Post
autor: czarekj » 11 lut 2007, 21:21
Witam. Z tego co pamietam, to wałek atakujący jest przesunięty względem wałka sprzęgłowego. Patrząc w kierunku jazdy, to jest pod nim i trochę w lewo, tak aby zmieścił się wewnętrzny mechanizm zmiany biegów. Doprecyzuj jeszcze swoje pytanie. Gdybyś chciał to mam nówkę łożysko SKF na wałek atakujący od strony 1 biegu. Nie do końca znam Twoje plany co do przeróbek, ale powiem Ci że cały mechanizm różnicowy obraca się na dwóch różnych łożyskach. Mają one różna średnicę i nie sa zamienne ze wzgledu na wielkość. Sam "talerz", bądź tez jak go nazywaja "wieniec" jest mocno niesymetrycznie osadzony - po lewej stronie - tam gdzie jest czujnik prędkości i to jest jedyne miejsce w obudowie gdzie się zmieści. Napisz co wymyśliłeś bo być może moja pomoc rozmija sie z pytaniem. Pozdro.