To rzadkość w autkach z tych lat Tylko dbać <ok> A czujnik założony, dokręcony odpowiednio i audi odżyło powyżej 4k obrotów. Przyspiesza odpowiednio, a nie waha się
Czyli też była u Cb zamula, jak u mnie, na benzynie nie mowie bo śmiga pięknie w całym zakresie obr. A na LPG dobre przyspieszenia czuć od 2800 obr co jest dziwne bo chyba gdzieś czytałem, że ABK zaczyna iść od 3200 obr? Reasumując od dołu ładnie idzie ale wreszcie od 2800 czuć tego powera a nie jakieś tam zwykle jechanie jak poprzednio. Nadmienię jeszcze, że mój reduktor ma już 10 lat i nic nie było przy nim ruszane.
Była taka właśnie powyżej 4k obrotów, tak jakby coś silnik blokowało i wolniej się rozpędzał. U mnie na LPG podobnie około od 3k zaczyna iść choć dokładnie nigdy nie sprawdziłem. Może warto zaglądnąć do parownika bo po 10 latach membrany mogą być sztywne, nawet popękane. Wydatek nieduży, a u mnie po regeneracji i ustawieniu parownika nie poznałem silnika
Moja ''walentynka'' :mrgreen: dostanie (już zamówiony ) nowy reduktor Landi le98 , bez półśrodków ,chyba najwyższa półka do 2 gen w tym przedziale mocy . Jak przyjdzie to zakładamy i na regulacje pod analizator spalin
Trzeba bylo troszkę po zimie odświeżyć lakier , aktualnie jedna fotka ,później wrzucę jeszcze kilka.
Auto umyte na 2 wiadra szamponem SG Truskawka
Spryskane Prickbortem i umyte jeszcze raz
Następnie odtluszczone IPA
Maska i przednie blotniki z racji iż stary akryl po jakimś czasie lekko matowieje odświeżony lekko miękkim padem z DiamondBrite Cut na rotacji ,resztki padty wymyte IPA i następnie cale auto pojechane 3m ultrafina na finiszu. Następnie cleaner z glaze Prima Amigo i na to Zymol Carbon . Na progi i na zderzaki poleciał CarPro Reloader. Opony Meguiars Endurance ,plastiki zew kochchemie nano Magic plast care ,szyby umyte ajaxem
Bartek2516, kolega widze nie może do mnie na diagnosty dojechac czy już uporał sie z problemami?
Damian to co robisz z lakierem wprowadza mnie w podziw.... za każdym razem jak patrze na efekty twojej pracy przekonuje się, że oddam auto po zakupie w dobre ręce...
Dzięki :mrgreen: Jedynie nie podoba mi się efekt niebieskich postojówek ukazanych na zdj , bo w realu wyglądały naprawdę świetnie , nawet Bartek może potwierdzić . Na fotkach niestety wyglądają strasznie sztucznie
To fakt , Delik wie że mam ''stajla'' na punkcie tego auto , nawet po głupią wtyczkę do wtrysku rozruchowego robiłem raban i musiał ze mną jechać do Aleksa i zrobić mi to
Wpadło parę nowych drobiazgów . Mianowicie
-Sonda Boscha
-Wymienione uszczelkę między kolektorem a portkami , lecz i tak jak z dołu ją przycisnę słychać ją trochę lecz to już zapewne wynik tego że auto ma zerowe wygłuszenie i wszystkie nowe tłumiki ale nieoryginalne tylko zamienniki i w tym zapewne leży problem . Ale tragedii nie ma , tylko jak jade na 4 czy 5 i mam z 1400 obr i depne to słychać ten proces zbierania się . Na postoju jak pracuje to w kabinie nawet silnika nie słychać , więc jest git.
-Dzisiaj kupiłem nowy ori silniczek krokowy do gazu Landi Renzo , takie gówno a dosyć drogie , lecz niestety LR chodzi tylko dobrze na swoich produktach , więc tańsze zamienniki krokowca nie wychodziły w grę
-Pomalowane zaciski na czerwono , rewelacji nie ma ale jest o niebo lepiej niz obdarte 24 letnie i zardzewiałe
-Wpadło lato
-No i na koniec mały prezent od znajomych an uro . Alarm z scyzorykami które zawsze mi się marzyły w mojej audi . Teraz tylko przełożyć centralki i można już nosić jeden kluczyk
Oczywiście nie obyło się bez strat i jak wyjmowałem lampy do obklejania nie zobaczyłem 2 śrub trzymających narożnik lampy i za mocno puknąłem i ułamałem lampę . Ale spoko niedługo wpadnie ori lampa , bo jak auto w oryginale to głupio kupowac zamiennik DEPO.