Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0E ABK] Wymiana skrzyni biegów

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lut 2018, 16:16

ale po co ? będziesz miał jeszcze większego muła bagiennego.
Podejść to podejdzie, czemu nie, najwyżej flansze trzeba będzie przełożyć.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

FLORYDA

Post autor: FLORYDA » 06 lut 2018, 17:01

A w jaki sposób się zdejmuje flansze? Ściągaczem?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2018, 18:11

Leo pisze: ergo: CDY =/ BAA z TDI i BAA jest duuuuużo dłuższa.
No dłuzsza jest ale nie aż sporaaaaaaaa Adam;)



Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lut 2018, 20:27

jest jest, to duża różnica mieć przy 3000 rpm 120 a 135 kmh.
Dzięki że Ci się chciało, doceniam to :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

FLORYDA

Post autor: FLORYDA » 06 lut 2018, 21:25

Patrząc po parametrach to baa pasowałaby mi najbardziej. Pytanie czy flansze od diesla mają ten sam wieloklin co przy benzyniaku?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2018, 21:40

Zmienisz zdanie jak pojeździsz bo abk jest słabszy od abt na niskich obrotach, tak ten sam wieloklin.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 lut 2018, 21:48

i vmax będzie na 4 biegu, bo siły na 5 nie starczy ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 lut 2018, 22:21

Wiesz Adam to już zależny od sposobu życia. Osobiście 8h dziennie pracuje na sprzęcie wolnobieżnym gdzie vmax to 25km/h a górki widzi wcześniej niż człowiek a ruszanie ze skrzyżowań to porażka bo rowerzysta już rusza jak z torpedy jeżdżę tak po mieście i daje radę 90 kucy w sprzęcie 10tonowym ale takie ma przełożenie że tiry może przesuwać trochę mało tylko vmax a po pracy jak się przesiądę do swojego dupowozu to dla mnie jest o niebo lepiej;) mimo że ma tylko 90kucy i długa skrzynia czuję że jest moc.

Pewnie gdybym pracował gdzieś w formule1 i na codzień nimi jeździł to po przesiadce na 80 w AAH pewnie też bym powiedział "co to kur... jest"

FLORYDA

Post autor: FLORYDA » 06 lut 2018, 23:11

Dzięki za pomoc, jednak będę przymierzał się do tej baa z tym, że musi być w naprawdę przyzwoitym stanie. Bardziej zależy mi na zbiciu obrotów przy większych prędkościach niż przyspieszaniu. Kumpel ma e46 2.0 150km w dieslu ze skrzynią manualną 6 biegową i przy 200 nie słychać tak tego wycia silnika w przeciwieństwie do mojego ale to diesel także i inna jego praca.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 lut 2018, 23:43

W TDI na Skrzyni BAA 100 km/h jest przy 2 200 obr
przy 3 000 masz 140 km/h
ponad 4200 obr i masz 200 km / h.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2018, 10:28 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 lut 2018, 08:47

a przy 7000 masz 270 , jest do czego dążyć!
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga