Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80B4 Avant quattro 2.3NG 1994 - "półprzelot"

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 20 lis 2015, 14:40

Dzięki u mnie to będzie zgoła inaczej bo mam dodatkowe zegary ,ale jasno wytłumaczone co do czego <ok> <piwo>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 21 lis 2015, 10:15

Wydaje mi się, szczerze mówiąc, że pod podświetlenie zegarów też da radę to podpiąć bo tam tak samo 12V leci :D

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 21 lis 2015, 10:49

Jak byś chciał robić Przemo podświetlenie zegarów i nóg na ledach to obadaj u mnie jak to zrobione jest. Zegary regulowane razem z oświetleniem całej deski a nogi zapalają się jak w momencie otwierania drzwi <ok> Łanie brzmi ten silniczek... chciałbym żeby moj kopciuch też tak mruczał... ;D

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 09 lut 2016, 20:52

Chcę usunąć środkowy tłumik i myślę nad końcowym. Tak żeby nie tylko w środku było słychać jak to cudownie brzmi, ale też niech inni posłuchają czegoś fajnego :D

[ Dodano: 2015-11-28, 13:02 ]
Jak powiedziałem - tak zrobiłem. Brak środkowego zaowocował takim brzmieniem:
Sound check 2.3 ng #2

Przy normalnej jeździe słychać, że coś jedzie, ale się nie drze. Przy okazji roboty z wydechem wypatrzyłem, że tylny stabilizator i gumy są do roboty. Trzeba będzie się lepiej przyjrzeć wszystkim gumom w zawieszeniu, tak przy okazji.

[ Dodano: 2015-12-22, 14:00 ]
Audi mimo lat nadal sprawuje się bez zarzutu. W weekend pokonało trasę Czechowice-Bydgoszcz-Czechowice (prawie 1000km) i utraciło jedynie przedni klosz kierunkowskazu (jak wracałem to musiało mnie za bardzo podbić na wybojach na autostradzie). Nadal jest w stanie osiągnąć 180km/h (nawigacyjne, licznikowo około 200km/h) i radzi sobie świetnie. W niedalekiej przyszłości czas odwiedzić klocki hamulcowe żeby sprawdzić co u nich i można by rozejrzeć się za rozrządem.

[ Dodano: 2016-01-26, 14:11 ]
Kolejny trip 1000km, bez zająknięcia. Wsiadam i jadę, tankuję i jadę dalej. Spalanie 12l lpg/100km. Jestem na prawdę mile zaskoczony kondycją tego auta. 22 lata, podobno więcej niż 380kkm przebiegu i daje radę.
Planuję wymienić rozrząd, klocki hamulcowe i przegub zewnętrzny. Mechanik w dwóch książkach o rozrządach nie umie znaleźć 2.3 NG, w ogóle twierdzi, że nie ma takiego silnika jak 2.3 w gamie Audi. Może mi ktoś podrzucić tutaj jakiś dobry sklep z częściami, żebym nie kupił bublowego rozrządu? Co miesiąc robię po 2-3k km, więc musze mieć auto sprawnę w 101%.

[ Dodano: 2016-02-09, 20:52 ]
Nowy rozrząd z pompą wody (Stara była z czerwca 1993 roku i działała!), przegub zewnętrzny, olej, płyn chłodniczy, termostat i klocki. Auto przygotowane do dalszego użytkowania, aczkolwiek nadal czeka mnie wymiana tulei wahaczy na poliuretany.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 09 lut 2016, 22:35

Nie wkładaj poliuretanu gniazda szlag trafi i skrzypią do codziennej jazdy meyle HD albo lemforder <ok>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 10 lut 2016, 12:24

Użytkowałeś takowe? Duża różnica w jeździe?
Okej, więc nie wkładam bo będą mnie irytować :D Właśnie mechanik mi chyba Lemfordery polecał.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 10 lut 2016, 12:42

tylko lemf <ok>

Pawelo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 05 paź 2014, 09:16
Lokalizacja: Olsztyn/Olecko

Post autor: Pawelo » 10 lut 2016, 14:03

Tylko oryginalny lemforder, ja ostatnio kupiłem sworznie wahaczy i się okazało, że nie jest to oryginalny lemforder a na opakowaniu made in china :-/ A co do poliuretanów, miałem kiedyś zamontowane w vento w tylnej belce i nic mi nie skrzypiało, było nasmarowane przy wkładaniu tak jak producent zaleca i zrobiłem z 20tys i żadnych skrzypień nie było, a później auto sprzedałem. Montowałem wersję czerwoną. Nie wiem jak to w wahaczach będzie się sprawować, ale domyślam się, że podobnie. Będzie sztywno, ale ja miałem ogólnie kit wstawiony więc i tak była taczka :-P A z przodu miałem tuleje wahaczy lemfordera i zrobiłem coś około 40tys i luzów brak, więc polecam <ok>

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 10 lut 2016, 15:11

Wahacze mam dwa lata temu wymieniane, więc zrobiły max 25k km. A jakbym tak wrzucił te Lamfordery (są miękkie czy twarde?) i do tego zapodał sprężyny obniżające (55/45 czy jakoś tak) do seryjnych amorów z 95% sprawnością, to bardzo szybko mi padną czy nie?
I drugie pytanie - jak się wymienia głośniki w podszybiu? :D

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 10 lut 2016, 15:43

Podważasz czymś maskownice, może byc nawet kluczyk, zdejmujesz ją, wsadzasz łapę, podnosisz głosnik do góry i odczepiasz od niego 2 kabelki. Składasz w odwrotnej kolejności :mrgreen:

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 10 lut 2016, 16:42

Aaa! Bo ja byłem pewien, że te głośniki to są od spodu jakoś wkręcane i całą deskę trzeba rozbierać :D

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 10 lut 2016, 21:39

Syn_Andrzeja pisze:Wahacze mam dwa lata temu wymieniane, więc zrobiły max 25k km. A jakbym tak wrzucił te Lamfordery (są miękkie czy twarde?) i do tego zapodał sprężyny obniżające (55/45 czy jakoś tak) do seryjnych amorów z 95% sprawnością, to bardzo szybko mi padną czy nie?
I drugie pytanie - jak się wymienia głośniki w podszybiu? :D
60/40 ;-) do seryjnych amortyzatorów te sprężyny mogą być za krótkie ( u mnie tak było ) a czy padną to jeździłem pierw na -40 ze zwykłym amorem i zużywały się standardowo.

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 11 lut 2016, 11:17

Poleciłbyś jakieś konkretnie do 60/40 w quattro? Bo rozumiem, że to też ma jakieś znaczenie, że nie ośka, prawda?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 11 lut 2016, 12:34

przód będzie taki sam tył się będzie różnił.

Awatar użytkownika
Syn_Andrzeja
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 kwie 2015, 12:13
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: Syn_Andrzeja » 12 lut 2016, 22:21

Tak też właśnie się mi zdawało. I z czystej ciekawości, bo mam warsztat który by to ogarnął od A do Z w dobrych pieniądzach - jaki silnik warto by wsadzić żeby był rozwojowy i mocny już w serii? Nie chcę 1.8t, skoro zapewnili mnie o tym, że ogarną wszystko blacharsko, mechanicznie i elektrycznie. Wspominał cos o 3.0 V6 z A4 chyba, ale nie pamiętam. Ktoś coś kojarzy żeby to był dobry pomysł?

edit:
Podejrzewam, że przy quattro najprostszym wyjściem jest posiadanie całego dawcy do przeszczepu, bo przełożenia dyfrów się mogą nie zgadzać, jak będzie się rzeźbić takie pół na pół, co nie?
A silnik 2.7biturbo? W serii 265KM i 400nM, ale podejrzewam, że przy jakimś konkretnym FMIC'u, dobrym wydechu, większych turbosprężarkach i lekko przerobionym programie jestem w stanie z takiego zestawu wyciągnąć 350KM i 500nM?

[ Dodano: 2016-02-12, 22:21 ]
Wymienione głośniki w podszybiu na coś marki Blow o mocy 100W. 55zł za dwa głośniki z tweeterami, w sumie szaleństwa nie ma, ale w stosunku do seryjnych 60W Nokii to i tak jest niebo, a ziemia. Chce też ruszyć tylne głośniki, bo te 60W Pioneery mimo, że w dobrej kondycji są, to jednak deczko słabe.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl