[All Quattro] Podpora wału
W starszych rocznikach dyfer wyglądał tak. Ja mam taki u siebie.
DeS sprzedawał podporę (nr 21 na rys.), w zasadzie tuleję gumową która wchodzi w podporę. Ja u siebie wymieniłem ją na powerflex i dwie boczne (nr 7 na rys.).
Musisz u siebie sprawdzić jaki masz dyfer.
Podobno jest problem z gumą nr 11 od tego nowszego.
Pocieszę Cię. U mnie też drążek lata do przodu i do tyłu przy dodawaniu i odejmowaniu gazu, głównie na 5tym biegu.
Ej majster cobra, nr 6 szt.2 i nr 11 szt.1, nr 6 wymieniłem i nic to nie zmieniło, nr 11 w palnach w najblizszym czasie bo juz konczy swój kolorowy żywot. W sprawie cześci jesli chcesz to wal na PW.
PS-U mnie tez drążek lata odkąd mam to auto i odrazu dziwne to mi się wydawało.
My (sedan/avant) mamy dyfer z tego pierwszego screenu na poprzedniej stronie, taki jak pokazuje zserty jest w coupe <ok>
PS-U mnie tez drążek lata odkąd mam to auto i odrazu dziwne to mi się wydawało.
My (sedan/avant) mamy dyfer z tego pierwszego screenu na poprzedniej stronie, taki jak pokazuje zserty jest w coupe <ok>
Możliwe, że źle spasowany wał.
Wał w całości jest wyważany, więc przed wymianą należało zaznaczyć przednią część i tylną, tak aby złożyć wał tak jak był pierwotnie.
Teraz trzeba na nowo wyważać cały wał, albo rozbierać i okręcać tylna część względem przedniej o jeden ząbek i tak sprawdzać, ale to robota Syzyfa.
Nie zazdroszczę.
Wał w całości jest wyważany, więc przed wymianą należało zaznaczyć przednią część i tylną, tak aby złożyć wał tak jak był pierwotnie.
Teraz trzeba na nowo wyważać cały wał, albo rozbierać i okręcać tylna część względem przedniej o jeden ząbek i tak sprawdzać, ale to robota Syzyfa.
Nie zazdroszczę.
Dzięki koledzy.Problem rozwiązany.Należało wał obrócić o 180 st.Przed rozpołowieniem zaznaczyłem ale że nie mogłem wyciągnąć wału z wielowypustu to rozebrałem krzyżak.Przy składaniu (po wymianie podpory)złożyłem na kreskach ale przy składaniu dwóch części wału obróciłem na krzyżaku o te 180 st i stąd te wibracje.Dzisiaj rozebrałem obróciłem i jest ok.
panowie co do tematu tylnego dyfra to przerabiałem to juz u siebie i sprawa wyglada tak ze poduszke tylna od dyfra mozna sobie dorobic w wersji wzmocnionej wystrczy wydusic stara z łapy i udac sie do sklepu kupic tuleje metalowo-gumowa o miej wiecej podobnej srednicy (różnica do 2 milimetrów) i szerokosci (bez róznicy im mniej tym lepiej )z jak najwieksza iloscia gumy a jak najmniej powietrza, oddac do znajomego na tokarnie ktory stoczy wam boki i srednice z tym ze srednica musi byc wieksza od łapy o jaki niecaly miimetr tak zeby wlazlo na mocny scisk i gotowe koszt od 50 do 90zl w zaleznosci od tuleji i znajomości tokaza szkoda ze ja niezapisalem od czego ja brałem tuleje
natomiast podpora wału na tej samej zasadzie biezecie stara i dobieracie srednica łożyska tak zeby wlazło na wał i mniej wiecej na sruby mocujace. U mnie było troche za duzo gumy na kołnieżach to obciołem koszt 70 zl i bedzie taka sama jak z alegro o ile nie ta sama bo to tez podruba dobrana z innego auta
u mnie lata tak dobrana podpora 2 lata i wyglada dalej na nówke
natomiast podpora wału na tej samej zasadzie biezecie stara i dobieracie srednica łożyska tak zeby wlazło na wał i mniej wiecej na sruby mocujace. U mnie było troche za duzo gumy na kołnieżach to obciołem koszt 70 zl i bedzie taka sama jak z alegro o ile nie ta sama bo to tez podruba dobrana z innego auta
u mnie lata tak dobrana podpora 2 lata i wyglada dalej na nówke