
Przy okazji wymiany skrzyni zakupiłem kompletne sprzęgło i też będzie wymienione bo docisk sie oddzywał
Synchronizator nie powinien być przyczyna zablokowania skrzyni on już nie działa. U ciebie musiała jakaś inna przyczyna siedzieć.kubica20 pisze:ja też jeżdziłem do momentu aż nie zablokowało całkiem skrzyni, dobrze że stało się to gdy wyjeżdzałem z domu bo nie dało się ruszyć 2m nawet ani w tył ani przód. Więc lepiej nie zwlekać z wymiana skrzyni kiedy padł synchronizator
cinek29 pisze:Synchronizator jak najbardziej jest przyczyna zablokowania skrzyni, u mnie swego czasu jeździłem z pół roku jak zaczął się odzywać( 3-go biegu) na początku przy zmianie był mały opór i tylko czasami póżniej był już opór i zgrzyt a historia się skończyła tym że zablokowało wsteczny bieg( nie można było go włączyć) synchronizator pękł na trzy części i zablokował w środku widełki od przesuwu koła. rozebrałem i widziałem osobiście tą skrzynię. Póżniej wsadziłem EEN (ponad dwa lata mam ją zamo ntowałem) i jest ok
A ja jeszcze raz powtórzę synchronizator nie jest powodem do zablokowania skrzyni, może zablokować bieg ale nigdy nie spowoduje wbicia dwóch biegów na raz. Tu tylko wybieraki są winne.kubica20 pisze:cinek29 pisze:Synchronizator jak najbardziej jest przyczyna zablokowania skrzyni, u mnie swego czasu jeździłem z pół roku jak zaczął się odzywać( 3-go biegu) na początku przy zmianie był mały opór i tylko czasami póżniej był już opór i zgrzyt a historia się skończyła tym że zablokowało wsteczny bieg( nie można było go włączyć) synchronizator pękł na trzy części i zablokował w środku widełki od przesuwu koła. rozebrałem i widziałem osobiście tą skrzynię. Póżniej wsadziłem EEN (ponad dwa lata mam ją zamo ntowałem) i jest ok
zgadzam się z tobą i tak jak pisałem wcześniej że synchronizator całkiem zablokował skrzynie. Na początku był opór przy wrzucaniu biegu i zgrzyt aż wkońcu zblokowało że autem ani do przodu ani do tyłu nie dało się ruszyć. Pomogło tylko odkręcenie półosi