[B4 2.0 ABT+LPG] 140km/h to prędkość maksymalna?
Dubik28, to stukanie, o którym piszesz występuje pod obciążeniem? tzn. czy stuka jak jedziesz ze stałą prędkością po płaskim, czy tylko gdy np. przyspieszasz pod górę? być może to zapłon.
zatem objawy masz takie same jak ja miałem po wymianie uszczelniaczy - opisanym to powyżej. u mnie również pojawiało się stukanie zaworów, nawet po sprawdzeniu ustawienia zapłonu. silnik na jałowym chodził równo ale podczas jazdy nie chciał się wkręcać na obroty i dzwoniły zawory pod obciążeniem. na trzecim biegu nie mogłem rozpędzić się bardziej niż do 80 km/h
najprawdopodobniej masz problemy z kopułką i/lub źle podłączonymi kablami WN, lub źle ustawiony rozrząd. u mnie to było przyczyną. mechanior poprawiał to przy mnie. najpierw zdjął pasek rozrządu i ustawił go ponownie - stwierdził, że był dobrze ustawiony. potem zajął się kopułką i coś tam się wkurzał jak rozpiął układ WN - więc domyślam się, że tam była przyczyna
zatem objawy masz takie same jak ja miałem po wymianie uszczelniaczy - opisanym to powyżej. u mnie również pojawiało się stukanie zaworów, nawet po sprawdzeniu ustawienia zapłonu. silnik na jałowym chodził równo ale podczas jazdy nie chciał się wkręcać na obroty i dzwoniły zawory pod obciążeniem. na trzecim biegu nie mogłem rozpędzić się bardziej niż do 80 km/h
najprawdopodobniej masz problemy z kopułką i/lub źle podłączonymi kablami WN, lub źle ustawiony rozrząd. u mnie to było przyczyną. mechanior poprawiał to przy mnie. najpierw zdjął pasek rozrządu i ustawił go ponownie - stwierdził, że był dobrze ustawiony. potem zajął się kopułką i coś tam się wkurzał jak rozpiął układ WN - więc domyślam się, że tam była przyczyna
musi cos byc skopane z silnikem ja moja stara 1.8s latalem nawet na gazie 180 bez wgniatania pedala w podloge ale tak jak kolega napisal wczesniej po kolei rozrzad zaplon filtry swiece przewody potem regulacja benzyny najlepiej w dobrym zakladzie a nie u pana czesia i jak zacznie latac min 180km wtedy gaz reguluj
i przedewszystkim sprawdz te popychacze zaworów bo sama ich wymiana moze nic nie dac jak byly wyrobinione wokół choc zadko to sie zdarza
a cisnienie na silniku benzynowym na tlkokach musisz miec min 12 rowne na wszystkich tłokach jak chcesz zasuwac 180 i wiecej
i przedewszystkim sprawdz te popychacze zaworów bo sama ich wymiana moze nic nie dac jak byly wyrobinione wokół choc zadko to sie zdarza
a cisnienie na silniku benzynowym na tlkokach musisz miec min 12 rowne na wszystkich tłokach jak chcesz zasuwac 180 i wiecej
Sprawdz czy nie 3ma któryś cylinderek w hamulcach.
Ja miałem taki problem kupiłem auto, w automacie było mułowate ale myśłałem że tak musi być później trasa i max 150km/h i tem rosła...
Okazało się że stały dwa tłoczki, nowe tarcze klocki komplet reperaturek i odrazu inne auto <rotfl>
i spalanie spadło...
Pozdrawiam,
titto
Ja miałem taki problem kupiłem auto, w automacie było mułowate ale myśłałem że tak musi być później trasa i max 150km/h i tem rosła...
Okazało się że stały dwa tłoczki, nowe tarcze klocki komplet reperaturek i odrazu inne auto <rotfl>
i spalanie spadło...
Pozdrawiam,
titto
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
6'' - sześć minut czyli ustawiasz na lampie błyskowej i masz tak doregulować żeby znaki się zgodziły, na jałowych obrotach...
edit - stopni, stopni już dziś chyba za późno, dobranoc
edit - stopni, stopni już dziś chyba za późno, dobranoc
Ostatnio zmieniony 22 sty 2009, 00:04 przez Skuciok, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszos87
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 21:23
też mam 2.0 90KM i zaraz po zakupie miałem to samo, autostrada w Niemczech a ja ledwo 140 km\h. Zamulona była niesamowicie. Ale szczerze mówię, Audiczka sama po dwóch miesiącach się rozkręciła. Kupiłem ją od młodej dziewczyny może jej tryb jazdy tak zamulił auto. Teraz bardzo ładnie się zbiera.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, 23:14 przez lukaszos87, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Owszem jak błędy są poważne to ECU pracuje w trybie awaryjnym i osiągi mogą być ograniczone <ok> . Np. kąt wyprzedzenia zapłonu jest sterowany tylko zależnie od prędkości obrotowej silnika, mieszanka jest lekko wzbogacona (dla uniknięcia wypadania zapłonów) itp.Skuciok pisze:O... nie wiedziałem że to ma AŻ takie znaczenie.