Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Przekaźnik numer 30

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mat55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2014, 20:57
Lokalizacja: krk

Post autor: mat55 » 07 cze 2015, 16:54


Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 cze 2015, 19:02

Nie

mat55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2014, 20:57
Lokalizacja: krk

Post autor: mat55 » 07 cze 2015, 19:56

a znacie moze jakis sklep internetowy gdzie ten przekaznik dostane dedykowany do audi 80 abk ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 cze 2015, 20:09

Ale jaki bo pokazałeś pompy paliwa a temat tyczy sie "30"

mat55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lis 2014, 20:57
Lokalizacja: krk

Post autor: mat55 » 08 cze 2015, 07:15

Przekaźnik numer 30, numer seryjny : 165 906 381 dostane gdzies w sklepie internetowym ?

Awatar użytkownika
Zib3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 30 kwie 2016, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Zib3l » 08 maja 2016, 15:55

mat55 pisze:http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... wowej.html a tej podejdzie do abk ?
Ja na takim w A6 C4 jeździłem normalnie ale oczywiście znalazł się ktoś kto skomentował, że taki nie pasuje. U mnie on załącza pompę paliwa też, więc nazwa odpowiednia.

Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 24 maja 2016, 15:31

Witajcie, mam pytanie co do przekaźnika 30. Otóż w moim wypadku falowanie występuje, ale głównie gdy silnik osiągnie temperaturę. Jak rano odpalam to obroty są stabilne, a jak się rozgrzeje to zaczyna szaleć. Jak jeszcze gdzieś w korku stanę to już w ogóle ogarnia go szał :D Niebieski czujnik wymieniłem, dolot uszczelniałem i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).

Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 maja 2016, 15:46

Dynia1990 pisze:Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
moim zdaniem, nie
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 24 maja 2016, 15:56

Yhym, to niedobrze, bo miałem jakiś punkt zaczepienia, ale dzięki za opinie :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 maja 2016, 16:35

Dynia1990, na vag'a trzeba się udać i wszystko się sprawdzi także przekaźnik 30 okok
WRC is for boys.
Group B was for men.

lukaszgucio1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 01 maja 2012, 00:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lukaszgucio1 » 24 maja 2016, 18:41

Dynia1990 pisze: i teraz został mi przekaźnik 30 lub ewentualnie ponowne przeczyszczenie korkowca (czyściłem niecały rok temu).

Czy jak falowanie głównie występuje przy rozgrzanym silniku to może być to ten przekaźnik ?
Może krokowiec po prostu się skończył:D Czyszczenie niesprawnego krokowca raczej nic nie da. Przekaźnik od czasu kupna samochodu wymieniałeś? Jest on na tyle tani, że w sumie każdy na forum zaleca najpierw wymianę owego przekaźnika, a później jakiekolwiek dalsze dochodzenie.

Awatar użytkownika
Dynia1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2009, 09:58

Post autor: Dynia1990 » 25 maja 2016, 22:57

Nie wymieniałem jeszcze przekaźnika, a auto mam jakieś 7 lat :) To spróbuje ogarnąć temat w weekend i dam znać co udało mi się zdziałać.

Dodano: 2016-05-25, 21:57
Wymontowałem dzisiaj przekaźnik 30 i postanowiłem poprawić w nim luty. Okazało się, że aż trzy nóżki były z zimnymi lutami. Poprawiłem je i wydaje mi się, że jest lepiej :) Nie jeździłem dużo także ciężko jest mi powiedzieć na ile moja operacja zakończyła się sukcesem, ale jestem dobrej myśli - tym bardziej, że do tej pory na benzynie strasznie nierówno pracował silnik, ale myślałem, że to może być skutek jazdy przez 4 lata na samym gazie (przez przerdzewiałe przewody paliwowe). Jutro pojeżdżę trochę więcej i się okaże :)

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

[B4 2.0 ABK] Przekaźnik 30 kilka pytań

Post autor: Kiszka92 » 10 lis 2016, 20:58

Witam wszystkich
Przelutowałem przekaźnik i mam kilka pytań
Czy ten przekaźnik ma coś wspólnego z rozrusznikiem, bo chciałem odpalić auto, raz przekręcił a później chodził sam rozrusznik nawet po wyjęciu kluczyka musiałem zdjąć kleme, a teraz gdy chce ja założyć to iskrzy.
A może to tylko zbieg okoliczności i przyczyna jest gdzieś indziej? Pozdrawiam

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4662
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 lis 2016, 21:57

Nie ma nic wspólnego, odłącz złącze elektryczne od kostki stacyjki i zobacz czy przestanie iskrzyć.
Zresztą małe iskrzenie też będzie występować przy sprawnym samochodzie bo kondensatory w sterownikach muszą się naładować.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Kiszka92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:47

Post autor: Kiszka92 » 11 lis 2016, 04:22

Iskrzy i to sporo aż ślad zostaje, zrobię tak jak mówisz, dziwne trochę że stało się to wtedy kiedy się dotknąłem tego przekaźnika, i odrazu zapytam jak odepne i przestanie to co to będzie znaczyć, I jak wyjąłem ten przekaźnik pierwszym razem to lekko śmierdział

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga