Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT+LPG] 140km/h to prędkość maksymalna?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 19 sty 2009, 14:45

Mam identyczną b4 jak Twoja też ABT z Lpg gdy miałem stożek założony to na LPG max 135 na PB 150 Wymieniłem filtr powietrza na nowy wyregulowałem mieszankę Gazu i na Lpg bez problemu 160km/h tyle ile jest V max ABT ;)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 19 sty 2009, 15:12

Dubik28, to stukanie, o którym piszesz występuje pod obciążeniem? tzn. czy stuka jak jedziesz ze stałą prędkością po płaskim, czy tylko gdy np. przyspieszasz pod górę? być może to zapłon.
zatem objawy masz takie same jak ja miałem po wymianie uszczelniaczy - opisanym to powyżej. u mnie również pojawiało się stukanie zaworów, nawet po sprawdzeniu ustawienia zapłonu. silnik na jałowym chodził równo ale podczas jazdy nie chciał się wkręcać na obroty i dzwoniły zawory pod obciążeniem. na trzecim biegu nie mogłem rozpędzić się bardziej niż do 80 km/h

najprawdopodobniej masz problemy z kopułką i/lub źle podłączonymi kablami WN, lub źle ustawiony rozrząd. u mnie to było przyczyną. mechanior poprawiał to przy mnie. najpierw zdjął pasek rozrządu i ustawił go ponownie - stwierdził, że był dobrze ustawiony. potem zajął się kopułką i coś tam się wkurzał jak rozpiął układ WN - więc domyślam się, że tam była przyczyna ;-)

Dubik28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 21:04

Post autor: Dubik28 » 19 sty 2009, 21:33

te dzwonienie jest i na postoju nawet jak dodam gazu a propo kabli wn jakby żle podpięte były to chyba zabardzo by nie chodziła co? jak myślisz?

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 20 sty 2009, 00:34

Jak byś miał namieszane w kablach to by ci chodził jak ciągnik i nie wkręcał się;) Przerabiałem to po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą;)

sojacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 08 sty 2009, 20:52
Lokalizacja: szczecin

Post autor: sojacz » 20 sty 2009, 23:05

musi cos byc skopane z silnikem ja moja stara 1.8s latalem nawet na gazie 180 bez wgniatania pedala w podloge ale tak jak kolega napisal wczesniej po kolei rozrzad zaplon filtry swiece przewody potem regulacja benzyny najlepiej w dobrym zakladzie a nie u pana czesia i jak zacznie latac min 180km wtedy gaz reguluj

i przedewszystkim sprawdz te popychacze zaworów bo sama ich wymiana moze nic nie dac jak byly wyrobinione wokół choc zadko to sie zdarza

a cisnienie na silniku benzynowym na tlkokach musisz miec min 12 rowne na wszystkich tłokach jak chcesz zasuwac 180 i wiecej

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 21 sty 2009, 09:53

Sprawdz czy nie 3ma któryś cylinderek w hamulcach.
Ja miałem taki problem kupiłem auto, w automacie było mułowate ale myśłałem że tak musi być później trasa i max 150km/h i tem rosła...

Okazało się że stały dwa tłoczki, nowe tarcze klocki komplet reperaturek i odrazu inne auto <rotfl>
i spalanie spadło... ;-)

Pozdrawiam,
titto

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 21 sty 2009, 12:20

hamulce do sprawdzenia ( czy nie blokują), zapłon do sprawdzenia (6" statyczny), katalizator do sprawdzenia (czy nie zapchany). Wszystkie inne zabawy z głowicą, tłokami, czujnikami stukowymi (którego nie ma w ABT) sobie daruj.

Dubik28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 21:04

Post autor: Dubik28 » 21 sty 2009, 22:33

Darecki Co to znaczy zapłon 6 statyczny?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 21 sty 2009, 23:05

6'' - sześć minut czyli ustawiasz na lampie błyskowej i masz tak doregulować żeby znaki się zgodziły, na jałowych obrotach...

edit - stopni, stopni ;-) już dziś chyba za późno, dobranoc
Ostatnio zmieniony 22 sty 2009, 00:04 przez Skuciok, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lukaszos87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 25 wrz 2008, 21:23

Post autor: lukaszos87 » 21 sty 2009, 23:12

też mam 2.0 90KM i zaraz po zakupie miałem to samo, autostrada w Niemczech a ja ledwo 140 km\h. Zamulona była niesamowicie. Ale szczerze mówię, Audiczka sama po dwóch miesiącach się rozkręciła. Kupiłem ją od młodej dziewczyny może jej tryb jazdy tak zamulił auto. Teraz bardzo ładnie się zbiera.
Pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 23:14 przez lukaszos87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2009, 23:14

Skuciok pisze:sześć minut
stopni, stopni Adaś, nie minut.

Dubik28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 21:04

Post autor: Dubik28 » 22 sty 2009, 14:26

6 stopni czyli o tyle ma być przekręcony zapłon? dobrze rozumiem? chcem się dowiedzieć żeby powiedzieć dla mechanika jak będzie ustawiał

Awatar użytkownika
Włodek899
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 24 lis 2007, 17:46
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Włodek899 » 22 sty 2009, 14:44

Moja po zakupie też chodziła w granicach 160 (benz) i 140 (gaz).Po SPOTcie na Górze Żar, na którym kolega Skuciok mi usunął VAGiem błędy wracałem do domu 180km/h na gazie i jeszcze miała zapas. Niestety fotoradary udaremniły dalsze sprawdzanie :-?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 22 sty 2009, 14:48

Włodek899 pisze:Skuciok mi usunął VAGiem błędy
O... nie wiedziałem że to ma AŻ takie znaczenie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 sty 2009, 19:18

Skuciok pisze:O... nie wiedziałem że to ma AŻ takie znaczenie.
Owszem jak błędy są poważne to ECU pracuje w trybie awaryjnym i osiągi mogą być ograniczone <ok> . Np. kąt wyprzedzenia zapłonu jest sterowany tylko zależnie od prędkości obrotowej silnika, mieszanka jest lekko wzbogacona (dla uniknięcia wypadania zapłonów) itp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga