Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 lis 2017, 21:26

Marker STAMP

1,21 18 2080 98 4,13 208 0 0 33 6 205
2,41 18 2080 98 4,13 208 0 0 33 6 205
3,61 18 2080 98 4,13 208 0 0 33 6 205


Tak sobie pomyślałem że te wystrzały wcale nie musiały być złym zapłonem problem z WN a gubieniem napięcia. Wszak steronik się resetował i mógł podawać iskrę kiedy chciał. Bo wystrzały w ssacy jest niebywały

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 lis 2017, 21:42

Jarewa, no to ja coś musiałem przegapić, wartości od bloku 1 do 4 to jakieś dziwne, no mniejsza z tym.
Jak będzie tracił zasilanie to oczywiście strzały są jak najbardziej możliwe.

Chodź sam kiedyś testowałem zakładając uszkodzoną 30 to tylko przerywania/szarpania właśnie tak jakby tracił iskrę ale nie miałem żadnych strzałów. Ale tu może ma też znaczenie odpowiednia regulacja lpg.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 05 lis 2017, 11:44

Świece, kopulka, palec i przewody były wymieniane jak ja kupowałem czyli to będzie luty 2017 mogę jeszcze dopowiedziec że jadę na każdym biegu od 2200 tys obr.w dół to strzela gdzie mam łączenie na tłumiku za sonda przed katem,lecz po wymianie tego wszystkiego co pisałem to tego nie sprawdzałem. Może jutro wrzucę do wglądu na odpalonym zimnym silniku aż do zagrzania do przelaczenia się na gaz

[ Dodano: 2017-11-05, 11:44 ]
Witam dzis zrobiłem logi . na benzynie ideał. na gazie słabo szarpie .wrzucam 1 filmik i logi na benzynie i na gazie
benzyna :
http://www20.zippyshare.com/v/3oD09nab/file.html
http://www20.zippyshare.com/v/HORmITJM/file.html
http://www20.zippyshare.com/v/25NomaU5/file.html
http://www20.zippyshare.com/v/b9Nat4Nm/file.html
LPG:
http://www55.zippyshare.com/v/5nl8rFm9/file.html
http://www55.zippyshare.com/v/EOWwqljG/file.html
http://www55.zippyshare.com/v/OQPmxGR8/file.html
http://www55.zippyshare.com/v/v0a5O0yW/file.html

Dzis zaczałem krecic aparatem zapłonowym i raz tak ustawilem ze byly strzały na lpg ,na gazie by chodzil dobrze tylko bym musial go obrocic bardziej do chlodnicy i chodzi na lpg i benz dobrze tylko ma ponad wtedy 11 tys obotow na jalowym biegu.
Wrzuce filmik to co pisałem trzymajac noge na gazie rowno na bp i LPG.
https://megawrzuta.pl/download/b0514025 ... ec0bb.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 lis 2017, 12:14

gitek12 pisze:wtedy 11 tys obotow na jalowym biegu.
ile masz? chyba 1100 jak już
Na jałowym nawet w f1 nie mają 11 tyś obrotów ;-)


Uszkodzona sonda najprawdopodobniej i bez jej wcześniejszej wymiany nie ma sensu robić logów bo nic w nich nie wyjdzie.
Ecu bp bardzo mocno tnie dawkę paliwa i jest to związane z brakiem pracy sondy i prawdopodobnie dochodzi źle wyregulowany gaz.
Twoje kręcenie aparatem zapłonowym jest troszkę bez sensu i nic tym nie zyskasz bo po pierwsze nie wiesz na ile był ustawiony pierwotnie(no chyba że wiesz) po 2 bez sprawnej sondy nie ma szans poprawnego ustawienia zapłonu. i możesz sobie tylko na robić jeszcze większych problemów.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 07 lis 2017, 13:19

PieterB pisze:
gitek12 pisze: PS. Co to są Waldemary ?
wtryskiwacze gazowe typu valtek czerwone ale nie wiem gdzie je kolega widział ;-)
Słychać tępe klepanie w tle na filmie.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 11 lis 2017, 15:49

Witam wszystkich , te klepanie to wtryskiwacze gazu. Mam problemy na gazie szarpie i czasami zgasnie jak mu sie da troche w depe . Wymieniony przekaznik (30) i czujnik halla wysylam logi + jeden basic settings :
http://www54.zippyshare.com/v/FX0zBf80/file.html - log 000
http://www54.zippyshare.com/v/7xpyJzTo/file.html - log 001
http://www54.zippyshare.com/v/S1grffvp/file.html - log 002
http://www54.zippyshare.com/v/gOjt4qCn/file.html - log 003
http://www54.zippyshare.com/v/OfHELTMY/file.html - log 004
http://www54.zippyshare.com/v/ZsKhaYBh/file.html - log 000 basic setings

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2017, 16:01

gitek12, te logi to na bp? czy lpg?
Bo jeśli na bp to wsio w porządku jest, troszkę przycina ecu jeszcze ale to może nie utworzył sobie nowej mapy jeszcze. Troszkę dziwi mnie brak pracy sondy w bs, hmm.
Pojeździć troszkę na bp by pasowało tak ze 100-300 km. I następnie regulacja lpg - może troszkę się dostroi sama ale pewności nie mam, szybciej i taniej by było samemu. Bo te objawy na lpg mogą być powodem złej regulacji instalacji.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 11 lis 2017, 16:18

PieterB, Te logi to na lpg . Na benzynie ideał , mam jeszcze 1 pytanie dlaczego nie moge sie polaczyc z abs ? bo mi swieci i nie działa ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lis 2017, 16:29

gitek12 pisze:PieterB, Te logi to na lpg . Na benzynie ideał
aha coś tak czułem, to już wiem dlaczego sonda w bs nie chodzi ;-)
gitek12 pisze:mam jeszcze 1 pytanie dlaczego nie moge sie polaczyc z abs ? bo mi swieci i nie działa ?
a bezpiecznik od abs Ci się aby nie spalił?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 10 gru 2017, 09:35

PieterB, Wszystko bylo sprawdzane bezpieczniki wszystkie sa ok rezystancje mierzyłem czujnikow i sa te same parametry czyli przod (chyba 0,9 tył 1,2 cos takiego ) wszystko było sprawdzone , jedynie miałem jeszcze pod kierownica jakies centralki jeden napewno od pilota drzwi a 2 to nie wiem , ale przeciez nie mogło to byc przez nie bo je wyciąłem. Pod siedzeniem tez wszystko jest ok

[ Dodano: 2017-12-10, 09:35 ]
Witam , sorki ze nie pisałem lecz nie było oczy , teraz wymieniłem przeplywke z abk z95 i auto przestało mi szarpać na gazie , lecz dalej mam problem z obrotami skaczą czasami od 100 do 1200 tys, czasami jak jade 100 km/h to tkj włącza mi się tempomat (którego nie mam) i trzyma powyżej 2 tys az nie walne odc iny , i wtedy się wszystko normuje . Silniczek krokowy wymieniony który działał prawidłowo i tak samo robi co mój stary.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 gru 2017, 11:53

gitek12 pisze:trzyma powyżej 2 tys az nie walne odc iny , i wtedy się wszystko normuje
Zobacz jakie wartości wysyła TPS (czujnik położenia przepustnicy). Najlepiej zobacz na zgaszonym silniku powoli dodając gazu czy wartość otwarcia równo się zwiększa bez przeskoków.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 11 gru 2017, 17:09

Witam sprawdziłem tps najnizsza skala to 0,85 a najwyzsza 4.25 nie wiem czy to dobrze . na filiku jest pokazane jak to robilem skala tak mi sie wydaje skacze. http://www43.zippyshare.com/v/yUxZuNY3/file.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 gru 2017, 17:16

gitek12, ja tu nic nie widzę - idzie raczej płynnie

moim zdanie masz coś źle z tym gazem albo źle wyregulowany albo coś, ale ciężko mi powiedzieć co dokładnie. A przepływka w tym przypadku raczej nie ma nic do tego.
Patrz na wskazania twojej sondy
Obrazek

dla porównania prawidłowe działanie mojej sondy

Obrazek
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 11 gru 2017, 18:11

PieterB, Witaj byłem u mechanika od gazu i powiedział ze instalacja gazowa nie widzi podcisnienia i do tego ma za małe napiecie. Ale na benzynie tez tak sie dzieje z tymi obrotami.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 gru 2017, 18:32

to poszukaj na początek nieszczelności w podciśnieniach
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga