[Audi Cabrio] cabrio w babskich rękach :)
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
jeszcze nie ale musiałam zmienić koła przy ostatniej wizycie w domu bo nie targam ze sobą opon do Koszalina, poza tym letnie były tak łyse że strach jeździć...
[ Dodano: 2013-11-01, 19:19 ]
http://tablica.pl/oferta/felgi-momo-cor ... 43k63.html
[ Dodano: 2013-11-01, 19:19 ]
http://tablica.pl/oferta/felgi-momo-cor ... 43k63.html
są w dobrym stanie a cena do negocjacji ;p czy niżej to nie wiem, zależy jak będzie z funduszami, chciałabym ale jestem biedną studentką
[ Dodano: 2013-12-22, 16:37 ]
cenę felg obniżyłam, czekam bardzo mocno na kupca, bo mam już na oku inne...
+ niedługo przeczuwam glebę, pójdzie -40 na springach.
[ Dodano: 2014-02-02, 19:21 ]
obecnie wymieniony temostat - po chyba pół roku jazdy na padniętym. pod maską jest gorzej niż myślałam - sporo pierdół które kiedyś niestety będzie trzeba zrobić, tu cieknie, tam się wąż dziurawi powoli... no i czeka mnie malowanie (poprawka) bo powychodziły mi bąble na tylnym błotniku.. cóż, będą mi to malować aż nie pomalują dobrze... partacze.
[ Dodano: 2014-02-08, 21:49 ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=3959411534 SPRZEDAM MOMO
[ Dodano: 2013-12-22, 16:37 ]
cenę felg obniżyłam, czekam bardzo mocno na kupca, bo mam już na oku inne...
+ niedługo przeczuwam glebę, pójdzie -40 na springach.
[ Dodano: 2014-02-02, 19:21 ]
obecnie wymieniony temostat - po chyba pół roku jazdy na padniętym. pod maską jest gorzej niż myślałam - sporo pierdół które kiedyś niestety będzie trzeba zrobić, tu cieknie, tam się wąż dziurawi powoli... no i czeka mnie malowanie (poprawka) bo powychodziły mi bąble na tylnym błotniku.. cóż, będą mi to malować aż nie pomalują dobrze... partacze.
[ Dodano: 2014-02-08, 21:49 ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=3959411534 SPRZEDAM MOMO
po moim trupie mój drogi ;p dawaj zderzak lepiej. niedługo gleba niewielka i moze kilka innych malych modyfikacji
[ Dodano: 2014-04-06, 16:14 ]