[B4 2.0 ABK] Sam dodaje sobie gazu
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
https://allegro.pl/oferta/przeplywomier ... 7634887522
taki przepływomierz od diesla nada się do abk?
taki przepływomierz od diesla nada się do abk?
- mateo1992
- Forum Audi 80
- Posty: 88
- Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Łańcut
Ja mam oryginalny ale uszkodzony przepływomierz i mi właśnie auto od kilku dobrych już miesięcy nie odpala za pierwszym razem jak jest zimny tylko najlepiej jest zakręcić na chwilke i za drugim razem już praktycznie bez kręcenia załapie.
Co ciekawe również jak pali mi z gazu (sekwencyjna instalacja z ciepłym startem) to jest tak samo.
[ Dodano: 2019-04-23, 10:37 ]
Zacznę od wymiany tego czujnika ponieważ z zabawą w naprawianie przepływomierza jest dużo roboty i więcej to potrwa.
Niech jedno wykluczy drugie.
[ Dodano: 2019-05-02, 19:35 ]
Czujnik niebieski wymieniony, ale nie ma żadnej poprawy.
Wziąłem się za przepływomierz i jest w 100% sprawny, dekielek od potencjometru zdjąłem i pracuje elegancko nie zawiesza się.
Niestety, ale dalej są podbicia obrotów na jałowym często chwilowe.
Dodam, że auto pali coraz gorzej zarówno na benzynie jak i na gazie, trzeba minimum te 2-3 razy zakręcić na zimnym aby zapalić jak jest zimny lub ostygnięty wtedy jest problem z paleniem.
Ręce opadają...
Co ciekawe również jak pali mi z gazu (sekwencyjna instalacja z ciepłym startem) to jest tak samo.
[ Dodano: 2019-04-23, 10:37 ]
Zrobimy tak, zamówiłem czujnik niebieski marki Hella z linku powyżej na iparts.Jarewa pisze:A czemu zaczynasz od dupy strony?? najważniejsze w ABK jest przepływka... Myślisz że czujniczek za 30zł naprawi twoje problemy?? to się przeliczysz.....
Zacznę od wymiany tego czujnika ponieważ z zabawą w naprawianie przepływomierza jest dużo roboty i więcej to potrwa.
Niech jedno wykluczy drugie.
[ Dodano: 2019-05-02, 19:35 ]
Czujnik niebieski wymieniony, ale nie ma żadnej poprawy.
Wziąłem się za przepływomierz i jest w 100% sprawny, dekielek od potencjometru zdjąłem i pracuje elegancko nie zawiesza się.
Niestety, ale dalej są podbicia obrotów na jałowym często chwilowe.
Dodam, że auto pali coraz gorzej zarówno na benzynie jak i na gazie, trzeba minimum te 2-3 razy zakręcić na zimnym aby zapalić jak jest zimny lub ostygnięty wtedy jest problem z paleniem.
Ręce opadają...
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Wedle sterownika za mało pokazuje, wiec albo oszukuje albo masz dziurę w dolocie co też nie wspomniałem. Jak twierdzisz że przepływka dobra na 100% to szukaj dziury dość sporej w dolociemateo1992 pisze:No ale, co może być z nim nie tak w takim razie? Skoro potencjometr chodzi bez zacięć? również patrzyłem zmniejszając dawke potencjometrem i też można go zgasić nim więc wszystkie zakresy chodzą "wzrokowo" poprawnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Czujniki te możesz sprawdzić VAGiem. Zakres : przepływomierz jak dobrze pamiętam wartości 0-100%, TPS na pewno 0-ok. 85°, przy czym mają się w obu wartości zmieniać stopniowo i bez żadnych skoków czy przerw.mateo1992 pisze:Podaj wartości jakie powinny być prawidłowe i przy jakich czujnikach.h/k pisze:Dodatkowo odczyty przepływomierza czy czujnika przepustnicy musisz zrobić manualnie, na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie, by sprawdzić stan ścieżek ww. czujników.
Tutaj masz Kolego nieco o ABK:
https://audi80.pl/topics77/b4-20-ab ... t88845.htm
Zarówno jak jak i kolega Kogutiru mamy na myśli sprawdzenie na włączonym zapłonie i nie pracującym silniku... Mam obawy, że wybiórczo czytasz posty.