Ok wiec zaczerpnąłem wiedzy u pewnego mechanika ktory powiedzial mi to ze jest do wymiany łożysko na walku atakującym w układzie różnicowym. Ponoc cena łozyska to 300zł a robocizny 200zł dodał ze tam ponoć pewne mechanizmy i czesci zakłada sie na ciepło lub zimno.
Jesli ktos czai ten temat to prosz o wyjasnienie szczegółów.
Jestem ciekaw czy takie cos zrobie sam ?
Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam
[ Dodano: 2010-01-05, 23:02 ]
Witam wszystkich Audimaniaków.
Pisze kolejny wątek w moim temacie poniewaz jest juz problem rozwiazany.
Pisze kolejny raz poniewaz rozwiązanie problemu bylo tak błache ze szok - a zapowiadalo sie na rozbieranie skrzynii biegów
wiec przechodze do sedna
Owy zgrzyt podczas ruszania i dodawania gazu na 1, 2 i 3 biegu byl spowodowany zbiegiem dwoch okolicznosci a mianowicie
- urwał sie hak mocujący środkowy tłumik co spowodowało obnizenie rury wydechu środkowego o okolo 3 lub 4 cm
- uszkodzenie poduszki ktora trzyma silnik od strony zbiornika z cieczą chlodzącą
w efekcie nastąpienia tych dwoch rzeczy jednoczesnie występował owy chrobot i zgrzyt dobiegający spod lewarka zmiany biegów.
Odziwo bylo to na tyle dziwne ze stopniowo sie nasilalo ale jak rozmawialem z mechanikiem moglo byc to spowodowane tym iż owa poduszka sie powoli rozlatywala.
Uszkodzona poduszka powodowała to iż silnik sie unosil lekko do gory i przez to skrzynia szła w dol i dotykała rury wydechowej przenosząc w ten sposob swoje drgania i prace.
Jestem juz po wymianie i wszystko super śmiga - oby tak dalej.
Koszt naprawy : poduszka - 145zl + robocizna
Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi
