witam.
od pewnego czasu mecze sie dzwiekiem tzn jak jade 70km/h siedzac z tyłu słychac wycie tylko jak silnik i uklad napedowy jest obciazony i jak nie to niemia tego wycia.. teraz niewiem co wymienic łozyska przodu czy tylu.....
Audi 80 B4 [AAZ] wycie..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
sagem pisze:Nie rozumiem, jadąc na biegu jest hałas, jadąc na luzie lub wciskając sprzęgło jest cicho?
Jesli tak to łożysko oporowe w skrzyni.
chyba mnie niezrozumaiłęs kolego bo ja siedziałem z tylu to słychac jak cos wyje gdy jest właczoany bieg i jest obciazony uklad napedowy i jak sie pusci auto luzem na biegu luzowym. to niesłychac tego wycia.. teraz niwiem co tym myslcec...
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Więc to samo napisałem.Tomcionerwus pisze:sagem napisał/a:
Nie rozumiem, jadąc na biegu jest hałas, jadąc na luzie lub wciskając sprzęgło jest cicho?
Jesli tak to łożysko oporowe w skrzyni.
chyba mnie niezrozumaiłęs kolego bo ja siedziałem z tylu to słychac jak cos wyje gdy jest właczoany bieg i jest obciazony uklad napedowy i jak sie pusci auto luzem na biegu luzowym. to niesłychac tego wycia.. teraz niwiem co tym myslcec...
Łożysko koła jeśli wyje, to będzie wyło zawsze, czy to luz czy bieg, czy górka, czy dołek.
W tej sytuacji sprawdź czy przestaje jak się wciska pedał sprzęgła, jeśli tak to łożysko oporowe skrzyni.
a jak hamujesz silnikiem? tzn, jeśli bez wciskania sprzęgła zdejmiesz nogę z gazu?.
jeśli wtedy cichnie nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości, to będzie znaczyło że wyje albo uzębienie poszczególnego biegu np piątki jeśli tylko na jednym biegu to występuje, a jeśli na innych też ale przy podobnej prędkości, to znaczy że zaczyna się sypać zestaw kół zębatych; atak-dyferencjał.
na początek sprawdź poziom oleju, w skrzyni, jeśli jest w normie tak jak napisałem to niestety będzie cię czekać albo wymiana uzębienia poszczególnego biegu, albo albo całej skrzyni biegów bo naprawa dyferencjału przewyższa koszt kilku używanych skrzyń
jeśli wtedy cichnie nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości, to będzie znaczyło że wyje albo uzębienie poszczególnego biegu np piątki jeśli tylko na jednym biegu to występuje, a jeśli na innych też ale przy podobnej prędkości, to znaczy że zaczyna się sypać zestaw kół zębatych; atak-dyferencjał.
na początek sprawdź poziom oleju, w skrzyni, jeśli jest w normie tak jak napisałem to niestety będzie cię czekać albo wymiana uzębienia poszczególnego biegu, albo albo całej skrzyni biegów bo naprawa dyferencjału przewyższa koszt kilku używanych skrzyń