Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.0 abk ] b4 silnik przerywa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 11 gru 2017, 21:32

gitek12 pisze:instalacja gazowa nie widzi podcisnienia i do tego ma za małe napiecie
Co to jest za instalacja? Były takie które nie miały opcjonalnie czujniki podciśnienia.
A jak masz czujnik podciśnienia to opcje są 3:
1. odłączył się albo jest nieszczelny wąż podciśnienia
2. nie kontaktuje wtyczka czujnika
3. zepsuty czujnik
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
gitek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:22
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: gitek12 » 14 gru 2017, 17:28

Witaj to jest instalacja kme diego . czujnik nowy po odlaczeniu wtyczki auto gasnie . Wszystkie weze wpiete jest podcisnienie lecz dokładnie w sobote zajze .

[ Dodano: 2017-12-14, 17:28 ]
Witam,
Sprawdzilem dzis auto ma wszystkie podcinienia dobre ,wszystko szczelne nie wiem co jest nie tak .

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 gru 2017, 21:33

Może sterowni lpg umiera albo zalany jest wodą.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

sandokan32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 24 kwie 2016, 14:33

Post autor: sandokan32 » 19 gru 2017, 09:00

Witam
Czy ktoś znajdzie się tak mądry i mi doradzi co może powodować nierówną pracę silnika (mam wrażenie tak jakby na jeden gar nie palił) tylko na benzynie i tylko jak jest zimny.
Po upływie 5-10 min silnik wchodzi na odpowiednie obroty
Problem ten nie występuje jak odpalę zimny silnik i przełączę od razu na gaz - na gazie silnik chodzi odpowiedni nawet jak jest zimny
Wymieniłem sondę Lambda na oryginalną Bocha, przewozy i świece zly_

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 gru 2017, 10:04

sandokan32, przyczyn może być co najmniej kilka, więc ciężko powiedzieć, dobrze by było vaga zapiąć.
A nie przyspieszałeś aby zapłonu za mocno do lpg? gaz ja mniemam I lub II gen? Strzału gazu nie miałeś? Szczelność dolotu sprawdzona?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 gru 2017, 11:37

Dziwne aaz i Pb?

sandokan32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 24 kwie 2016, 14:33

Post autor: sandokan32 » 18 sty 2018, 10:31

Dzięki za odzew

Nie przyspieszałem zapłonu bo się na tym nie znam - Nic nie było grzebane w tym samochodzie od przynajmniej 10 lat
Tylko leję benzynę i gaz i jeżdżę, oczywiści wymieniam co sezon olej silnikowy

gaz jest pierwszej generacji BRC zakładany 9 lat temu

Strzału gazu nie miałem -powtarzam że jak się silnik nagrzeje to chodzi na benzynie równo, na gazie chodzi równo jak jest zimny
Szczelność dolotu sprawdzona- a dokładnie w jakim miejscu i czy to nie powinno mieć wpływu na pracę ślinika na gazie (jak jest zimny)

[ Dodano: 2018-01-18, 10:31 ]
Może jakieś propozycje?
zaznaczam że prycha tylko na benzynie i tylko jak jest zimny

Problem na gazie nie występuje - chodzi równo jak jest zimny i ciepły

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 sty 2018, 10:38

sandokan32 pisze:Może jakieś propozycje?
kolego już pisałem że dobrze by było zacząć od diagnostyki vagiem, bo tak na 100 % nikt Ci raczej nie poda co jest powodem, więc nic nowego w temacie nie będzie.
Dopytam tylko czy aby na pewno rozmawiamy o silniku typu abk?
WRC is for boys.
Group B was for men.

avangarda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Ruda Śl

Post autor: avangarda » 20 sty 2018, 19:35

witam,właśnie zrobiłam logi ale niewiem jak je wkleic ?

[ Dodano: 2018-01-20, 19:35 ]
logi

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sty 2018, 21:12

Napiecie ok, ale masz sondę martwa, posiadasz lpg? zloguj grupe 001 dla pewnosci silnik rozgrzany i log po 1min po odpaleniu 30s.

avangarda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Ruda Śl

Post autor: avangarda » 20 sty 2018, 22:30

nie posiadam LPG

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 sty 2018, 22:59

Logujesz cały czas grupe 000 a miałas samo 001 bo tam ucieło kolumnę i daj dłuzszy 1min bo mimo tego ciągle widze sondę że martwa silnik rozgrzany i chodził przed logiem 1min?? jakie masz spalanie?

avangarda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 24 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Ruda Śl

Post autor: avangarda » 21 sty 2018, 09:29

okej zrobie ponownie logi, ale na koniec logów jak sprawdziłam błedy to wyskoczył 00525 oxygen sensor G39 03-00 No Signal, czyli potwierdza sie że sonda padła

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 sty 2018, 10:14

Parametr 650mv czy tam 500mV w grupie 001 stała wartość zimny czy ciepły wskazuje na odłaczoną sondę, urwany kabel lub uszkodzoną. Zwruć na to uwagę szczególnie.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 sty 2018, 11:20

avangarda, bo nie potrzebnie po 2 grupy robiłaś i odczytów jest zbyt mało ;-) ale z tego co na razie widać to tylko brak działania sondy jak już Jarek wspomniał wyżej.
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga