[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
[B4 2.0 ABK] Przekaźnik 30
Witam
Czy te luty wyglądają ok?
Ten od strony pinów środkowy jest trochę dziwny i ten na górze?
https://zapodaj.net/b86e90d82243a.jpg.html
https://zapodaj.net/02f3f80a2651f.jpg.html
Czy te luty wyglądają ok?
Ten od strony pinów środkowy jest trochę dziwny i ten na górze?
https://zapodaj.net/b86e90d82243a.jpg.html
https://zapodaj.net/02f3f80a2651f.jpg.html
W wielu przypadkach na oko nie da się sprawdzić zimnych lutów. Jeśli nóżka się rusza to albo nowy przekaźniki ( w serwisie jakieś 80zł, zamiennik 20-30zł ) albo stary do przelutowania.Kiszka92 pisze:A reszta na oko jest dobra? I jedna z nóżek się lekko rusza, taki przekaźnik jak ten może już trochę szwankować? Jest made in germany, planuje kupić nowy.
ja wymieniłem na Meyle za 30zł i jest okKiszka92 pisze:Na jutro ma być w Inter carsie jakiś też za 20 zł i się zobaczy
http://motoplatforma.com/index.php?p132 ... -vag-nr-30
Mam to samo...postanowiłem wymienić go po 2-ch latach.Kupiłem od typa zamiennik, który wg jego oceny jest sprawny, i kupił go nowego 3-4 lata temu.Po wymianie, a minął dopiero dzień, auto odpala, ale trzeba kręcić z 3 sekundy dłużej, ale...chodzi równo na obrotach, nie szarpie, nie buja, przyśpiesza jak na gazie, wzorowo.Chyba się udało, ale jak dłużej pośmigam, to będę wiedział.Na razie jest na +, opinia że wymiana pomogła w 100%, ale jak długo?kolek pisze:czy awaria tego przekaznika ma wplyw na spalanie pb? mam problem bo u mnie na gazie samochod chodzi dobrze, a na pb wariuje.. smierdzi spalinami , spala za duzo i nierowno chodzi.. wymienilem wszytko co bylo mozliwe..teraz ktos mnie nakierowal na ten przekaznik lub przeplywomierz.
Witam
Czy ktoś doszedł do tego dlaczego u niektórych silnik odpala z wyjętym przekaźnikiem nr 30? U mnie tak się dzieje i nie chce się pakować w koszty dopóki nie wyeliminuje tego przekaźnika. Zmostkowałem go i w sumie nie poprawiło się, ale zastanawiam się, czy odpalanie bez tego przekaźnika nie jest objawem uszkodzenia sterownika.
Czy ktoś doszedł do tego dlaczego u niektórych silnik odpala z wyjętym przekaźnikiem nr 30? U mnie tak się dzieje i nie chce się pakować w koszty dopóki nie wyeliminuje tego przekaźnika. Zmostkowałem go i w sumie nie poprawiło się, ale zastanawiam się, czy odpalanie bez tego przekaźnika nie jest objawem uszkodzenia sterownika.
PieterB,
Też o tym pomyślałem, szczególnie, że wiele godzin zajęło mi doprowadzenie elektryki do stanu nie zagrażającego pożarem, jednak zastanawiam się, czy sterownik nie dostaje napięcia z jeszcze innego źródła i wielokrotne impulsy napięcia nie uwaliły w nim jakiegoś tranzystora, który ma teraz przebicie. Trochę naciągane, ale...
Pomierzę jeszcze napięcia i poszukam mostka. Jeśli na 'wyjściu' przekaźnika będzie napięcie i zniknie po odłączeniu komputera to chyba będę mógł z czystym sumieniem obwinić sterownik.
Kolega ma interfejs, poskładam jakąś prowizoryczną przejściówkę i się podłączę.
Ogólnie mam typowe szarpanie jak od wypadania zapłonu, ale czasem łapie taką fazę, że po odpaleniu przejadę z 10km bez żadnego szarpnięcia, a to mi się wydaje dość niecodzienne dla uszkodzenia cewki czy czujnika halla.
Też o tym pomyślałem, szczególnie, że wiele godzin zajęło mi doprowadzenie elektryki do stanu nie zagrażającego pożarem, jednak zastanawiam się, czy sterownik nie dostaje napięcia z jeszcze innego źródła i wielokrotne impulsy napięcia nie uwaliły w nim jakiegoś tranzystora, który ma teraz przebicie. Trochę naciągane, ale...
Pomierzę jeszcze napięcia i poszukam mostka. Jeśli na 'wyjściu' przekaźnika będzie napięcie i zniknie po odłączeniu komputera to chyba będę mógł z czystym sumieniem obwinić sterownik.
Kolega ma interfejs, poskładam jakąś prowizoryczną przejściówkę i się podłączę.
Ogólnie mam typowe szarpanie jak od wypadania zapłonu, ale czasem łapie taką fazę, że po odpaleniu przejadę z 10km bez żadnego szarpnięcia, a to mi się wydaje dość niecodzienne dla uszkodzenia cewki czy czujnika halla.