[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa
Witam PIeterB, sory ze przeklnelem nie sprawdzalem jeszcze u mechanika czy zaplon jest prawidlowy , jesli chodzi o przeplywomiecz tak mi sie wydaje ze to jest polaczone z fltrem to bylo tylko wyciagane a czy rozbierane to nie wiem. Dzis odłaczylem aku i zrobilem logi o to wyniki
http://vaglog.pl/log-000_9oY80.html
http://vaglog.pl/log-001_do8B3.html
http://vaglog.pl/log-002_ytsW6K.html DODAM ZE TO NA GAZIE WCZORAJSZE NA BENZ
http://vaglog.pl/log-003_8Z7r0h2.html
http://vaglog.pl/log-004_8uTx2a.html
I 2 błedy
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 09 June 2017, 13:42:49:0
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 57C1085FA615
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
http://vaglog.pl/log-000_9oY80.html
http://vaglog.pl/log-001_do8B3.html
http://vaglog.pl/log-002_ytsW6K.html DODAM ZE TO NA GAZIE WCZORAJSZE NA BENZ
http://vaglog.pl/log-003_8Z7r0h2.html
http://vaglog.pl/log-004_8uTx2a.html
I 2 błedy
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 09 June 2017, 13:42:49:0
Control Module Part Number: 037 906 022 EE
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
VCID: 57C1085FA615
2 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gitek12, no błędy związane z przepływką właśnie i albo coś z nią jest nie halo lu z kabelkologią
A skoro masz problem z bp to rób logi na bp a nie na lpg bo tu może być znaczna rozbieżność co właśnie widać bo na lpg tu wygląda jako tako a co to za instalacja dopisz jeszcze bo wcześniej nic nie pisałeś że masz lpg.
A skoro masz problem z bp to rób logi na bp a nie na lpg bo tu może być znaczna rozbieżność co właśnie widać bo na lpg tu wygląda jako tako a co to za instalacja dopisz jeszcze bo wcześniej nic nie pisałeś że masz lpg.
Mozliwe ze sie zepsula/psuje nie wiem jak ja rozebrac jesli sie da . A problemy mam wlasciwe na obu paliwach . Instalacja diego czyli kme . Mam jeszcze Filmik przy silniku , ok 90 stopni
Ostatnio zmieniony 10 cze 2017, 20:36 przez gitek12, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
gitek12, na forum jest opis co i jak i nie ma tam nic mocno skomplikowanego
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=13 ... rz&start=0
https://audi80.pl/topics75/b4-abk-ni ... t15251.htm
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=13 ... rz&start=0
https://audi80.pl/topics75/b4-abk-ni ... t15251.htm
Witam sory ze sie nie odzywałem jestem od dzis po wymianie rozrzadu i ustawieniu tak jak byc powinno . Odebrałem auto i sie zdziwilem nie ma mocy jak miał poprzednio , tamten rozrzad był przestawiony o 1 ząbek na zapłonie .Teraz ładnie silnik pracuje lecz , nadal strzela w filtr przy 2 tys puszczeniu i znow dodaniu za kazdym razem jest strzał . Jutro bd robił uszczelnienie wydechu . Mam logi lecz nie moge ich wrzucic
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
strona vag log się zesrała niestety spróbuj jakoś inaczej - spróbuj je jakoś inaczej nawet takie spakowane daj zobaczymygitek12 pisze: Mam logi lecz nie moge ich wrzucic
Ostatnio zmieniony 01 lis 2017, 11:58 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam Mieszkam na Dolnymslasku kolo Jordanowa Śląskiego , zrobilem takie
http://www37.zippyshare.com/v/AWK0yIN7/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/icTwk5Ur/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/6ZEu3VUn/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/AFSq5EUu/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/AWK0yIN7/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/icTwk5Ur/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/6ZEu3VUn/file.html
http://www37.zippyshare.com/v/AFSq5EUu/file.html
OK zrobiłem komplet czyli od 000 do 003 na LPG i benzynie .
Podaje od LPG:
http://www35.zippyshare.com/v/oNDDgr0h/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/a1yavoLq/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/Tto4IC5S/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/dYXjtyeT/file.html
A teraz na benzynie :
http://www35.zippyshare.com/v/oU31mRdw/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/0oDSXBOo/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/cpHwee78/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/yLYX8BZ3/file.html
Plus sa 3 błedy
Sądy lambda -525
Potentiometer for air flow meter g19 31-00 open or short to ground -552
intake air temp sensor g42 30-00 open or short to plus
Podaje od LPG:
http://www35.zippyshare.com/v/oNDDgr0h/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/a1yavoLq/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/Tto4IC5S/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/dYXjtyeT/file.html
A teraz na benzynie :
http://www35.zippyshare.com/v/oU31mRdw/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/0oDSXBOo/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/cpHwee78/file.html
http://www35.zippyshare.com/v/yLYX8BZ3/file.html
Plus sa 3 błedy
Sądy lambda -525
Potentiometer for air flow meter g19 31-00 open or short to ground -552
intake air temp sensor g42 30-00 open or short to plus
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Hmm trochę jakieś rozbieżności tu widzę bo np w gr 000 na bp sterownik nie widzi ani przepływki ani napięcia zasilania z 30(sonda oczywiście też leży a motor zalewany jest paliwem) więc jeszcze bym się zastanowił czy to aby nie sam sterownik szwankuje lub źle Ci wyszły log tej grupy.
Trzeba by wszystko posprawdzać na piechotę chyba że masz możliwość podmianki.
ps na gazie nie rób bo skoro na bp jest źle to i na gazie nie będzie dobrze.
Trzeba by wszystko posprawdzać na piechotę chyba że masz możliwość podmianki.
ps na gazie nie rób bo skoro na bp jest źle to i na gazie nie będzie dobrze.
tzn teraz te stuki strzały w filtr to na gazie robi tak duzo , na benzynie o wiele mniej . Jak jade np. na 1 bez dodawnia gazu i nagle wcisne pedał jest pierwszy strzał , szarpniecie tkj. sie dusił a pozniej idzie , dzis albo jutro bd miał orginał sonde na podmianke i przeplywke z diesla.
Mam tez linka do programu do odzczytywania logow
http://www70.zippyshare.com/v/oHXAr5BG/file.html
Mam tez linka do programu do odzczytywania logow
http://www70.zippyshare.com/v/oHXAr5BG/file.html