[B4 93 2.0 ABK]- Problem z włozeniem skrzyni
[B4 93 2.0 ABK]- Problem z włozeniem skrzyni
Witam wymieniałem sprzęgło mam pytanie odnośnie skrzyni mam problem z wsadzeniem jej do końca nie chce zaskoczyć na tryb czy ma może ktoś jakieś sposób pomysł a możne wie ktoś dla czego
Kilka albo i kilkanaście razy robiłem takie zabiegi nie jednokrotnie na działce na trawniku i zawsze ustawiałem tarcze na oko (ewentualnie suwmiarką ) i zawsze udało sie bez wiekszych problemów skrzynie włozyć. Najgorszy egzęplaż jaki mi sie trafił to skoda fabia ale to dlatego że tam jest ekstremalnie mało miejsca .
pozdro
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Jesli zakladasz i niechce sie zejsc to obroc troszke zabierakami(ale dwoma na raz i musi byc ktorys z biegow wlaczony) frez z walka szybciej wskoczy w tarcze sprzegla.
Slowa uznania uznania dla MANIEK887 masz kolego jaja, RESPEKT!!!!! Nie jeden krzywy klucz(mechanik PIERDOLA) moglby sie od ciebie wiele nauczyc!!!!!!!
CIEKAWE co pomyslal kolega od stojaka hydrulicznego?
Slowa uznania uznania dla MANIEK887 masz kolego jaja, RESPEKT!!!!! Nie jeden krzywy klucz(mechanik PIERDOLA) moglby sie od ciebie wiele nauczyc!!!!!!!
CIEKAWE co pomyslal kolega od stojaka hydrulicznego?
skrzynia wsadzona ustawiłem tarcze na oko i jest ok trzeba było po myśleć złapałem przekątnie długimi śrubami i dokręcając stopniowo sama się złożyła chodzi dobrze lecz problem mam dalej z ta trójeczko wychodzi i nie wchodzi z 4 a z 2 lekki zgrzyt ale wystawie nowy temat a ten uważam za zamknięty dziękuje wszystkim
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam. Podłączę się do tematu. Jutro jadę po silnik ze skrzynią. Będę wszystko robił sam. Wymienię cały zespół napędowy i będę rozbierał cały przód autka. Mam tu parę wątpliwości. Wydaje mi się że we dwóch da się "wyjechać" silnikiem unosząc go na linach. Tylko martwi mnie sprzęgło, dokładnie siłownik. Taki jeden mechanik mnie wystraszył, że bez pewnego "knifu" zapowietrzę pompkę sprzęgła. Panowie, jak mam to zrobić żeby nie narobić sobie bigosu? Ten sam mechanik mówił mi że odpowietrzanie układu sterowania sprzęgłem nie należy do najprzyjemniejszych. No i jak wygląda sprawa wybieraka biegów? Nigdy tego nie robiłem i podejrzewam trudno będzie tam włożyć rękę. Dodam, że przeguby wszystkie i dwururkę do kolektora wydechowego już kiedyś robiłem. Tak samo z góry doszedłem do wymiany uszczelki pod głowicą. I myślę, że dla bezpieczeństwa odkręcę po prostu pompę wspomagania układu kierowniczego i powieszę ją niedaleko zbiorniczka. Żeby płynu nie spuszczać (nie wiem zbytnio gdzie) i potem ewentualnie odpowietrzać. Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Dziękuję, Paweł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odkręć go od skrzyni podwieś gdzieś i tyle .Ja za kilka dni też robię sprzęgło i nie zamierzam rozszczelniać hydrauliki .Odkręcam całośc od skrzyni ,musi się dać.A o wybierak bym się nie martwił bo odkręcasz przy lewarku od spodu auta i tyleFrancis1982 pisze:Tylko martwi mnie sprzęgło, dokładnie siłownik.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
demontaż silnika i skrzyni ABK
już wszystko wyjęte. Jutro kompletowanie i ponowne wkładanie. Dobrze że jest poprzeczna belka sanek zawieszenia i wzmacniający to poprzeczny drążek stabilizacyjny. Inaczej z moich jajek byłby kogel-mogel
Ja przy swojej b3 wyjąłem skrzynie, wymieniłem łożysko oporowe i tarcze z dociskiem no przynajmniej tak mi sie zdaje, bo cały dzień straciłem z kumplem na założenie jej spowrotem i lipa, skrzynia wisi i guzik z zamontowaniem jej na swoje miejsce. Chyba będe musiał zdać sie na dobrego mechanika, bo im bardziej w to sie zagłebiam to jest coraz ciezej