[Audi 80 ABK] By KAROLEK22XX naroziny syna i pożar audi
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 90
- Rejestracja: 06 sty 2012, 08:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Na tych kołach z BMW jest obłęd :mrgreen:
Ogólnie to Sharan nijak ma się do Audika. Sam od czasu do czasu ujeżdżam pierwszą generacje i zawsze to jest przepaść.
Niestety, ale jakość wykończenia wnętrza, zawieszenie przednie pozostawiają wiele do życzenia.
Środek jak to w takich autach jest tandetny i trzeszczy (co mnie osobiście doprowadza do pasji za każdym razem). Druga sprawa to łączniki stabilizatorów - samochód jest naprawdę sporych rozmiarów, a łączniki są jak w golfie - drobne i delikatne. Także przygotuj się na częste wymiany jeżeli lubisz ciszę i spokój w aucie
Ale żeby nie było że tylko narzekam, odradzam: poza tymi dwoma kwestiami samochód jest bardzo wygodny. Wersja 7 osobowa zdaje egzamin i z tyłu faktycznie jest wystarczająco dużo miejsca na nogi i nawet dłuższa podróż nie jest męcząca. Wysoki środek ciężkości? Ok, zgodzę się, ale nie oszukujmy się nikt autem takiej klasy nie jeździ na tor, ani choćby nie jeździ w tak agresywny sposób po mieście/w trasie żeby auto mogło zaliczyć bok (nawet w teście łosia).
Spalanie? Przy silniku AHU (bliźniaku 1Z) w mieście poniżej 7l jest normą przy nie emeryckiej jeździe. Mało mocy? Takie auto służy do przemieszczania się i wg mnie silnik pasuje do ogólnej bryły i pomysłu inżynierów - bo auto nie ma służyć do wyścigów, tylko do wygodnego i elastycznego przemieszczania się
Także sam widzisz że ma plusy, ma minusy - reszta jest kwestią kompromisu <ok>
Ogólnie to Sharan nijak ma się do Audika. Sam od czasu do czasu ujeżdżam pierwszą generacje i zawsze to jest przepaść.
Niestety, ale jakość wykończenia wnętrza, zawieszenie przednie pozostawiają wiele do życzenia.
Środek jak to w takich autach jest tandetny i trzeszczy (co mnie osobiście doprowadza do pasji za każdym razem). Druga sprawa to łączniki stabilizatorów - samochód jest naprawdę sporych rozmiarów, a łączniki są jak w golfie - drobne i delikatne. Także przygotuj się na częste wymiany jeżeli lubisz ciszę i spokój w aucie
Ale żeby nie było że tylko narzekam, odradzam: poza tymi dwoma kwestiami samochód jest bardzo wygodny. Wersja 7 osobowa zdaje egzamin i z tyłu faktycznie jest wystarczająco dużo miejsca na nogi i nawet dłuższa podróż nie jest męcząca. Wysoki środek ciężkości? Ok, zgodzę się, ale nie oszukujmy się nikt autem takiej klasy nie jeździ na tor, ani choćby nie jeździ w tak agresywny sposób po mieście/w trasie żeby auto mogło zaliczyć bok (nawet w teście łosia).
Spalanie? Przy silniku AHU (bliźniaku 1Z) w mieście poniżej 7l jest normą przy nie emeryckiej jeździe. Mało mocy? Takie auto służy do przemieszczania się i wg mnie silnik pasuje do ogólnej bryły i pomysłu inżynierów - bo auto nie ma służyć do wyścigów, tylko do wygodnego i elastycznego przemieszczania się
Także sam widzisz że ma plusy, ma minusy - reszta jest kwestią kompromisu <ok>
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
A o tm co sądzicie :d http://allegro.pl/show_item.php?item=53 ... 44ee9b0cbe cena nie jest chyba wygórowana i jak z częściami do tego drogie tanie ciężko dostać ??
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt: