[B4 2.0 ABK] Sam dodaje sobie gazu
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
https://allegro.pl/oferta/przeplywomier ... 7634887522
taki przepływomierz od diesla nada się do abk?
taki przepływomierz od diesla nada się do abk?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak się przełoży wnętrzności (płytkę potencjometru i sprężynę) to ponoć zadziała. Kiedyś znajomemu tak przerobiłem ale coś źle odpalał, zanim doszedłem czy to wina przepływomierza czy czegoś innego to sprzedał samochód.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Ja mam oryginalny ale uszkodzony przepływomierz i mi właśnie auto od kilku dobrych już miesięcy nie odpala za pierwszym razem jak jest zimny tylko najlepiej jest zakręcić na chwilke i za drugim razem już praktycznie bez kręcenia załapie.
Co ciekawe również jak pali mi z gazu (sekwencyjna instalacja z ciepłym startem) to jest tak samo.
[ Dodano: 2019-04-23, 10:37 ]
Zacznę od wymiany tego czujnika ponieważ z zabawą w naprawianie przepływomierza jest dużo roboty i więcej to potrwa.
Niech jedno wykluczy drugie.
[ Dodano: 2019-05-02, 19:35 ]
Czujnik niebieski wymieniony, ale nie ma żadnej poprawy.
Wziąłem się za przepływomierz i jest w 100% sprawny, dekielek od potencjometru zdjąłem i pracuje elegancko nie zawiesza się.
Niestety, ale dalej są podbicia obrotów na jałowym często chwilowe.
Dodam, że auto pali coraz gorzej zarówno na benzynie jak i na gazie, trzeba minimum te 2-3 razy zakręcić na zimnym aby zapalić jak jest zimny lub ostygnięty wtedy jest problem z paleniem.
Ręce opadają...
Co ciekawe również jak pali mi z gazu (sekwencyjna instalacja z ciepłym startem) to jest tak samo.
[ Dodano: 2019-04-23, 10:37 ]
Zrobimy tak, zamówiłem czujnik niebieski marki Hella z linku powyżej na iparts.Jarewa pisze:A czemu zaczynasz od dupy strony?? najważniejsze w ABK jest przepływka... Myślisz że czujniczek za 30zł naprawi twoje problemy?? to się przeliczysz.....
Zacznę od wymiany tego czujnika ponieważ z zabawą w naprawianie przepływomierza jest dużo roboty i więcej to potrwa.
Niech jedno wykluczy drugie.
[ Dodano: 2019-05-02, 19:35 ]
Czujnik niebieski wymieniony, ale nie ma żadnej poprawy.
Wziąłem się za przepływomierz i jest w 100% sprawny, dekielek od potencjometru zdjąłem i pracuje elegancko nie zawiesza się.
Niestety, ale dalej są podbicia obrotów na jałowym często chwilowe.
Dodam, że auto pali coraz gorzej zarówno na benzynie jak i na gazie, trzeba minimum te 2-3 razy zakręcić na zimnym aby zapalić jak jest zimny lub ostygnięty wtedy jest problem z paleniem.
Ręce opadają...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wedle sterownika za mało pokazuje, wiec albo oszukuje albo masz dziurę w dolocie co też nie wspomniałem. Jak twierdzisz że przepływka dobra na 100% to szukaj dziury dość sporej w dolociemateo1992 pisze:No ale, co może być z nim nie tak w takim razie? Skoro potencjometr chodzi bez zacięć? również patrzyłem zmniejszając dawke potencjometrem i też można go zgasić nim więc wszystkie zakresy chodzą "wzrokowo" poprawnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
mateo1992, a to sprawdziłeś co pisałem?
Bo na oko to... wiadomo co.Dodatkowo odczyty przepływomierza czy czujnika przepustnicy musisz zrobić manualnie, na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie, by sprawdzić stan ścieżek ww. czujników.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Czujniki te możesz sprawdzić VAGiem. Zakres : przepływomierz jak dobrze pamiętam wartości 0-100%, TPS na pewno 0-ok. 85°, przy czym mają się w obu wartości zmieniać stopniowo i bez żadnych skoków czy przerw.mateo1992 pisze:Podaj wartości jakie powinny być prawidłowe i przy jakich czujnikach.h/k pisze:Dodatkowo odczyty przepływomierza czy czujnika przepustnicy musisz zrobić manualnie, na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie, by sprawdzić stan ścieżek ww. czujników.
Tutaj masz Kolego nieco o ABK:
https://audi80.pl/topics77/b4-20-ab ... t88845.htm
Zarówno jak jak i kolega Kogutiru mamy na myśli sprawdzenie na włączonym zapłonie i nie pracującym silniku... Mam obawy, że wybiórczo czytasz posty.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga