[B3 JN] "The Good, the Bad and the Ugly"
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
[B3 JN] "The Good, the Bad and the Ugly"
[center] Witam. Chciałbym zaprezentować swojego germańskiego oprawce, efekt przemocy garazowej usprawiedliwionej koniecznoscia w dążeniu do mojej wizji ideału metodą prób i błędów: Audi 80 B3 z silnkiem 90KM 1.8s o kodzie JN,czyli pełen w(y)trysk;) Uprzedzam Ori-Fanatyków, ze nie maja tu czego szukac:) [/center]
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Od zawsze podobała mi sie Audi 80, i zalezalo mi aby wlasnie to byl moj pierwszy wlasny samochod. Po ojcowiznach jakimi byly:
-Fiat Seicento 900,
-VW Passat B4 2.0i,
-Opel Astra F 1.8i,
trafila mi sie okazja zakupu dosc zadbanej Audiolki. Znajomi zawsze zartowali ze przez cala szkole srednia gadalem tylko o tym ze chetnie kupilbym sobie Audi Achtzig. Miny ich, gdy Perła wytoczyła się z mego garazyku byly BEZCENNE;) I komentarz jednego ze znajomych podsumuwujacy: "Skubany jednak w koncu kupil..."
Imię jakie dałem autu nie do końca pochodzi od koloru. Nawet jak przemaluję, nadal będzie to Czarna Perła:) Nazwa pochodzi z filmu "Piraci z karaibów: klątwa czarnej perly" właśnie ze względu na tę klątwę;) Od kiedy ja kupilem-mimo, iż zawsze chodzila jak zegarek bo wymienialem to, co naturalna koleja rzeczy sie zuzywalo z czasem; wszystko bylo dopilnowane, wymieniane na czas-przesladuje mnie fatum,polegajace na tym, ze jak juz cos padło, to w takim momencie i miejscu ze witki opadaly <mur> <rotfl>
[center] _________________________________________________[/center]
<pomysl> ps. Jesli oceniasz i komentujesz tylko aby pohejtowac, odpusc se,olej i idz dalej. Nasmiewac sie moze kazdy na poziomie gimbola. Szczere i powazne opinie, i te zle i te dobre mile widziane. Moze to co robie to amatorka,ale jestem zielony w temacie mechaniki, za to wszystko robie sam, pomalu, ale sam. Przedewszystkim wkladam w to mnostwo czasu i pracy,aby kotakt z mechanikiem ograniczac do niezbednego miinimum. Kiedys jak naucze sie wszystkiego lepiej, mam zamiar od podstaw zrobic z tego auta Audiolke cycuś glancuś <ok>
[center] _________________________________________________[/center]
Specyfikacja modelu:
MARKA/MODEL: Audi 80 B3
SILNIK: 1.8s JN 90KM
NADWOZIE: Sedan
ROCZNIK: 1990
KOLOR: LY9Z Panthero-Effect (Schwarz) mettalic
PRZEBIEG:: przy zakupie-148tys km,aktualnie 321tys i rosnie
[center] _________________________________________________[/center]
Wyposazenie fabryczne:
#podstawowe
lakier metalizowany
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Listwy odbojowe
przednia szyba z przyciemnianym zielonym paskiem
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Sygnał dźwiękowy ostrzegający o pozostawieniu włączonych świateł i radia
zegarek elektroniczny
Amortyzator drgań układu kierowniczego
Regulator siły hamowania
podłokietnik w kanapie
podgrzewana tylna szyba
tapicerka "Crayon"
#dodatkowe
szyberdach
Gaśnica przeciwpożarowa z mocowaniem pod fotelem kierowcy
obrotomierz
elektryczna regulacja świateł
halogeny
wspomaganie
czarna blenda między tylnymi lampami
centralny zamek
fotel kierowcy z regulacją wysokości
Amortyzator gazowy do unoszenia maski silnika
lampka nad silnikiem
oswietlenie bagaznika
[center] _________________________________________________[/center]
Zaraz po kupnie
[center] _________________________________________________[/center]
Aktualny wyglad
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Modyfikacje:
a.] byłego wlasciciela:
ramka grilla chrom
instalacja LPG
b.]moje,czyli co zrobilem do tej pory
-chromowana koncówka tlumika na rufie
było tak:
potem tak:
puzniej tak:
teraz tak:
-zmieniłem butlę gazu z cylindra na koło,co niemal podwoiło ładownię ''Czarnej Perły''
-zmiłem rozrząd
-kapitalka silnika i ogólne naprawy:
regeneracja glowicy,
szlif cylindrów,
wymiana:
wtryskiwaczy,
uszczelki glowicy,
uszczelki zaworów,
zaworów,
świec,
termostatu,
silniczka krokowego,
parownika
nagrzewnicy,
akumulatora,
pompy wody,
wszyskich pasków czujników i filtrów
stacyjki
amortyzatorow
przrgubów
tulei wahaczy
łożysk kół
końcówek drążków
alternatora
parownika
pompki paliwa
zlikwidowanie nieszczelnosci w ukladzie centralnego zamka
wymiana czujek włączających oswietlenie po otwarciu drzwi
-wymiana stluczonego halogenu na dziobie
bylo tak
a jest tak
żółte halogeniki
-białe kierunkowskazy na dziobie okrętu
bylo tak
a jest tak
-Banditlook czyli czarne ramki lamp
bylo
jest
-radyjko JTM usb+czytnik kart i głosniki Hertz 100mm w miejsce ori
-lampy na rufie
najpierw lakierowane na czerwono
a w koncu hella black
-emblemat audi S2
-zaciski hebli pomalowane
-grill, najpierw ramka bylego wlasciciela
ktora pomalowałem w czerń
w koncu robiac z niej handmade custom
puzniej powrócił grill ori
nastepnie Kamei
i znów powrot do ori tyle że z czarnym emblematem i "galionem" kamei
-galka biegow podswietlana
-taki tam tuning/styling/hemoglobina/masturbacja itp
-zrezalem sobie tez wymienne tła w ori gałeczce,kilka przykładów
-centralny zamek na pilot
a puzniej kluczyk z pilotem wlasnej roboty
-komplet alufelg Alluet 15'' 7J i opon do nich 205/60R15
a ze byly pobdzierane przemalowalem,wpierw na kontrowersyjny cytrus
puzniej na czarny
i powrót do ori koloru
-brewki,ktore szybko wlcialy i jeszcze szybciej wylecialy
-odswierzenie zderzaków,moze szału nima,dupy nie urywa,ale jakos lepiej wygląda niz goły germański plastik z recyklingu z konca lat '80;)
-wlepa klubowa
-i cala gama innych,a ze tylna szyba jest dla mnie jak tablica na facebooku wiec czesto jej zawartosc ulega zmianie zaleznie od syuacji,zdarzen,a nawet nastroju:p
-pozbycie sie emblematów z rufy,jedynie zostaly OOOO
przed
i po zabiegu
-wpadła gumowa lotka ABT
a puzniej ori
a teraz compi
-poszerzyłem także tylne błotniki
-ster b4
z pierscieniem z s4
ori kiera obszyta skórką
-nakladki na pedały MOMO
-Podgrzewane maty na fotele
-panelik napędu z quattro
-roleta tylnej szyby z passata b3
c.) planach znajduje sie:
-elektryczne szyby lusterka i szyberdach
-zrobienie porzadku z podswietleniem wnetrza
-dodadkowe zegary
-lampy zespolone
-delikatne zglebienie
-pakiet ospoilerowania Kamei lub ABT
-zmiana błotnika LP (korozja) i naprawa PT (ugryzienie przez VW Tuareg)
-regeneracja lakieru na calej karoserii,a jesli beda fundusze to ponowne lakierowanie
-wrzucenie wnętrza-skórki najchętniej jasnej
-Szeroka stal
-swap silnika na cos z jajem,ale to odleglejsze plany...
[center] _________________________________________________[/center]
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Od zawsze podobała mi sie Audi 80, i zalezalo mi aby wlasnie to byl moj pierwszy wlasny samochod. Po ojcowiznach jakimi byly:
-Fiat Seicento 900,
-VW Passat B4 2.0i,
-Opel Astra F 1.8i,
trafila mi sie okazja zakupu dosc zadbanej Audiolki. Znajomi zawsze zartowali ze przez cala szkole srednia gadalem tylko o tym ze chetnie kupilbym sobie Audi Achtzig. Miny ich, gdy Perła wytoczyła się z mego garazyku byly BEZCENNE;) I komentarz jednego ze znajomych podsumuwujacy: "Skubany jednak w koncu kupil..."
Imię jakie dałem autu nie do końca pochodzi od koloru. Nawet jak przemaluję, nadal będzie to Czarna Perła:) Nazwa pochodzi z filmu "Piraci z karaibów: klątwa czarnej perly" właśnie ze względu na tę klątwę;) Od kiedy ja kupilem-mimo, iż zawsze chodzila jak zegarek bo wymienialem to, co naturalna koleja rzeczy sie zuzywalo z czasem; wszystko bylo dopilnowane, wymieniane na czas-przesladuje mnie fatum,polegajace na tym, ze jak juz cos padło, to w takim momencie i miejscu ze witki opadaly <mur> <rotfl>
[center] _________________________________________________[/center]
<pomysl> ps. Jesli oceniasz i komentujesz tylko aby pohejtowac, odpusc se,olej i idz dalej. Nasmiewac sie moze kazdy na poziomie gimbola. Szczere i powazne opinie, i te zle i te dobre mile widziane. Moze to co robie to amatorka,ale jestem zielony w temacie mechaniki, za to wszystko robie sam, pomalu, ale sam. Przedewszystkim wkladam w to mnostwo czasu i pracy,aby kotakt z mechanikiem ograniczac do niezbednego miinimum. Kiedys jak naucze sie wszystkiego lepiej, mam zamiar od podstaw zrobic z tego auta Audiolke cycuś glancuś <ok>
[center] _________________________________________________[/center]
Specyfikacja modelu:
MARKA/MODEL: Audi 80 B3
SILNIK: 1.8s JN 90KM
NADWOZIE: Sedan
ROCZNIK: 1990
KOLOR: LY9Z Panthero-Effect (Schwarz) mettalic
PRZEBIEG:: przy zakupie-148tys km,aktualnie 321tys i rosnie
[center] _________________________________________________[/center]
Wyposazenie fabryczne:
#podstawowe
lakier metalizowany
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Listwy odbojowe
przednia szyba z przyciemnianym zielonym paskiem
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Sygnał dźwiękowy ostrzegający o pozostawieniu włączonych świateł i radia
zegarek elektroniczny
Amortyzator drgań układu kierowniczego
Regulator siły hamowania
podłokietnik w kanapie
podgrzewana tylna szyba
tapicerka "Crayon"
#dodatkowe
szyberdach
Gaśnica przeciwpożarowa z mocowaniem pod fotelem kierowcy
obrotomierz
elektryczna regulacja świateł
halogeny
wspomaganie
czarna blenda między tylnymi lampami
centralny zamek
fotel kierowcy z regulacją wysokości
Amortyzator gazowy do unoszenia maski silnika
lampka nad silnikiem
oswietlenie bagaznika
[center] _________________________________________________[/center]
Zaraz po kupnie
[center] _________________________________________________[/center]
Aktualny wyglad
[center] [/center]
[center] _________________________________________________[/center]
Modyfikacje:
a.] byłego wlasciciela:
ramka grilla chrom
instalacja LPG
b.]moje,czyli co zrobilem do tej pory
-chromowana koncówka tlumika na rufie
było tak:
potem tak:
puzniej tak:
teraz tak:
-zmieniłem butlę gazu z cylindra na koło,co niemal podwoiło ładownię ''Czarnej Perły''
-zmiłem rozrząd
-kapitalka silnika i ogólne naprawy:
regeneracja glowicy,
szlif cylindrów,
wymiana:
wtryskiwaczy,
uszczelki glowicy,
uszczelki zaworów,
zaworów,
świec,
termostatu,
silniczka krokowego,
parownika
nagrzewnicy,
akumulatora,
pompy wody,
wszyskich pasków czujników i filtrów
stacyjki
amortyzatorow
przrgubów
tulei wahaczy
łożysk kół
końcówek drążków
alternatora
parownika
pompki paliwa
zlikwidowanie nieszczelnosci w ukladzie centralnego zamka
wymiana czujek włączających oswietlenie po otwarciu drzwi
-wymiana stluczonego halogenu na dziobie
bylo tak
a jest tak
żółte halogeniki
-białe kierunkowskazy na dziobie okrętu
bylo tak
a jest tak
-Banditlook czyli czarne ramki lamp
bylo
jest
-radyjko JTM usb+czytnik kart i głosniki Hertz 100mm w miejsce ori
-lampy na rufie
najpierw lakierowane na czerwono
a w koncu hella black
-emblemat audi S2
-zaciski hebli pomalowane
-grill, najpierw ramka bylego wlasciciela
ktora pomalowałem w czerń
w koncu robiac z niej handmade custom
puzniej powrócił grill ori
nastepnie Kamei
i znów powrot do ori tyle że z czarnym emblematem i "galionem" kamei
-galka biegow podswietlana
-taki tam tuning/styling/hemoglobina/masturbacja itp
-zrezalem sobie tez wymienne tła w ori gałeczce,kilka przykładów
-centralny zamek na pilot
a puzniej kluczyk z pilotem wlasnej roboty
-komplet alufelg Alluet 15'' 7J i opon do nich 205/60R15
a ze byly pobdzierane przemalowalem,wpierw na kontrowersyjny cytrus
puzniej na czarny
i powrót do ori koloru
-brewki,ktore szybko wlcialy i jeszcze szybciej wylecialy
-odswierzenie zderzaków,moze szału nima,dupy nie urywa,ale jakos lepiej wygląda niz goły germański plastik z recyklingu z konca lat '80;)
-wlepa klubowa
-i cala gama innych,a ze tylna szyba jest dla mnie jak tablica na facebooku wiec czesto jej zawartosc ulega zmianie zaleznie od syuacji,zdarzen,a nawet nastroju:p
-pozbycie sie emblematów z rufy,jedynie zostaly OOOO
przed
i po zabiegu
-wpadła gumowa lotka ABT
a puzniej ori
a teraz compi
-poszerzyłem także tylne błotniki
-ster b4
z pierscieniem z s4
ori kiera obszyta skórką
-nakladki na pedały MOMO
-Podgrzewane maty na fotele
-panelik napędu z quattro
-roleta tylnej szyby z passata b3
c.) planach znajduje sie:
-elektryczne szyby lusterka i szyberdach
-zrobienie porzadku z podswietleniem wnetrza
-dodadkowe zegary
-lampy zespolone
-delikatne zglebienie
-pakiet ospoilerowania Kamei lub ABT
-zmiana błotnika LP (korozja) i naprawa PT (ugryzienie przez VW Tuareg)
-regeneracja lakieru na calej karoserii,a jesli beda fundusze to ponowne lakierowanie
-wrzucenie wnętrza-skórki najchętniej jasnej
-Szeroka stal
-swap silnika na cos z jajem,ale to odleglejsze plany...
[center] _________________________________________________[/center]
Ostatnio zmieniony 21 paź 2016, 04:23 przez Methafedron, łącznie zmieniany 84 razy.
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 22:37
Fajne autko widzę że próbujesz na każdy możliwy sposób przerobić swoje wozidło. Trzeba z tym uważać bo te modele raczej nie lubią spoilerów w stylu Fast & Furious. Przypuszczam że fajnie by wyglądał w pakiecie od Kamei, delikatnie ale duszą sportowca, lub upodobnienie do 90-tki b3. Oczywiście Dobra fela i gleba ale też nie ma co przesadzać, drogi główne mamy dobre ale lokalne to niestety często jakby drogi z poligonu . a tak z innej beczki ile Ci spali tak średnio gazu na 100km??
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
zajmuje sie porządkowaniem chronologicznym tylko czasu malo;/i byłoby dobrze jakbyś zdjęcia wrzucał jedno obok drugiego
ja wale po 2-3tys km/mies i to po drogach niekoniecznie dobrych. wazny jest komfort wiec gleba bOczywiście Dobra fela i gleba ale też nie ma co przesadzać, drogi główne mamy dobre ale lokalne to niestety często jakby drogi z poligonu
bedzie delikatna:)
Od 9 do 12 zaleznie od stylu jazdy i trasy. Zalewajac za 20 zl robie 80km' na butli 38l przejade 350kmile Ci spali tak średnio gazu na 100km??
na tym aucie jedyne spoilery jakie uznaje to delikatna lotka i pakiet kameiMichal15955 pisze: te modele raczej nie lubią spoilerów w stylu Fast & Furious. Przypuszczam że fajnie by wyglądał w pakiecie od Kamei
lub ABT
aczkolwiek inne pomysly sa mile widziane i czerpie z nich inspiracje,ale nie kopiuje. ulubione przyklady to:
Ostatnio zmieniony 04 lut 2015, 20:19 przez Methafedron, łącznie zmieniany 3 razy.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
Jezeli mowisz o braku znakow PL, to unikam ich umyslnie;) Interpunkcja takze nie jest czyms,z czym sie licze;p Jezeli tekst mozna przeczytac bez gotowania mózgu, to i nie ma co sie cackac z drobiazgami,wazne ze jest zrozumialy;p to nie wypracowanie z j.polskiego ani praca magisterska;p Pilnowanie obsesyjne kazdego bledu w poscie jest analogiczne do tego,jakbys rozmawial ze znajomym na ulicy i mowil z przesadną dykcją, wyraznie podkreslał kazde zmiekczenie,akcent i uzywal slownikowo poprawnych wyrazow bez zadnego slowotworstwa albo slangu hehe gdybym pisal niezrozumiale, lub gdyby brak polskich znakow czy przecinka zmienial sens tekstu (ewentualnie w ogole go odbierał), przyjąłbym krytykę na klatę:D Tam gdzie przecinek jest absolutnie niezbędny, tam go wstawiam (tak samo znaki PL, bo lepiej jest zrobić łaskę niż laskę heh:p). Jednak aby uniknąć tego typu komentarze wszędobylskich w internetach "polonistów", w pierwszym poście błędy usunę:) Pozdrawiam <ok>quattroBandit pisze:zacznij od skorzystania ze słownika języka polskiego bo naprawdę rażą w oczy te błędy. :mrgreen:
a autko spoko
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
w sumie nie o tym pisałem tylko bardziej o takich rzeczach:
Methafedron pisze:puzniej zarzucilem ori
Methafedron pisze:-wymiana krajńcówek
to mnie aż zabolało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wiem, że każdy popełnia błędy, no ale kurde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Methafedron pisze:walnelem w czern
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
- mareckilpn
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 13:57
- Lokalizacja: Lipno
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
Hej
Twoje podejście do auta skłania mnie do myśli że za jakiś czas będzie to naprawdę zacna furka na forum
Jeśli zachowasz dalej "black style" to oczywistym wydaje mi się zrobieniem
swapu pod maską na coś mocniejszego, żeby to miało ręce i nogi jak to mówią :mrgreen:
zakładaj kamei chociaż bardziej bym się skłaniał do coupe.
Ewentualnie zderzak z 90 tki i do tego dokładka,
U kolegi Kangol666 zobaczysz jak to wygląda, dla mnie fajnie, chociaż na żywo wygląda dużo lepiej bo widziałem na zlocie
Pozdrawiam
Twoje podejście do auta skłania mnie do myśli że za jakiś czas będzie to naprawdę zacna furka na forum
Jeśli zachowasz dalej "black style" to oczywistym wydaje mi się zrobieniem
swapu pod maską na coś mocniejszego, żeby to miało ręce i nogi jak to mówią :mrgreen:
zakładaj kamei chociaż bardziej bym się skłaniał do coupe.
Ewentualnie zderzak z 90 tki i do tego dokładka,
U kolegi Kangol666 zobaczysz jak to wygląda, dla mnie fajnie, chociaż na żywo wygląda dużo lepiej bo widziałem na zlocie
Pozdrawiam