Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa

Post autor: gitek12 » 02 mar 2017, 12:43

Witam wszystch grupowiczow mam problem z 2.0 abk a mianowicie przychodze odpalam z strzla i jade ok 1,5 -3 km jest wszystko ok wkreca sie i jest jak nalezy na benzynie i na gazie( zdazy sie przlaczyc w tym czasie) , ale na tych 2 paliwach robi sie to samo po tych km muli sie traci pretkosc tak jakby zalapal ok 30/40 stopni i kaplica nie chce jechac i znow ok 1 km jazdy prz mole znow jest wszystko ok przesylam link do filmiku moze ktos mi pomoze :D
przepraszam jesli ujowo napisalem staralem sie to jakos w miare opisac wiec sorki :P

http://www109.zippyshare.com/v/aSCWSTr1/file.html
Ostatnio zmieniony 02 mar 2017, 19:51 przez gitek12, łącznie zmieniany 3 razy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 mar 2017, 13:16

Odłącz sondę lambda i pojeździj.
wtyczki sondy są obok aparatu zapłonowego wystarczy że odłączysz tą zaznaczoną na zielony z tej fotki: http://images76.fotosik.pl/96/588669ff21650e2e.gif
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 16 mar 2017, 12:20

To wyjecie tej wtyczki z sondy jedynie zmulilo samochod,wogole zaczal przerywac i brak mocy

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 mar 2017, 18:45

gitek12, jeśli nadal nic nie wymyśliłeś to radzę jeszcze słynny przekaźnik 30 sprawdzić/podmienić od kogoś lub zapiąć vag'a
Jaki gaz tam posiadasz?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 02 kwie 2017, 13:29

PieterB, Dzieje sie to na gazie i na benzynie ostatnio byla uszczelka robiona pod glowica , i wszystkie kable swiece , jak jest teraz +20 stopcni po 10 sek po odpaleniu robi sie mol strzela w filtr , gaz mam diego kme sekwencje ostnio bylem na regulacji gazu i wymianie filtrow , na beznynie tak samo robi wiec mi sie to nie wydaje ze to jest jest wina gazu ,nie wiem , podczas tego trzyma obroty rowno ale gz w podloge unosi sie do 2 tys i strzla i b pomalu idzie do gory i po jakmins czasie jest jak reka odjal wszystko dziala i jest git , gdzy znow gdzies go nie zosatwie na dluzej

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2017, 13:35

gitek12, pytanie czy ktoś nie przestawił zapłonu przy wymianie rozrządu jeszcze bym to sprawdził oczywiście przez kogoś kto zna temat. Czy przed wymianą tej uszczelki też tak było?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 02 kwie 2017, 13:51

PieterB, Tez byl ten problem , Niedawno co kupilem audi mam ok 1,5 mies , a co do mechanika to bardzo dobry gosciu nie jedno auto mi juz robil i jest polecany u mnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2017, 14:26

gitek12 pisze: co do mechanika to bardzo dobry gosciu nie jedno auto mi juz robil i jest polecany u mnie.
tyle abk u siebie już miałem robionych przez super mechaników(polecanych) a żaden nie miał poprawnie ustawionego zapłonu. Także jak bardziej sceptycznie podchodzę do tematu ale ok nie będzie.
gitek12 pisze: Tez byl ten problem ,
więc polecam zapiąć vaga i powinno wyjść co jest problemem
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 02 kwie 2017, 14:40

PieterB, a co mam dac w wagu bo ja tylko moge usunac bledy (bo umiem a tak sie jescze z czyms innym nie bawilem ) a cos jescze jakies logi czy cos ?
jak to sie robi i jak sprwadzic?
(sprawdzam na polskim vagu 4.9)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2017, 14:48

gitek12, jak masz swojego vaga to zrób po ok 30 s logi grup od 000 do 006 tylko pojedynczo i wrzuć je na vag log a później tu i zobaczymy czy coś tam widać

Logi robisz normalni odpalasz konkretną gr i daje log i zapisujesz po ok 30 s jak napisałem wyżej.
tu możesz sobie ściągnąć i poczytać to ciut nie do tego programu ale bardzo podobnie http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=15

ps a błędy jakiś się pojawiają czy nie?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 02 kwie 2017, 17:29


Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 kwie 2017, 17:44

gitek12, szukaj vag 311.2 najlepsza opcja i niestety tylko logi, po jednej fotce nic nie stwierdzę, a to co masz wywal bo to do niczego się nie nadaje mowa o tym polskim vagu te dane nie są wiarygodne przerabiałem to u siebie baaardzo dawno temu.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 03 kwie 2017, 18:37

PieterB, W końcu mi się udało te logi zrobić , dawałem na błędy i nic nie było , Jednego cos nie moge dodac , od 000 do 003 przygazowalem raz. nie wiem czy dobrze zrobilem i jeszcze zdjęcie tego zrobiłem w linku http://www54.zippyshare.com/v/IDUODtg8/file.html
http://vaglog.pl/log-003_x0PO61a.html
http://vaglog.pl/log-004_01hn46s.html
http://vaglog.pl/log-005_vu5Kd.html
http://vaglog.pl/log-006_2x891.html
http://vaglog.pl/log-002_rlU37.html
http://vaglog.pl/log-005_dNB450.html

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 kwie 2017, 15:56

gitek12, wrzuć jeszcze gr 000 - bez żadnych przygazówek.
Widzę że jakiś prawdopodobnie problem jest - ecu nie widzi w ogóle wskazań sondy bo nigdzie ich tu nie ma niestety nie wiem dlaczego. Trzeba by kabelkologię sprawdzać po kolei lub jest prawdopodobieństwo że sam strewnik padł, ja widziałem do tej pory jeden taki przypadek i tam właśnie padł sterownik.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 kwie 2017, 18:33

PieterB pisze: ecu nie widzi w ogóle wskazań sondy bo nigdzie ich tu nie ma niestety nie wiem dlaczego.
Bo z tego co spojrzałem w opisy napiecie sondy jest w grupie 001 w ABK przed 07-1993.

[ Dodano: 2017-04-04, 18:33 ]
Ja jeszcze bym poprosił loga z grupy 004 z powolnym podnoszeniem obrotów do 3tys.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga