ATLAS pisze:Z rantem 1,5" będzie prawie taka sama bieda jak teraz.
Radzę kupić na przód 2" ranty, a na tył 2,5" jeśli nie chcesz przesadzać, ale mieć dobrze osadzoną felgę nie wyglądającą jak seria. Do tego pasowałyby opony 205/40. Ranty i opony powinny niewiele kosztować w tych wymiarach.
Pozdro.
No właśnie z tym mam zagwostkę, zobaczymy co się uda zdziałać.
Tighe pisze:będzie pięknie, ale czy lepiej niż na PZ? :roll:
Najpierw wlecą PZ'ty, bo za niedługo powinny być gotowe. Z OZ'ami trzeba poczekać do lata, bo będę zmieniał rant i dawał rotor w polerkę, a niestety z terminami ciężko.
wujo1 pisze:Tighe pisze:będzie pięknie, ale czy lepiej niż na PZ? :roll:
przy tym body to obydwie felgi dobrze wyglądają jedynie co to dobrze dobrać dystans oponę i obniżyć, no i przy tych felgach jest też plus że jednak jest ten sam rozstaw <ok>
PZ będzie pasowany na dystasnie, OZ wyciągny rantem. Opony 205/45 i planuję póki co 60/40 zarzucić, a gwint jak się uda, to na przyszły sezon.