Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 09 cze 2017, 16:35

Witam PIeterB, sory ze przeklnelem nie sprawdzalem jeszcze u mechanika czy zaplon jest prawidlowy , jesli chodzi o przeplywomiecz tak mi sie wydaje ze to jest polaczone z fltrem to bylo tylko wyciagane a czy rozbierane to nie wiem. Dzis odłaczylem aku i zrobilem logi o to wyniki
http://vaglog.pl/log-000_9oY80.html
http://vaglog.pl/log-001_do8B3.html
http://vaglog.pl/log-002_ytsW6K.html DODAM ZE TO NA GAZIE WCZORAJSZE NA BENZ
http://vaglog.pl/log-003_8Z7r0h2.html
http://vaglog.pl/log-004_8uTx2a.html

I 2 błedy
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 09 June 2017, 13:42:49:0
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 57C1085FA615
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 cze 2017, 16:49

gitek12, no błędy związane z przepływką właśnie i albo coś z nią jest nie halo lu z kabelkologią
A skoro masz problem z bp to rób logi na bp a nie na lpg bo tu może być znaczna rozbieżność co właśnie widać bo na lpg tu wygląda jako tako ;-) a co to za instalacja dopisz jeszcze bo wcześniej nic nie pisałeś że masz lpg.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 09 cze 2017, 18:46

Mozliwe ze sie zepsula/psuje nie wiem jak ja rozebrac jesli sie da . A problemy mam wlasciwe na obu paliwach . Instalacja diego czyli kme . Mam jeszcze Filmik przy silniku , ok 90 stopni
Ostatnio zmieniony 10 cze 2017, 20:36 przez gitek12, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 cze 2017, 18:53

gitek12, na forum jest opis co i jak i nie ma tam nic mocno skomplikowanego
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=13 ... rz&start=0
https://audi80.pl/topics75/b4-abk-ni ... t15251.htm

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 10 cze 2017, 20:36

Przesyłam filmik

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 cze 2017, 20:43

gitek12 pisze:Przesyłam filmik
filmik niedostępny ;-) chodź i tak wątpię by po nagraniu coś dało się więcej wywnioskować

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 30 paź 2017, 18:18

Witam sory ze sie nie odzywałem jestem od dzis po wymianie rozrzadu i ustawieniu tak jak byc powinno . Odebrałem auto i sie zdziwilem nie ma mocy jak miał poprzednio , tamten rozrzad był przestawiony o 1 ząbek na zapłonie .Teraz ładnie silnik pracuje lecz , nadal strzela w filtr przy 2 tys puszczeniu i znow dodaniu za kazdym razem jest strzał . Jutro bd robił uszczelnienie wydechu . Mam logi lecz nie moge ich wrzucic

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 paź 2017, 19:04

a skad jestes?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 paź 2017, 12:18

gitek12 pisze: Mam logi lecz nie moge ich wrzucic
strona vag log się zesrała niestety spróbuj jakoś inaczej - spróbuj je jakoś inaczej nawet takie spakowane daj zobaczymy
Ostatnio zmieniony 01 lis 2017, 11:58 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 31 paź 2017, 20:28


Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 paź 2017, 20:38

Daj log 1 grupy na ponad 30s

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 31 paź 2017, 21:29

OK zrobiłem komplet czyli od 000 do 003 na LPG i benzynie .
Podaje od LPG:
http://www35.zippyshare.com/v/oNDDgr0h/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/a1yavoLq/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/Tto4IC5S/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/dYXjtyeT/file.html
A teraz na benzynie :
http://www35.zippyshare.com/v/oU31mRdw/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/0oDSXBOo/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/cpHwee78/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/yLYX8BZ3/file.html
Plus sa 3 błedy
Sądy lambda -525
Potentiometer for air flow meter g19 31-00 open or short to ground -552
intake air temp sensor g42 30-00 open or short to plus

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 paź 2017, 22:14

No właśnie sonda martwa.

Mam nadzieje że nie skasowałeś błędów i resetu to zrób zdjęcie grupy 000 bo na logu jakieś głupoty pokazuje. :/ na zasilaniu ECU, Czyżby słynna "30"

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lis 2017, 08:00

Hmm trochę jakieś rozbieżności tu widzę bo np w gr 000 na bp sterownik nie widzi ani przepływki ani napięcia zasilania z 30(sonda oczywiście też leży a motor zalewany jest paliwem) więc jeszcze bym się zastanowił czy to aby nie sam sterownik szwankuje lub źle Ci wyszły log tej grupy.
Trzeba by wszystko posprawdzać na piechotę chyba że masz możliwość podmianki.

ps na gazie nie rób bo skoro na bp jest źle to i na gazie nie będzie dobrze.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 01 lis 2017, 09:17

tzn teraz te stuki strzały w filtr to na gazie robi tak duzo , na benzynie o wiele mniej . Jak jade np. na 1 bez dodawnia gazu i nagle wcisne pedał jest pierwszy strzał , szarpniecie tkj. sie dusił a pozniej idzie , dzis albo jutro bd miał orginał sonde na podmianke i przeplywke z diesla.

Mam tez linka do programu do odzczytywania logow
http://www70.zippyshare.com/v/oHXAr5BG/file.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl