Italiano TDI sedan - SPRZEDANE
W poniedziałem byłem na SKP w celu zrobienia przeglądu. Wszystko wyszło idealnie amorki ponad 70%, hamulce przód tył sprawne, jedynie osłona przegubu do wymiany i łącznik stabilizatora bo stukał (oczywiście wymieniam obie strony).
Części już zakupione.
Z ciekawszych rzeczy to w niedziele na giełdzie/targu w Nowym Sączu za 65zł zakupiłem dywaniki ze stoperami dedykowane do naszych Audi z wysztym napisem. Cena chyba dobra;)
Akurat w dniach poniedziałek-środa byłem w delegacji w Warszawie i jezdziłem mondeo 2013r. Po przejściu do audi widać przeskok 20letni w technice. Najbardziej zraziły mnie moje spowalniacze (tzn hamulce).
Części już zakupione.
Z ciekawszych rzeczy to w niedziele na giełdzie/targu w Nowym Sączu za 65zł zakupiłem dywaniki ze stoperami dedykowane do naszych Audi z wysztym napisem. Cena chyba dobra;)
Akurat w dniach poniedziałek-środa byłem w delegacji w Warszawie i jezdziłem mondeo 2013r. Po przejściu do audi widać przeskok 20letni w technice. Najbardziej zraziły mnie moje spowalniacze (tzn hamulce).
2014-05-29
Ostatnio wpadły wkońcu tylne narożne lampy hella, dywaniki ze stoperami AUDI a dziś zamontowałem nowe klocki TRW na przód
[ Dodano: 2014-07-03, 08:52 ]
Wczoraj Audik dzielnie pokonał 1080km. Trasa Nowy Sącz - Augsburg bez niespodzianek
2014-07-13
I oto mój wiekowy AUDIk dotarł do miejsa narodzin tj Ingolstadt.
Ogólnie turlam się po niemczech ale niestety nie mogę uzyskać nawet czerwonej umweltplaket ;/ na szczęście na autobahnach nie trzeba mieć plakietek
Parę fotek:
Ostatnio wpadły wkońcu tylne narożne lampy hella, dywaniki ze stoperami AUDI a dziś zamontowałem nowe klocki TRW na przód
[ Dodano: 2014-07-03, 08:52 ]
Wczoraj Audik dzielnie pokonał 1080km. Trasa Nowy Sącz - Augsburg bez niespodzianek
2014-07-13
I oto mój wiekowy AUDIk dotarł do miejsa narodzin tj Ingolstadt.
Ogólnie turlam się po niemczech ale niestety nie mogę uzyskać nawet czerwonej umweltplaket ;/ na szczęście na autobahnach nie trzeba mieć plakietek
Parę fotek:
Audik żyje i wozi nas do pracy ale nie bez problemów...
Od 40km/h strasznie wyje coś z przodu po lewej stronie. Nie wiem czy łożysko to nie łożysko. Przy jezdzie 120km/h autostradą w środku jest masakra tak dudni.
Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego. A i nie mogę szybciej jezdzić jak 140km/h bo od razu takie ciśnienie robi że płyn wyrzuca chociaż temp trzyma ładnie (Uszczelka pod głowicą?).
Rozszczelniła się odma i dodatkowo olej leje się po silniku (dobrze że jest osłona pod silnikiem).
Ogólnie w sobotę jadę na pobliski złom zobaczymy ile mi za piastę powiedzą z łożyskiem. Jak dużo trzeba bd łożysko z PL sprowadzać i wymienić.
Dziennie robię 90km tygodniowo to daje 450km. Wszystko fajnie poza tym strasznym szumem który dochodzi od przodu. Prawdopodobnie gdzieś w zimie/na wiosnę audik zostanie zamieniony na jakąś benzynkę plus lpg (wymogi norm emisji spalin w DE nie pozwalają mi na swobodną jazdę po mieście). Patrze po ogłoszeniach za a4 b5 polift 1.8t lub v6 1999-2000 lub a4 b6 ale tutaj jest problem bo 1.8t jeszcze drogie a 1.6 szkoda brać na trasy. Ewentualnie bmw e39 (kumpel ma i na trase jest to mega fajne auto)
A no i ostatnio szyberdach się zepsuł. tzn prowadnica się złamała ale do góry się uchyla
za miesiąc muszę szukać zimówek bo tutaj od 1 listopada jest obowiązek posiadania.
PS. V-max na autobahnie licznikowe 180 tak więc staruszek ma jeszcze siłe ale i też schorzenia wymienione wyżej ;/
Od 40km/h strasznie wyje coś z przodu po lewej stronie. Nie wiem czy łożysko to nie łożysko. Przy jezdzie 120km/h autostradą w środku jest masakra tak dudni.
Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego. A i nie mogę szybciej jezdzić jak 140km/h bo od razu takie ciśnienie robi że płyn wyrzuca chociaż temp trzyma ładnie (Uszczelka pod głowicą?).
Rozszczelniła się odma i dodatkowo olej leje się po silniku (dobrze że jest osłona pod silnikiem).
Ogólnie w sobotę jadę na pobliski złom zobaczymy ile mi za piastę powiedzą z łożyskiem. Jak dużo trzeba bd łożysko z PL sprowadzać i wymienić.
Dziennie robię 90km tygodniowo to daje 450km. Wszystko fajnie poza tym strasznym szumem który dochodzi od przodu. Prawdopodobnie gdzieś w zimie/na wiosnę audik zostanie zamieniony na jakąś benzynkę plus lpg (wymogi norm emisji spalin w DE nie pozwalają mi na swobodną jazdę po mieście). Patrze po ogłoszeniach za a4 b5 polift 1.8t lub v6 1999-2000 lub a4 b6 ale tutaj jest problem bo 1.8t jeszcze drogie a 1.6 szkoda brać na trasy. Ewentualnie bmw e39 (kumpel ma i na trase jest to mega fajne auto)
A no i ostatnio szyberdach się zepsuł. tzn prowadnica się złamała ale do góry się uchyla
za miesiąc muszę szukać zimówek bo tutaj od 1 listopada jest obowiązek posiadania.
PS. V-max na autobahnie licznikowe 180 tak więc staruszek ma jeszcze siłe ale i też schorzenia wymienione wyżej ;/
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kompresja idzie Tobie do płynu, też delikatnie miałem uszkodzoną bo kilka razy jezdząc do Wawy i z powrotem , to zawsze pozostawało gdzieś trochę więcej jak pół zbiornicza płynu, na 3 cylindrze gdzieś puszczało. nawet sobie przy okazji sprawdzałem kompresje to miałem ( 29, 28, 27, 28)
Po zmianie uszczelki nie ma problemu, od razu wpadła głowica afn i dolot ASZ i pozbyłem się całego egr.
Teraz nawet jak przyjade z pracy moge odkręcić na spokojnie korek i nawet nie podniesie się płyn w zbiorniczku.
Po zmianie uszczelki nie ma problemu, od razu wpadła głowica afn i dolot ASZ i pozbyłem się całego egr.
Teraz nawet jak przyjade z pracy moge odkręcić na spokojnie korek i nawet nie podniesie się płyn w zbiorniczku.
mrc92ns, Powiem Ci że 5B 1.8T to świetny samochód, często jeżdżę B5 od mojego taty tylko że w quattro :mrgreen: ale i pasat B5FL 1.9TDI w 6gang jest świetny na trasy, odnośnie B6 to dla mnie to auto robi wrażenie plastikowego ale to moja opinia , a do BMW jestem po prostu uprzedzony
Odnośnie usterki w Twoim siniku też obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, miałem takie objawy jak ty w mojej V-ce.
Ps. Jak zmienisz maszynę to daj znać <ok>
Odnośnie usterki w Twoim siniku też obstawiałbym uszczelkę pod głowicą, miałem takie objawy jak ty w mojej V-ce.
Ps. Jak zmienisz maszynę to daj znać <ok>
zobaczymy co będzie. priorytet to muszę wymienić łożysko w przednim kole początkiem pazdziernika będę w domu na weekend to bym zrobił ale do tego czasu czeka mnie jeszcze jakieś 2,5tys km. Ogólnie teraz kupie zimówki (obowiązkowe w DE od 1.11) i jak się uda bez przeszkód dojezdzić do świąt BN to zrobi się uszczelkę pod głowicą i cąły silnik uszczelni. Będzie idealny dupowóz do pracy. A na wiosne jak się uda można szukać czegoś innego z klimą itp. Bo na zimę klima nie potrzebna
Spalanie jakie mam teraz to około 5,5l/100km. Na pełnym baku do pracy jezdząc 40km autostradą 10km w (jedną stronę )przez miasto w korkach popołudniu robię 1250-1300km.
A np jak jechałem z domu do Niemiec cały czas autostradą to spalanie było 5l bo nie trzeba było się zatrzymywać wiele razy. Tak że zrobić to co boli silnik ale łożysko j pierwszej kolejności i jezdzić.
Dużo A80 jezdzi po Niemczech. Widziałem 2xS2 wiele cabrio no i wiele ładnych 80 b3 i b4 na białyh blachach bez eurobandu a za kierownicą starsi dziadkowie (pewnie pierwsi właściciele)
[ Dodano: 2014-10-13, 10:20 ]
Ostatnio po ciężkich trudach wymienione łożysko koła przedniego. Jest spora różnica. Starego nie mogli nawet wyprasować tak rozsypane.
Mały test na autostradzie - 180km/h bez problemu. Staruch daje rade.
[ Dodano: 2014-11-02, 21:13 ]
Założone zimowe obuwie (od 1 Listopada obowiazkowe w Niemczech).
Foto z wycieczki do Garmisch
2014-11-09
Wczoraj kupiony nowy samochód okazyjnie BMW e39. AUDI bedzie sciagane do PL na święta BN. Albo zostawie siostrze albo sprzedam. Do zrobienia jest przegub prawy, silnik uszczelnić i auto do jazdy. Od czerwca do teraz zrobiłem po samych Niemczech 8tys km
[ Dodano: 2014-12-23, 14:54 ]
AUDI sprzedane kuzynowi, przesiadłem się na BMW ale do AUDI kiedyś wrócę
Temat do zamknięcia
Spalanie jakie mam teraz to około 5,5l/100km. Na pełnym baku do pracy jezdząc 40km autostradą 10km w (jedną stronę )przez miasto w korkach popołudniu robię 1250-1300km.
A np jak jechałem z domu do Niemiec cały czas autostradą to spalanie było 5l bo nie trzeba było się zatrzymywać wiele razy. Tak że zrobić to co boli silnik ale łożysko j pierwszej kolejności i jezdzić.
Dużo A80 jezdzi po Niemczech. Widziałem 2xS2 wiele cabrio no i wiele ładnych 80 b3 i b4 na białyh blachach bez eurobandu a za kierownicą starsi dziadkowie (pewnie pierwsi właściciele)
[ Dodano: 2014-10-13, 10:20 ]
Ostatnio po ciężkich trudach wymienione łożysko koła przedniego. Jest spora różnica. Starego nie mogli nawet wyprasować tak rozsypane.
Mały test na autostradzie - 180km/h bez problemu. Staruch daje rade.
[ Dodano: 2014-11-02, 21:13 ]
Założone zimowe obuwie (od 1 Listopada obowiazkowe w Niemczech).
Foto z wycieczki do Garmisch
2014-11-09
Wczoraj kupiony nowy samochód okazyjnie BMW e39. AUDI bedzie sciagane do PL na święta BN. Albo zostawie siostrze albo sprzedam. Do zrobienia jest przegub prawy, silnik uszczelnić i auto do jazdy. Od czerwca do teraz zrobiłem po samych Niemczech 8tys km
[ Dodano: 2014-12-23, 14:54 ]
AUDI sprzedane kuzynowi, przesiadłem się na BMW ale do AUDI kiedyś wrócę
Temat do zamknięcia
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt: