[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
Ja na takim w A6 C4 jeździłem normalnie ale oczywiście znalazł się ktoś kto skomentował, że taki nie pasuje. U mnie on załącza pompę paliwa też, więc nazwa odpowiednia.mat55 pisze:http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... wowej.html a tej podejdzie do abk ?
Witajcie, mam pytanie co do przekaźnika 30. Otóż w moim wypadku falowanie występuje, ale głównie gdy silnik osiągnie temperaturę. Jak rano odpalam to obroty są stabilne, a jak się rozgrzeje to zaczyna szaleć. Jak jeszcze gdzieś w korku stanę to już w ogóle ogarnia go szał Niebieski czujnik wymieniłem, dolot uszczelniałem i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
- Lokalizacja: Wrocław
Może krokowiec po prostu się skończył:D Czyszczenie niesprawnego krokowca raczej nic nie da. Przekaźnik od czasu kupna samochodu wymieniałeś? Jest on na tyle tani, że w sumie każdy na forum zaleca najpierw wymianę owego przekaźnika, a później jakiekolwiek dalsze dochodzenie.Dynia1990 pisze: i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).
Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
Nie wymieniałem jeszcze przekaźnika, a auto mam jakieś 7 lat To spróbuje ogarnąć temat w weekend i dam znać co udało mi się zdziałać.
Dodano: 2016-05-25, 21:57
Wymontowałem dzisiaj przekaźnik 30 i postanowiłem poprawić w nim luty. Okazało się, że aż trzy nóżki były z zimnymi lutami. Poprawiłem je i wydaje mi się, że jest lepiej Nie jeździłem dużo także ciężko jest mi powiedzieć na ile moja operacja zakończyła się sukcesem, ale jestem dobrej myśli - tym bardziej, że do tej pory na benzynie strasznie nierówno pracował silnik, ale myślałem, że to może być skutek jazdy przez 4 lata na samym gazie (przez przerdzewiałe przewody paliwowe). Jutro pojeżdżę trochę więcej i się okaże
Dodano: 2016-05-25, 21:57
Wymontowałem dzisiaj przekaźnik 30 i postanowiłem poprawić w nim luty. Okazało się, że aż trzy nóżki były z zimnymi lutami. Poprawiłem je i wydaje mi się, że jest lepiej Nie jeździłem dużo także ciężko jest mi powiedzieć na ile moja operacja zakończyła się sukcesem, ale jestem dobrej myśli - tym bardziej, że do tej pory na benzynie strasznie nierówno pracował silnik, ale myślałem, że to może być skutek jazdy przez 4 lata na samym gazie (przez przerdzewiałe przewody paliwowe). Jutro pojeżdżę trochę więcej i się okaże
[B4 2.0 ABK] Przekaźnik 30 kilka pytań
Witam wszystkich
Przelutowałem przekaźnik i mam kilka pytań
Czy ten przekaźnik ma coś wspólnego z rozrusznikiem, bo chciałem odpalić auto, raz przekręcił a później chodził sam rozrusznik nawet po wyjęciu kluczyka musiałem zdjąć kleme, a teraz gdy chce ja założyć to iskrzy.
A może to tylko zbieg okoliczności i przyczyna jest gdzieś indziej? Pozdrawiam
Przelutowałem przekaźnik i mam kilka pytań
Czy ten przekaźnik ma coś wspólnego z rozrusznikiem, bo chciałem odpalić auto, raz przekręcił a później chodził sam rozrusznik nawet po wyjęciu kluczyka musiałem zdjąć kleme, a teraz gdy chce ja założyć to iskrzy.
A może to tylko zbieg okoliczności i przyczyna jest gdzieś indziej? Pozdrawiam