Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Ustawienie zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 30 mar 2008, 12:53

sciągałem z poleconej przez viakena strony ross-tech. Jeśli masz takową wersję "pełną" rzuć link... :mrgreen:

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 31 mar 2008, 07:27

Darecki3037 pisze:sciągałem z poleconej przez viakena strony ross-tech. Jeśli masz takową wersję "pełną" rzuć link... :mrgreen:
To powinno załatwić sprawę....http://rapidshare.com/files/19158670/VAG.rar
ABK+ LPG + troszke gadżetów ;)

Przemek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 mar 2008, 14:42
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Przemek_B4 » 31 mar 2008, 09:34

a jak się z tym połączyć z autkiem?
do sprzedania moje 2.0 ABK LPG '92

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 31 mar 2008, 13:37

Przemek_B4 pisze:a jak się z tym połączyć z autkiem?
Gniazdo OBD1
ABK+ LPG + troszke gadżetów ;)

Przemek_B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 18 mar 2008, 14:42
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Przemek_B4 » 31 mar 2008, 14:23

chodziło mi raczej o schemacik kabla czy coś :/
do sprzedania moje 2.0 ABK LPG '92

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 mar 2008, 14:31

Aha to juz wiem ale ustawiac przy 2tys na znak czy na wolnych obrotach

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 31 mar 2008, 15:22

Przemek_B4 pisze:chodziło mi raczej o schemacik kabla czy coś :/
Ściągnij z powyższego linku - coś tam chyba jest z schematów ;)

Ustawia się nieco powyżej 2000 obr/min
ABK+ LPG + troszke gadżetów ;)

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: grabon.a » 02 kwie 2008, 15:09

WOJTEK26 pisze:Na lampie ustawiasz 6 stopni i tak obracasz aparatem zeby pojawił sie znak na kole wtedy masz 6 stopni, jeżeli ustawisz na 0 na lampie i na znak to wówczas masz 0 kont wyprzedzenia zapłonu.
czarekj pisze:Ustawiasz lampę na 0 stopni i przekręcasz aparatem tak, by znacznik - kreska (6 sopni) zgrała się z obudową skrzyni
dwie różne odpowiedzi :-/ ale która prawdziwa? :->

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 kwie 2008, 17:07

Obydwie odpowiedzi są prawdziwe. Da się ustawić zapłon zarówno z lampą ustawioną na 0 stopni jak i 6 stopni. Trzeba tylko "celować" na odpowiedni znacznik.
Z matematycznego punktu widzenia:
0+6=6
6+0=6
Nie należy ustwiać
0+0=0
6+6=12.
Podsumowanie:
Ustawiamy - znacznik 6 i wyprzedzenie 0, lub znacznik 0 i wyprzedzenie 6.
Do wyboru do koloru.

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: grabon.a » 04 kwie 2008, 15:55

czarekj pisze:Obydwie odpowiedzi są prawdziwe. Da się ustawić zapłon zarówno z lampą ustawioną na 0 stopni jak i 6 stopni. Trzeba tylko "celować" na odpowiedni znacznik.
Z matematycznego punktu widzenia:
0+6=6
6+0=6
Nie należy ustwiać
0+0=0
6+6=12.
Podsumowanie:
Ustawiamy - znacznik 6 i wyprzedzenie 0, lub znacznik 0 i wyprzedzenie 6.
Do wyboru do koloru.
no łwaśnie tez tak myslałem Ale przy takich ustawieniach silnik kuleje :-x . Jest super wtedy kiedy ustawie na lampie 6* no i koło zamachowe na kreske więc wychodzi te nieszczęsne 6+6 czyli 12 :-/ . Lampe mam taką http://www.allegro.pl/item339307745_lam ... zenia.html

może poprostu lampa jest do du... .

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 04 kwie 2008, 16:33

A kolega to komputer zablokował podczas ustawiania zapłonu? Obroty silnika były w zakresie 2000 do 2500?

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: grabon.a » 04 kwie 2008, 20:33

tak oczywiście w szystko według procedury. Komputer napewno zablokowany bo kreska prawie idealnie stoi w miejscu.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 04 kwie 2008, 21:35

grabon.a pisze:tak oczywiście w szystko według procedury. Komputer napewno zablokowany bo kreska prawie idealnie stoi w miejscu.
Tak ma być. Ustawiasz na lampie 0 stopni i kręcisz aparatem tak by kreska była na krawędzi światła i cienia rzucanego przez krawędź pomiarową skrzyni biegów. Pamiętaj o odblokowaniu komputera.

pufocek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2008, 15:50

Post autor: pufocek » 13 lip 2008, 18:26

moze mi ktos wytlumaczyc na czym polega zablokowanie kompa

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 lip 2008, 10:22

Blokada powoduje że ECU nie koryguje konta zapłony na podstawie czujnika stukowego, a jezeli chcesz wiedziec jak to sie robi to uzyj szukajki.
A tak wogóle to u mnie jest tylko jeden znak 0 stopni i trzeba ustawiac na lampie 6 bo inaczej auto nie jedzie, Czarekj a u ciebie sa 2 znaki :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga