którym była trzymana ojciec bez zastanowienia powiedział "bierzemy ją". Po krótkiej jeździe próbnej stwierdziłem że to jest to czego szukam i od tamtej pory jestem jej dumnym posiadaczem.
Niestety jakoś 3 tygodnie po nabyciu miałem nie miłą sytuację i uszkodzeniu uległa prawa strona z przodu i został zniszczony błotnik, lampa, dwa kierunki, maska i lekko spękał zderzak ale już jest naprawione . A teraz coś o niej.
Model: 80 B3
Data produkcji: 1990
Silnik: na razie 1.8[JN] napędzane polskim nitrem (czyt. LPG) w planach 2.0 16v lub 2.3 20v[7a]
Wyposażenie:
2x Szyby w prądzie
Lusterka w prądzie
Szyberdach w prądzie
Fotel kierowcy z regulacja wysokości
Lotka
Podświetlenie komory śilnika
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Obrotomierz
Tempomat
Audio:
Radio: Audi Symphony
Głośniki przód: Hertz
Głośniki tył: Auditor
Wzmacniacz: 1 Blaupunkt połączony z tubą, 2 jakiś chiński połączony z głośnikami z tylu
Tuba: Infinity
Plany:
Lampy z wersji Treser - zrobione :!:
Lampy z Audi 90 (oddać do plastikarza i na auto) - zrobione :!:
Lusterka w kolor
Domalować listwy
Spuścić trochę na dół
Zmiana wnętrza na jakieś kubełki - zrobione :!:
Jakiś swap i quattro
Zmiana koła na Borbet A lub T - zrobione :!:
Zmiana tuby na małą skrzynkę JBL
Dołożyć elektryczne szyby z tyłu - zrobione :!:
Radio z Audi A6 C5 Navigation Plus
W dalszej przyszłości lakierka całego auta
Zaraz po zakupie
Wnętrze
Zaraz po naprawie po kolizji
Ostatnio zmieniony 16 lis 2014, 11:52 przez Kośmi, łącznie zmieniany 3 razy.
Audi robi naprawde pozytywne wrażenie.
Jeśli chcesz swap'ować to nie swapuj na 16v. Większość osób nie powie Ci dobrego słowa nt. tego motoru. Nie wiem czy wiesz ale żeby do B3 włożyć Q będziesz musiał ciąć większość podłogi z tyłu samochodu
Wizualnie bardzo mi się podoba ale jeśli byś chciał jakieś kubełki to mam w domu czarne satynowe razem z tylną kanapą
Jeśli chcesz swap'ować to nie swapuj na 16v. Większość osób nie powie Ci dobrego słowa nt. tego motoru. Nie wiem czy wiesz ale żeby do B3 włożyć Q będziesz musiał ciąć większość podłogi z tyłu samochodu
Wizualnie bardzo mi się podoba ale jeśli byś chciał jakieś kubełki to mam w domu czarne satynowe razem z tylną kanapą
Ostatnio przy chwili wolnego czasu postanowiłem zabrać się za układ wtrysku a mianowicie zlikwidować problem z wkręcaniem się na obroty, gdyż odcina przy 5200 obr./min i na dodatek jeszcze ma z tym duży problem. Wymieniłem filtr paliwa i wyregulowałem położenie tarczy spiętrzającej oraz wyczyściłem świece.
Poprawa jest gdyż kręci się trochę szybciej ale dalej odcina przy 5200 obr./min.
A tak wyglądało paliwo z mojego starego filtra w porównaniu z paliwem prosto z dystrybutora.
[ Dodano: 2014-02-21, 23:41 ]
Wreszcie się udało ogarnąć fotele i lampy na tył (dzięki Audi Sport). Przy chwili wolnego czasu nowy nabytek (zakupiony w walentynki :mrgreen: ) wpadł na autko.
[ Dodano: 2014-05-16, 21:05 ]
Żeby nie było że nic się nie dzieje to w ostatnim czasie na pokład wpadły lampki w uchwyty przy podsufitce, lampy z 90 (wreszcie :shock:) , nowe halogeny które od razu zostały zdymione <ok> i pomarańczowe kierunki. Zostały wymalowane doły zderzaków "strukturą". Była również przygoda z elektryką ale zostało to już ogarnięte. Fotki wrzucę jak tylko poprawi się pogoda. Przy okazji zastanawiam się czy nie zamontować boczków z B4 z satyną i dekorami drewnianymi ale nie wiem czy podjejdą.
Poprawa jest gdyż kręci się trochę szybciej ale dalej odcina przy 5200 obr./min.
A tak wyglądało paliwo z mojego starego filtra w porównaniu z paliwem prosto z dystrybutora.
[ Dodano: 2014-02-21, 23:41 ]
Wreszcie się udało ogarnąć fotele i lampy na tył (dzięki Audi Sport). Przy chwili wolnego czasu nowy nabytek (zakupiony w walentynki :mrgreen: ) wpadł na autko.
[ Dodano: 2014-05-16, 21:05 ]
Żeby nie było że nic się nie dzieje to w ostatnim czasie na pokład wpadły lampki w uchwyty przy podsufitce, lampy z 90 (wreszcie :shock:) , nowe halogeny które od razu zostały zdymione <ok> i pomarańczowe kierunki. Zostały wymalowane doły zderzaków "strukturą". Była również przygoda z elektryką ale zostało to już ogarnięte. Fotki wrzucę jak tylko poprawi się pogoda. Przy okazji zastanawiam się czy nie zamontować boczków z B4 z satyną i dekorami drewnianymi ale nie wiem czy podjejdą.
E tam, dobry silnik jak sie remont zrobi i wstawi elektryczny wtryskMath11 pisze:Audi robi naprawde pozytywne wrażenie.
Jeśli chcesz swap'ować to nie swapuj na 16v. Większość osób nie powie Ci dobrego słowa nt. tego motoru.
A Audi fajne, kolor ciekawy, w takim kolorze i podobnym nawet kole w Janowie Lubelskim forumowicz taka jeździ