no tu coś z sondą się dzieje - obejrzyj i sprawdź przewody jeśli one są oki to obstawiam że padła. Można by ją miernikiem spróbować zmierzyć i zobaczyć czy jakieś napięcie się tam waha - jeśli nie to sonda śmietnik.
Potwierdza się to co mówiłem na 99% zapłon źle ustawiony bo jak sonda nie działa to nie ma szans na jego poprawne ustawienie. mały 1 % szans że akurat by się udało w trakcje jej działania ustawić. Możesz też spróbować ją sobie odpiąć i pojeździć bez niej ale tylko na bp bo na lpg bym Ci nie radził.
[80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
Oxygen short+ pewnie z powodu zwarcia wtyku do wspornika.
Jeśli "na ciepło" z sygnałowej wsuwki będzie brak sygnału - sprawdzić napięcie zasilania grzałki, jak tu Ok - podstawić sondę.
Co do gazu I/II generacji to wyżej wspomniano już, że w zasadzie do ABK to się nie nadaje. Jak zależy Ci na aucie i bezstresowej eksploatacji LPG to załóż IV generację, w moim wypadku w serwisie gazu taka wymiana na używaną to był koszt 900 zł, z nowym parownikiem (moim zdaniem tak najlepiej) +ok. 250 zł.
Jeśli "na ciepło" z sygnałowej wsuwki będzie brak sygnału - sprawdzić napięcie zasilania grzałki, jak tu Ok - podstawić sondę.
Co do gazu I/II generacji to wyżej wspomniano już, że w zasadzie do ABK to się nie nadaje. Jak zależy Ci na aucie i bezstresowej eksploatacji LPG to załóż IV generację, w moim wypadku w serwisie gazu taka wymiana na używaną to był koszt 900 zł, z nowym parownikiem (moim zdaniem tak najlepiej) +ok. 250 zł.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 gru 2020, 20:00
- Imię: Marek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
W wolnym czasie posprawdzam miernikiem i obczyszcze przewody, ale cos czuje ze Sonda będzie do wymiany, ogółem na samą wymianę sondy i tak muszę czekać do nowego Roku, ale zaraz po zmianie i ustawieniu zapłonu (Zamówiłem już lampę stroboskopową na własny użytek ) odrazu dam znać na forum co dalej sie dzieje z audiczką i czy jest poprawa
Dodano po 3 minutach 23 sekundach:
Dodano po 3 minutach 23 sekundach:
Swoje te Audi już przeżyło, narazie chciałbym je zrobić tak aby pojeździło ze mną rok, może 1.5roku bo juz od jakiegoś czasu myślę nad innym autem :3 te audi miało robić za robocze i przez okres 2 lat sprawdziło się świetnieh/k pisze: ↑09 gru 2020, 21:09Oxygen short+ pewnie z powodu zwarcia wtyku do wspornika.
Jeśli "na ciepło" z sygnałowej wsuwki będzie brak sygnału - sprawdzić napięcie zasilania grzałki, jak tu Ok - podstawić sondę.
Co do gazu I/II generacji to wyżej wspomniano już, że w zasadzie do ABK to się nie nadaje. Jak zależy Ci na aucie i bezstresowej eksploatacji LPG to załóż IV generację, w moim wypadku w serwisie gazu taka wymiana na używaną to był koszt 900 zł, z nowym parownikiem (moim zdaniem tak najlepiej) +ok. 250 zł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
Doraźna metodą na poprawę sytuacji może być odłączenie sondy i połączenie strony idącej do ECU do masy. Chyba z dwa ABK wyleczyłem tak z szarpania.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
Można też sie wspomóc chociaż sprawną używaną sondą. W moim wypadku kosztowała 20 zł, jeździłem z nią ok. 1,5 roku, a nie chciałem brać nowej, bo wtedy nie było jeszcze gotówki i auto paliło olej, więc szkoda było brudzić. Przy okazji remontu silnika zmieniłem na nówkę Boscha, spalanie i ogólne zachowanie auta prawie bez zmian.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
Tylko używana sonda to też może być loteria jeśli przed wyciągnięciem z dawcy nikt jej nie sprawdził. A wkręcanie jej w ABK też nie należy do najłatwiejszych operacji aby wymieniać co chwilę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 gru 2020, 20:00
- Imię: Marek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
Re: [80B4 ABK] Ktoś zna sie na logach?
Tak jak mówiłem, jak kupie to zrobie , wymieniłem sondę na nową, i nie dość że wróciła moc, to normalnie juz chodzi na benzynie , a raczej chodził, bo po tygodniu jazdy na samej benzynie (bo na gazie nie chce jeździć, trzeba gazownika odwiedzić) to ledwo wczoraj dojechalem do pracy auto w pewnym momencie zaczęło poszarpywac, dało radę może wkrecic go góra do 1800obr/min a jak wciskałem wiecej gazu, to obroty spadały, no nie dało się jechać nie wiem czy to przez te mrozy, ale jak trochę cieplej sie zrobi, to chyba znowu go podłącze i bede potrzebował waszej rady ;D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga