Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Cabrio\RSA\ by jamaica*

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
mateusz010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 21 sty 2011, 21:17
Lokalizacja: Zarszyn/Sanok

Post autor: mateusz010 » 20 sty 2014, 13:51

Dzieki Kolczat za doractwo :-D Ehhh ten gwint ciezki do zdobycia :-D

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 20 sty 2014, 14:00

mateusz010 pisze:Dzieki Kolczat za doractwo Ehhh ten gwint ciezki do zdobycia
dlatego też coraz więcej osób się decyduje na air lub gwint własnej roboty... ;-)

Awatar użytkownika
pablovw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:20
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: pablovw » 21 sty 2014, 00:20

Na 8,5 lepiej chyba 195/40, przynajmniej ja mam tak u siebie i lepiej mi się widzi niż 205/40 bo też je zakładałem, popatrz se na http://tyrestretch.com/ i pamiętaj że różne opony różnie się naciągają :roll:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 sty 2014, 06:18

pablovw, doradzilbym 195/40, ale tylko w przypadku posiadania gwintu, na -60 bedzie dziura strasznie denerwowala

Awatar użytkownika
mateusz010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 21 sty 2011, 21:17
Lokalizacja: Zarszyn/Sanok

Post autor: mateusz010 » 21 sty 2014, 10:36

Kolczat pisze:pablovw bedzie dziura strasznie denerwowala
tak jak mowi kolega Kolczat :mrgreen:

apropo gwintu, potrzebuje McPHERSONy, puste, z nakretkami, gdyby ktoś posiadal dajcie znać, bo chce wlasnie rezać gwinta made in home :mrgreen:

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 22 sty 2014, 22:43

jak jestes zainteresowany to mam mcphersony na zbyciu

dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 23 sty 2014, 20:08

no i kolejna ładna Cabria w klubie :) życzę bezawaryjności :-)

a Felge jak już to bym wkładał 18 cali bo 17 jakies takie małe się wydaja bynajmniej u mnie :) ale to kwestia własnego gustu ...

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 sty 2014, 23:05

A jak już kupujesz podrabiane koła z niższej półki to chociaż dołóż kasy i kup 18" najlepiej 9,5" szerokości. Wąskie 17" nie wygląda imponująco w cabrio. Szkoda kasy na dare rs w słabych wymiarach. Za 3000zł da się kupić nawet oryginalne BBS RS 17" jak się ma trochę szczęścia i spędza się sporo czasu na szukaniu.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 24 sty 2014, 00:44

a ja sie nie zgodze ze dare to biedne kolo i tak odrazu bym ich nie skreslal, jest kilka dobrych projektow w pl na darach, co do szerokosci to sie zgodze ze za waskie nie zrobia roboty, no i roznica w cenie 17' czy 18' waskich czy szerokich nie jest duza wiec dobrze przemysl zakup

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 24 sty 2014, 08:11

bendek88 pisze:a ja sie nie zgodze ze dare to biedne kolo i tak odrazu bym ich nie skreslal, jest kilka dobrych projektow w pl na darach, co do szerokosci to sie zgodze ze za waskie nie zrobia roboty, no i roznica w cenie 17' czy 18' waskich czy szerokich nie jest duza wiec dobrze przemysl zakup
ja również doradziłbym kupno 18 cali ;-)

Awatar użytkownika
mateusz010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 21 sty 2011, 21:17
Lokalizacja: Zarszyn/Sanok

Post autor: mateusz010 » 24 sty 2014, 20:17

Potrzebuje kogoś kto przerabiał ori zawieszenie na gwinta :) bo mam kilka pytań

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 sty 2014, 06:48

ja nie robilem, ale musisz uciac od samej gory gdzies z 4cm, nagwintowac wewnetrzna strone kolumny i zewnetrzna, wiadomo z zewnatrz dorabiasz nakretke i kladziesz na niej sprezyne, do wewnatrz dorabiasz nakretke pod pasujacy na ta dlugosc kolumny amortyzator... fuuu i mamy gwinta bez czekania

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 25 sty 2014, 07:54

Nie lepiej kupić używkę KW? ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 sty 2014, 07:55

jasne ze lepiej, ale gorzej z dostepnoscia :-P

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 25 sty 2014, 08:03

a tam gorzej, jak się szuka to się znajduje :lol: a do ładnego Caba nie ma co oszczędzać, pozatym w gwincie to dół jest przycięty ok 4cm pod tym mocowaniem drążka

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl