[2.0 b4 ABT ] Kiepskie grzanie się silnika.
dzięki wielkie:) no ale kupie już tego Verneta aby było wszystko jak należy.
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Jeśli wentylator włącza się przy 85 stopniach, to masz walnięty czujnik (w ostateczności elektronika zegara), wniosek --> zaniżanie wartości odczytu o 10 stopni czyli jak co pokazuje 75 stopni to masz 85, u mnie temperatura podczas jazdy też wynosi około 85-87. Letnie powietrze z nagrzewnicy może spowodowane być źle odpowietrzonym układem bo wyobraź sobie, nawet jakby ta temperatura wynosiła 75 stopni, to i tak byś nie zniósł tej temperatury na dłuższą metę jakbyś włączył grzanie na full i pierwszy bieg wentylatora, jak miałem walnięty termostat to podczas jazdy miał 60 stopni a ciepłe powietrze było.Nieściak pisze:kurcze czyli ten termostat może być zły??
Witam, panowie ja mam taki sam problem, ze nie dogrzewa mi silnika i tak: wymienilem cztery termostaty w tym dwa ostatnie z ASO Audi czyli OK bo temperatura pokazuje mi podczas jazdy w granicach 60 stopni, w korku dochodzi do 90 i zalacza wentylator. Co ciekawe na codzien pokonuje odcinki raczej krotkie (do 50km jednorazowo), jadac nad morze po jakims odcinku 200KM temperatura idzie na 90 podczas jazdy i tak trzyma wiec dobrze. A na krotkich odcinkach ni chu chu. Ale to nie wszystko bo jak ja kupilem bylo to samo i zakupilem wspokniany wczesniej termostat w ASO i bylo OK przez jakies dwa lata tzn w zimie blyskawicznie sie nagrzewala i temp trzymalajak nalezy a po ty czasie lipa. I tak mam do tej pory ze nie wiem co jest bo w korkach normalnie zalacza przy ok 95 stopni a podczas jazdy spada do 60 a w zimie nawet do 50 stopni. Mozecie pomoc? Bylem u kilku mechaniorow i zwalali na to ze zagazowana i jest inny obieg cieczy itp pierdoly. Jakby tak bylo to od poczatku nie wskazywaloby dobrze. Please Help me.
Kiero
Po pierwsze sprawdz czy nie masz zapowietrzonego ukladu jak tak to go odpowietrz .Sprawdz czujniki na kroccu przy glowicy jesli szwankuja wymien je .
SPRZEDAM
wygluszenie maski diesel
kierownica b4
licznik b4 sedan z big benem
deske rozdzielczą
szyberdach manual sprawny
elektryka szyb przod z wiazką w drzwiach
moje b4 =]
wygluszenie maski diesel
kierownica b4
licznik b4 sedan z big benem
deske rozdzielczą
szyberdach manual sprawny
elektryka szyb przod z wiazką w drzwiach
moje b4 =]
No to trochę szybko załącza Ci się ten wentylator. Zacząłbym od sprawdzenia czy w pełni sprawny jest wskaźnik temperatury na zegarach. Sprawdź też jak rozgrzewa się silnik, to kiedy włącza Ci się duży obieg płynu chłodzącego. To wszystko było na forum wiele, wiele razy. Wystarczy trochę poszukać.kiero pisze:korku dochodzi do 90 i zalacza wentylator
miałem ten sam problem jak jezdziłem na silniku abt. Wystarczy ze wymienisz czujnik temperatury ten ktory przekazuje na deske. Wtedy wszystko wruci ci do formy. Taki czujnik to koszt okolo 30zł a wiec kupuj i sam mozesz go latwo wymienic, jak nie wiesz jak to ci wsyztsko dokladnie opisze;) jego wymiana trwa 5min:)
WARSZTAT W SULEJÓWKU pod warszawa. Prowadzę go z kolegą, mamy specjalne ceny dla forumowiczów;)
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Np:
Komplet amor - 170zł (1sztuka 50zł)
Sprzęgło - 280zł
Drążek kier - 40 (wtedy zbieżność 40zł)
Rozrząd - 150zł (w silniku V 300zł)
Mamy tanie części!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga