Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 ABK ] Wymiana skrzyni biegów

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

[ B4 ABK ] Wymiana skrzyni biegów

Post autor: Bibol » 29 paź 2007, 21:23

Witam, chciałbym wymienić skrzynie biegów w mojej niuni, czytałem na forum że pasują skrzynki od Audi A4 o oznaczeniu FPS, mam pytanie : jak wygląda sprawa z osiągami na tej skrzyni, chodzi mi o przyspieszenie i v-max. I jeszcze jedna rzecz, czy któryś z klubowiczów mógłby mi opisać co i jak, wolę zapytać i nie powielać błędów, swap będę robił sam bo wolę wiedzieć na czym jeżdżę, a z racji tego że jestem kierowcą i latam za granicę nie dam rady dopilnować " fachowców ", zresztą chyba każdemu z nas najwięcej frajdy sprawia to że sami modyfikujemy autko. Pozdrawiam i czekam na wasze " wywody " <rotfl>
- 1993 - Audi 80 B4 Avant - ABK+

[__]----0000----[__]

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=8459 <lupa>

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Re: [ B4 ABK ] Wymiana skrzyni biegów

Post autor: czarekj » 29 paź 2007, 23:42

Bibol pisze:Witam, chciałbym wymienić skrzynie biegów w mojej niuni, czytałem na forum że pasują skrzynki od Audi A4 o oznaczeniu FPS, mam pytanie : jak wygląda sprawa z osiągami na tej skrzyni, chodzi mi o przyspieszenie i v-max. I jeszcze jedna rzecz, czy któryś z klubowiczów mógłby mi opisać co i jak, wolę zapytać i nie powielać błędów, swap będę robił sam bo wolę wiedzieć na czym jeżdżę, a z racji tego że jestem kierowcą i latam za granicę nie dam rady dopilnować " fachowców ", zresztą chyba każdemu z nas najwięcej frajdy sprawia to że sami modyfikujemy autko. Pozdrawiam i czekam na wasze " wywody " <rotfl>