Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3]gaśnie przy zmianie biegów

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

[80 b3]gaśnie przy zmianie biegów

Post autor: Revelation » 28 lis 2007, 10:15

witam w wekend wymieniłem skrzynie biegów u siebie i mam problem:/
wszystkie biegi wchodza normalnie skrzynia pracuje cicho itd... problem zaczyna sie dopiero przy redukcji biegów najczesciej z 3 na 2 samochod poprostu traci obroty i gaśnie. inny przykład to gdy np dojezdzam do swiateł i zrzucam na luz, wciskam hamulec i w tym momencie obroty spadaja i znowu gaśnie!! dodam że po wrzuceniu na luz trzymam sprzęgło i nic to nie daje !! może ktoś podsunie mi pomysł co to może być? walnięta skrzynia? sprzęgło czy moze coś innego? dodam że gdy juz stoje obroty sa stabilne więc problemu z sinikiem na bank nie ma.aha i nie dzieje sie tak zawsze np dzisiaj jezdzilem z godzinke po miescie i zgasł może z 5 razy:/bywa ze obroty wahają sie spadajac do 400-500 i wracaja do normy.

knocke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 24 kwie 2007, 12:26
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: knocke » 28 lis 2007, 11:45

Czy jak zapalisz silnik i trzymasz na luzie - obroty są stabilne? Nie wahają się albo nie spadają tak nisko że aż gasnie?

Jak pracuje na luzie - wciśnij silnie hamulec i trzymaj - puść - coś się dzieje z obrotami?

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 29 lis 2007, 00:28

jak stoi wszystko gra hamulec nie wplywa na obroty na postoju lecz podczas jazdy kiedy zrzucam na luz i wcisne hamulec to gwaltownie potrafia spasc

gekon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2007, 13:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gekon » 06 gru 2007, 14:06

Cześć! Mam b3 90 2.0 v5 i mam taki sam problem ! Podczas jazdy kiedy zrzucam na luz obroty spadają , oświetlenie deski przygasa! Pomocy !

knocke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 24 kwie 2007, 12:26
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: knocke » 07 gru 2007, 09:29

Hmm podejrzewałem regulator biegu jałowego czyli krokowiec - jak puścisz gaz powinien dostawać sygnały sterujące przepustnicą od ECU aby silnik nie zgasł (tak jest w PM, czyli Mono-Motronic, ale wszędzie zasada podobna). Jesli coś jest nie tak z krokowce to wiadomo - obroty latają, może gasnąć.

Druga rzecz jaka mi przyszła na myśl to układ wspomagania hamulców - przy hamowaniu część ciśnienia z kolektora ssącego idzie do wzmacniacza hamulców i jeśli są jakieś nieszczelności silnik może się dławić z powodu złej mieszanki.

Ale i krokowiec i te hamule powinny mniej więcej podobne problemy sprawiać na luzie na postoju jak i podczas jazdy przy redukcji na jałowy, więc .... :-/

gekon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2007, 13:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gekon » 07 gru 2007, 21:33

:-(

Awatar użytkownika
MICHAL200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 15 kwie 2007, 16:59

Post autor: MICHAL200 » 07 gru 2007, 21:44

Na typach silnikow Audi jeszcze nie mam za bardzo pojecia, ale sie domyslam ze masz pojazd na benzynke :?: czyzby zagazowana :?:

Jesli tak to podczas jazdy za duzo dostaje sie powietrza i dlatego gasnie, musisz ta rurke czy co tam masz wygiac w strone kabiny zeby przy predkosdci nie dostwalo sie za duzo powietrza i problem powinien zniknac <ok>

Tylko nie zaslaniaj i nie wkladaj do rurki szmaty bo to tez nie pomoze ;-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 gru 2007, 19:05

MICHAL200,
MICHAL200 pisze:czyzby zagazowana :?:

Jesli tak to podczas jazdy za duzo dostaje sie powietrza i dlatego gasnie, musisz ta rurke czy co tam masz wygiac w strone kabiny zeby przy predkosdci nie dostwalo sie za duzo powietrza
W naszych autkach jest to niepotrzebne. W Audi wlot powietrza jest tak skonstruowany, że "doładowanie" nie występuje w tak ogromnym stpniu jak np. w oplach. Owszem malutkie wahania są ale nie powinny mieć wpływu na mieszankę nawet przy I generacji LPG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga