[80 b4] Zamiana zegarka na obrotomierz w B4 TDI
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Nie no tak. Ale jak kupi licznik od AAZ-ta to tam pinów nie ma do obrotka. Bo właśnie piszę że najlepiej jak kupi licznik od TDI to wtedy jest najmniej roboty przy montażu. <ok>
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
Sporadycznie... ale bywają AAZ-ty z ori obrotkiem TDandrzejsz23 pisze:Ale jak kupi licznik od AAZ-ta to tam pinów nie ma do obrotka.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
To jak musi się taki trafi to tak jakby trafił szóstkę w totolotka. :mrgreen:
Wtedy tylko montujesz licznik i wszystko śmiga bez przeróbek. Ale szczerze watpie żeby trafił na licznik od AAZ-ta z oryginalnym obrotomierzem wyskalowanym do 5 tys. to naprawdę chyba cud.
Wtedy tylko montujesz licznik i wszystko śmiga bez przeróbek. Ale szczerze watpie żeby trafił na licznik od AAZ-ta z oryginalnym obrotomierzem wyskalowanym do 5 tys. to naprawdę chyba cud.
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
Szczerze się przyznaje że nie mam szczęścia i nawet nie będe szukał licznika od TD :mrgreen:
Trafił mi się niedaleko (10 km odemnie) licznik od benzyny VDO ale widzę że jest tylko na 2 wtyczki a u mnie są 3 :roll: chyba że tak zdjęcie zrobione jest.... i nie widzę. Czy poprostu bede musiał coś przełożyć albo nie podłączyć ?
Trafił mi się niedaleko (10 km odemnie) licznik od benzyny VDO ale widzę że jest tylko na 2 wtyczki a u mnie są 3 :roll: chyba że tak zdjęcie zrobione jest.... i nie widzę. Czy poprostu bede musiał coś przełożyć albo nie podłączyć ?
Audi 80 B4 - AAZ + boost pin + BAA
Ten na 2 wtyczki jest z B3.mnichu pisze:licznik od benzyny VDO ale widzę że jest tylko na 2 wtyczki a u mnie są 3
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
3 wtyka pewnie jest od cheka. Ja do swojego TD kupiłem licznik od benzyny z walniętym prędkościomierzem. zapłaciłem kolesiowi całe 40 zł. Założyłem swój prędkościomierz, do obrotka potencjometr 20 kohm i śmiga. A do tego zyskałem "zdrową" płytę bo u mnie ścieżki były już popalone i lutowane. Także radziłbym poszukać licznika od benzynki tańsze są no chyba że zależy Ci na skali obrotka, mi osobiście nie przeszkadza 7 tyś <ok>
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
To licznik akurat z B3, więc musisz poszukać od B4 na trzy wtyczki. Na allegro trochę tego jest, ale spróbuj poszukać na szrotach tam zawsze coś utargujesz <ok>mnichu pisze:Szczerze się przyznaje że nie mam szczęścia i nawet nie będe szukał licznika od TD :mrgreen:
Trafił mi się niedaleko (10 km odemnie) licznik od benzyny VDO ale widzę że jest tylko na 2 wtyczki a u mnie są 3 :roll: chyba że tak zdjęcie zrobione jest.... i nie widzę. Czy poprostu bede musiał coś przełożyć albo nie podłączyć ?
Ja od TDI na szrocie dałem 100zł a chcieli 150
andrzejsz23
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
Wcześniej:
VW Jetta MK2 1.6 D
VW Passat B3 kombi 1.9 TD
Audi 80 B4 1.9 TD: b4-19td-aaz-zielony-sedan-t64798.html
Teraz Audi 80 B4 1.9 TDI PIERBURG: audi-80-90-b4/zielony-sedan-na-pierburgu-t86797.html
andrzejsz nie musi kolega szukać od b4 bo od b3 też podejdzie tyle że bez MC będzie. Jeżeli tanio wyrwiesz od b3 i dobrze u kolegów na forum poszukasz to może ktoś ma od VDO MC i zamieniasz w liczniku i wszystko gra. Sam przekładałem koledze do b4 1Z liczniki od b3 tyle że on miał VDO i te które zakładałem też były VDO to podmieniłem MC
Mam kilka sztuk MC (mini check) do B4 na zbyciu. Jakiś obrotomierz też może by się znalazłslawe1983 pisze:andrzejsz nie musi kolega szukać od b4 bo od b3 też podejdzie tyle że bez MC będzie. Jeżeli tanio wyrwiesz od b3 i dobrze u kolegów na forum poszukasz to może ktoś ma od VDO MC i zamieniasz w liczniku i wszystko gra. Sam przekładałem koledze do b4 1Z liczniki od b3 tyle że on miał VDO i te które zakładałem też były VDO to podmieniłem MC
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Chwilę mnie nie było ale...... zakupiłem licznik VDO z B4 1Z do 6 tys Niestety pęknięta szybka.... ale myślę że to się przełoży z mojego UN4 a jesli nie to za jakiś czas znajdę całą z VDO
Teraz tylko czekam na potencjometr aż przyjdze do domu (niestety w pobliżu żadnych pożądnych sklepów elektronicznych nie ma). Mam nadzieję że instrukcja przerobienia tego obrotomierza bedzie identyczna jak w przypadku obrotomierza benzyny.... znaczy... mam nadzieję że w to samo miejsce mam wlutować potencjometr
Trzymajcie kciuki zeby sie udało
No i dzieki za Wasze podpowiedzi bez nich byłbym w przysłowiowej dupie
pzdr mniszek.
EDIT... co by posta nie klepać.... wszystko się zgadza.... w tym obrotomierzu jest w środku trochę inaczej nież w beznzynie ale miejsce wlutowania potencjometru się nie zmienia. Działa pięknie iiiii... z obrotkiem jakby lepiej się jeździło... 2200 obr - 100 km/h
Teraz tylko czekam na potencjometr aż przyjdze do domu (niestety w pobliżu żadnych pożądnych sklepów elektronicznych nie ma). Mam nadzieję że instrukcja przerobienia tego obrotomierza bedzie identyczna jak w przypadku obrotomierza benzyny.... znaczy... mam nadzieję że w to samo miejsce mam wlutować potencjometr
Trzymajcie kciuki zeby sie udało
No i dzieki za Wasze podpowiedzi bez nich byłbym w przysłowiowej dupie
pzdr mniszek.
EDIT... co by posta nie klepać.... wszystko się zgadza.... w tym obrotomierzu jest w środku trochę inaczej nież w beznzynie ale miejsce wlutowania potencjometru się nie zmienia. Działa pięknie iiiii... z obrotkiem jakby lepiej się jeździło... 2200 obr - 100 km/h
Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 16:28 przez mnichu, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 B4 - AAZ + boost pin + BAA
Aktualnie używam od dłuższego czasu obrotmierza z benzyny w swoim TDI 1z. Ostatnio "rozpuścił" mi się zegarek elektroniczny w obrotku no i zacząłem szukac zamiennika. W ręce mi wpadły dwa obrotomierze do DIESLA z dobrymi zegarkami ale pomyślałem ze założe obrotomierz z diesla jak fabryka przykazała. No i co? i tu mam problem. Obydwa obrotomierze mają po 3 piny (nie licząc dwóch od zegarka) i po zmontowaniu całości żaden nie działa? czy ktoś mi powie dlaczego tak jest i o co chodzi?
Płyta głowna od TDI z obrotomierzem do tego obrotek 4 piny benzyna i wszystko działa po włożeniu obrotomierza z diesla z 3 nogami nic nie działą. Nogi nie są ułamane, tak jest fabrycznie. Żądam wyjaśnień!
Płyta głowna od TDI z obrotomierzem do tego obrotek 4 piny benzyna i wszystko działa po włożeniu obrotomierza z diesla z 3 nogami nic nie działą. Nogi nie są ułamane, tak jest fabrycznie. Żądam wyjaśnień!
Bo Audi potęgą jest! I basta!
pzet83, Obrotki z TDI mają 3 piny... tak jest fabrycznie
PS. A może masz rarytasy do TD :shock:
PS. A może masz rarytasy do TD :shock:
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Trudno mi powiedzieć, z czego one są, obydwa sa niemalże identyczne od spodu, maja blaszane potencjometry. Różnią sie jedynie śrubkami w tarczy, jeden jest na płaski śrubokręt drugi na gwiazdke. Płyte głowna u siebie mam nie oryginalna i pochodzi rzekomo z TDi ale ma 4 piny?(pomijam zegarek) założyłem kiedys taka bo niechciało mi sie pinów montować do tej po big benie. to jak uruchomic taki 3 pinowy obrotek w plycie 4 piny gdzie zegar benzynowy dobrze działa?andi77 pisze:pzet83, Obrotki z TDI mają 3 piny... tak jest fabrycznie
PS. A może masz rarytasy do TD :shock:
kiedys miałem AAZ z ori obrotkiem, ale to byla w ogole dziwna wersja, gdzies tam w fotkach na proflu chyba jest, miała fabryczna chłodnice oleju:)
jesli to są obydwa do TD to wymienie za jednego do TDi
Bo Audi potęgą jest! I basta!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga