Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 80 ALL] Stabilizator napięcia w liczniku

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 22 maja 2012, 19:19

PieterB pisze:ja bym szukał przyczyny w potencjometrze od podświetlenia
Bardzo możliwe ale najpierw regulator napięcia (aby załatwić sprawę wskaźników - i jak pisałem obserwować co się dzieje.
Jak dalej będzie bujać podświetleniem to wtedy tak jak pisze PieterB.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 maja 2012, 19:27

eSPe pisze:Nie wiem czy idzie gdzieś kupić ale pisz do kogoś kto ma części to jakiś licznik na części na sprzedaż.
ja to kupowałem w zwykłym sklepie elektronicznym koszt 25 zł

[ Dodano: 2012-05-22, 19:28 ]
symbol to TCA700Y jak dobrze pamiętam
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 22 maja 2012, 23:03

Mam w piwnicy ze 3 liczniki.
Trzeba by obadać może coś działa. hehehe.

SZKODNIK82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
Lokalizacja: KęTRZYN

Post autor: SZKODNIK82 » 24 maja 2012, 13:23

A mógłbyś obadać czy coś działa. A jakie masz te zegary może masz te z wyświetlaczem ac/bc i masz mozę wyswietlacz temperatury. W nastepnym tygodniu będe w naszej stolicy to możemy sie zgadac.
SZKODNIK82

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 27 lip 2012, 13:26

Tam jest wejście na kwadrat. Wystarczy zeszlifować nawet zwykłego gwoździa na przekrój kwadratowy. U mnie poszło bez problemu. Podłączyłem vag'a i do jego wskazań ustawiłem wskazówkę.

Awatar użytkownika
LOQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 07 paź 2008, 14:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: LOQ » 27 lip 2012, 22:29

Panowie jak wam nie chodzi paliwo i temp to przeczyśćcie sobie te styki pod śrubami którymi są przykręcone te małe wskaźniki. U mnie pomogło a regulator wymieniałem już 2 razy. Ogólnie cały licznik przeczyściłem kontaktem i teraz jest wszystko gitara.
I don't drive to fast, I just fly to low !
Było:
Audi 80 Avant 1,6 ADA 74kW/101KM
https://audi80.pl/b4-avant-ada-zielo ... t27584.htm
Jest:
Audi A6 C5 3.0 ASN Tiptronic Quattro 2003r
Audi A3 8P 1.6 BGU 2005r.

tobiasboon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 lut 2011, 18:24

Post autor: tobiasboon » 01 lis 2012, 10:01

Witam. U mnie pomogło samo czyszczenie nóżek regulatora drobnym papierem sciernym a gniazda iso sprayem. Narazie działa jak złoto. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 04 sty 2013, 16:40

Odgrzewam.

Mam taki problem w klamocie odkąd go kupiłem i zaczyna mnie to już delikatnie mówiąc yyyy przerastać ;-) . Styki poczyszczone, TCA kupiony już 2-gi nóżki podginane, czyszczone i zrobione wogóle z 90% tego co tu opisane. Pod VAGiem temperatura dobrze a na liczniku koło fortuny z paliwem włącznie. Co ciekawe nawet przez jakiś czas obrotek zaniżał, ale już mu przeszło. Dziś na przykład wywlokłem licznik znów na zewnątrz, znów czyszczenie i przeglądanie, i... .

Poskładałem, podłączyłem, przekręcam zapłon i pacze na gnoja a palywko do stanu faktycznego doszło, ale po ok minucie mu się znów znudziło <buu>i opad do zera, czyli bez zmian.
Co do cieczy to podczas jazdy czasem nawet coś pokaże gdy jadę wolno <lol> a nawet pokazuje fakty gdy stoję w korku.

jakieś rady?
Komentuj moje kombidło
b4-abk-avant-t62073.html#686511

Audi Lwówek Śląski

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2013, 16:52

Satar pisze:jakieś rady?
pewnie jeszcze gdzieś zimnie luty są. Na pierwszej stronie tego tematu jest foto zapodane przez JacekSol i tam są zaznaczone miejsca, czy poprawiałeś luty w tych miejscach :?:
ps. ja w b3 walczyłem ponad pół roku co drugi dzień wyciągając licznik ale się udało <ok>
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 04 sty 2013, 18:52

Ewentualnie może wtyczki słabo stykają lub piny są zanieczyszczone?? Może laminat jest gdzieś pęknięty i ścieżki nie łączą??

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 04 sty 2013, 22:21

Pewnie, że tam porobione. Nie lutowane, bo tam mam mosiężne styki - ale odszczurzone są na błysk włącznie ze śrubkami mocującymi zegary. Dziś poprawiłem jeszcze mocowanie stabilizatora, ale znalazłem na elektr*dzie patent, że wylutowujesz te wsuwki i lutujesz na stałe. Powinno coś pomóc zważając że przepływ 1A prądu przez nie może być utrudniony :-D Wojtek - styki świecą jak choinka w Wigilię, ale pod kątem załamanego laminatu i ciągłości ścieżek sprawdzę
Komentuj moje kombidło
b4-abk-avant-t62073.html#686511

Audi Lwówek Śląski

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 05 sty 2013, 02:15

Bezpośrednie wlutowanie stabilizatora napewno nie zaszkodzi. Piny mogą być błyszczące ale czy we wtyczkach wszystko styka jak należy??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 sty 2013, 08:03

Satar pisze:Nie lutowane, bo tam mam mosiężne styki - ale odszczurzone są na błysk
no u mnie też ale od wewnętrznej strony są one lutowane i u mnie poprawienie lutów właśnie w tym miejscu załatwiło sprawę.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 05 sty 2013, 13:51

PieterB tego nie zauważyłem. Dziś pod wieczór sprawdzę i polutuję. To ostatnie logiczne rozwiązanie zważając, że VAG pokazuje dobrze czyli czujniki ok.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 20:41 przez Satar, łącznie zmieniany 2 razy.
Komentuj moje kombidło
b4-abk-avant-t62073.html#686511

Audi Lwówek Śląski

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 05 sty 2013, 14:42

Satar ewentualnie weź pozwieraj piny od wskaźników do masy na włączonym zapłonie. Wskaźniki powinny wychylić się do wskazań maksymalnych. Wskaźnik temperatury to pin 2 w żółtej wtyczce, niebiesko-brązowy przewód. Wskaźnik benzyny to pin 15 w niebieskiej wtyczce, fioletowo-czarny drut.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga