[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
Ja na takim w A6 C4 jeździłem normalnie ale oczywiście znalazł się ktoś kto skomentował, że taki nie pasuje. U mnie on załącza pompę paliwa też, więc nazwa odpowiednia.mat55 pisze:http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... wowej.html a tej podejdzie do abk ?
Witajcie, mam pytanie co do przekaźnika 30. Otóż w moim wypadku falowanie występuje, ale głównie gdy silnik osiągnie temperaturę. Jak rano odpalam to obroty są stabilne, a jak się rozgrzeje to zaczyna szaleć. Jak jeszcze gdzieś w korku stanę to już w ogóle ogarnia go szał Niebieski czujnik wymieniłem, dolot uszczelniałem i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
- Lokalizacja: Wrocław
Może krokowiec po prostu się skończył:D Czyszczenie niesprawnego krokowca raczej nic nie da. Przekaźnik od czasu kupna samochodu wymieniałeś? Jest on na tyle tani, że w sumie każdy na forum zaleca najpierw wymianę owego przekaźnika, a później jakiekolwiek dalsze dochodzenie.Dynia1990 pisze: i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
Nie wymieniałem jeszcze przekaźnika, a auto mam jakieś 7 lat To spróbuje ogarnąć temat w weekend i dam znać co udało mi się zdziałać.
Dodano: 2016-05-25, 21:57
Wymontowałem dzisiaj przekaźnik 30 i postanowiłem poprawić w nim luty. Okazało się, że aż trzy nóżki były z zimnymi lutami. Poprawiłem je i wydaje mi się, że jest lepiej Nie jeździłem dużo także ciężko jest mi powiedzieć na ile moja operacja zakończyła się sukcesem, ale jestem dobrej myśli - tym bardziej, że do tej pory na benzynie strasznie nierówno pracował silnik, ale myślałem, że to może być skutek jazdy przez 4 lata na samym gazie (przez przerdzewiałe przewody paliwowe). Jutro pojeżdżę trochę więcej i się okaże
Dodano: 2016-05-25, 21:57
Wymontowałem dzisiaj przekaźnik 30 i postanowiłem poprawić w nim luty. Okazało się, że aż trzy nóżki były z zimnymi lutami. Poprawiłem je i wydaje mi się, że jest lepiej Nie jeździłem dużo także ciężko jest mi powiedzieć na ile moja operacja zakończyła się sukcesem, ale jestem dobrej myśli - tym bardziej, że do tej pory na benzynie strasznie nierówno pracował silnik, ale myślałem, że to może być skutek jazdy przez 4 lata na samym gazie (przez przerdzewiałe przewody paliwowe). Jutro pojeżdżę trochę więcej i się okaże
[B4 2.0 ABK] Przekaźnik 30 kilka pytań
Witam wszystkich
Przelutowałem przekaźnik i mam kilka pytań
Czy ten przekaźnik ma coś wspólnego z rozrusznikiem, bo chciałem odpalić auto, raz przekręcił a później chodził sam rozrusznik nawet po wyjęciu kluczyka musiałem zdjąć kleme, a teraz gdy chce ja założyć to iskrzy.
A może to tylko zbieg okoliczności i przyczyna jest gdzieś indziej? Pozdrawiam
Przelutowałem przekaźnik i mam kilka pytań
Czy ten przekaźnik ma coś wspólnego z rozrusznikiem, bo chciałem odpalić auto, raz przekręcił a później chodził sam rozrusznik nawet po wyjęciu kluczyka musiałem zdjąć kleme, a teraz gdy chce ja założyć to iskrzy.
A może to tylko zbieg okoliczności i przyczyna jest gdzieś indziej? Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie ma nic wspólnego, odłącz złącze elektryczne od kostki stacyjki i zobacz czy przestanie iskrzyć.
Zresztą małe iskrzenie też będzie występować przy sprawnym samochodzie bo kondensatory w sterownikach muszą się naładować.
Zresztą małe iskrzenie też będzie występować przy sprawnym samochodzie bo kondensatory w sterownikach muszą się naładować.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga