[B4 ABK] Przekaźnik numer 30
U mnie po wymianie tego przekaźnika jeszcze ani razu nie gasł, moc mu nie spada.
Natomiast sprawdziłem rurki od przepływomierza i okazało się że jedna rurka sobie normalnie zwisała (taka beżowa z czarnymi gumkami). Podłączyłem i silnik chodzi o niebo ciszej i równo.
Podejrzewam że sprzedali mi ten samochód bo nie wiedzieli o co chodzi z tym, a silnik w porównaniu do teraz to wtedy chodził jak wrzący garnek pełen wody i nagłośniony dobrym sprzętem audio
Niestety falujące obroty nadal się pojawiają po długim staniu na światłach lub podczas jjazdy w korku. Na szczęście znikają jak się wyłączy samochód i włączy. Po za tym są ciche.
U mnie teraz największy problem oprócz tego to gaz. Lekko odejmuje gaz to strasznie szarpie, najbardziej odczuwalne jest to na 2 biegu / mniej na 3 - na 4 i 5 nie zauważyłem
Natomiast sprawdziłem rurki od przepływomierza i okazało się że jedna rurka sobie normalnie zwisała (taka beżowa z czarnymi gumkami). Podłączyłem i silnik chodzi o niebo ciszej i równo.
Podejrzewam że sprzedali mi ten samochód bo nie wiedzieli o co chodzi z tym, a silnik w porównaniu do teraz to wtedy chodził jak wrzący garnek pełen wody i nagłośniony dobrym sprzętem audio
Niestety falujące obroty nadal się pojawiają po długim staniu na światłach lub podczas jjazdy w korku. Na szczęście znikają jak się wyłączy samochód i włączy. Po za tym są ciche.
U mnie teraz największy problem oprócz tego to gaz. Lekko odejmuje gaz to strasznie szarpie, najbardziej odczuwalne jest to na 2 biegu / mniej na 3 - na 4 i 5 nie zauważyłem
szarpanie norma.... mam to gdzieś choć czsami mnie wkurza a co zrobić, autko ma swoje lata i tak głupie że jeżdzi w porównaniu do 3-4 letnich to i tak jak zadbana wszystko lepiej się kupy trzyma. Ważna żecz separator oleju znajdujacy się na pokrywie wałka rozrządu, ma w sobie membrane która po tylu latach jes poszarpana a spełnia bardzo ważną role. Gdy jest nieszczelna silnik ssie lewe powietrze i mało tego bierze olej!!! Wszystko cacy tylko nigdzie nie można zakupiuć separatora, tylko oryginał a cena bagatela..... 160 zł
[ Dodano: 2013-08-02, 22:40 ]
No to jak pomoże ktoś z tym rannym paleniem?
[ Dodano: 2013-08-02, 22:40 ]
No to jak pomoże ktoś z tym rannym paleniem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Czy ten czujnik może odpowiadać za to że audi na benz i na gazie po lekkim musnieciu gazu do 1200 obr/min nieraz sie dusi i gasnie,jak sie doda gazu do 1600 i w zwyż obr to już normalnie spada,tyle występuje to przy lekkim musnieciu gazu,mechanik i gazownik powiedział że może to być przepływka,a ja pomyślałem o tym przekazniku
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Może Ameryki nie odkryłem, ABK przyjechało do uleczenia i zauważyłem coś ciekawego.
Podpinając pod Vaga stwierdziłem falowanie napięcia zasilania. Spadki wynosiły nawet do 11V :shock: .
Miernik do ręki i sprawdzałem na aku oraz alternatorze. Stoi jak wryte jak trzeba. Podmieniłem przekaźnik i Vag zaczął pokazywać jak trzeba. Jak również poprawiła się "komunikacja" Vag-ECU.
Okazuje się, że Vag pokazuje napięcie nie w całym układzie lecz pokazuje napięcie zasilania sterownika.
Może się komuś przyda.
Podpinając pod Vaga stwierdziłem falowanie napięcia zasilania. Spadki wynosiły nawet do 11V :shock: .
Miernik do ręki i sprawdzałem na aku oraz alternatorze. Stoi jak wryte jak trzeba. Podmieniłem przekaźnik i Vag zaczął pokazywać jak trzeba. Jak również poprawiła się "komunikacja" Vag-ECU.
Okazuje się, że Vag pokazuje napięcie nie w całym układzie lecz pokazuje napięcie zasilania sterownika.
Może się komuś przyda.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: