Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Zimą ciężej pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 02 lut 2010, 21:21

Easyrider pisze:
Lenio21 pisze:a u mnie nie chce zapalić przy -2 stopniach :-|
wczoraj kręciłem i bez skutku dziś poszedłem przy -11 C i od ręki zapalił...

jak myślicie? niebieski czujnik do wymiany?

Myślimy, że powinieneś sprawdzić czujnik omomierzem nim wydasz niepotrzebnie 70 zł.
no kiedyś go sprawdzałem i w jednej skrajności było dobrze a w drugiej juz nie...
ale nie wiem czy dobrze mierzyłem no i czy wartości miałem dobre do porównania...
pamiętasz może je?

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 03 lut 2010, 11:02

Tabela rezystancji ---- zobacz tutaj:

https://audi80.pl/b3-18e-dz-czujnik- ... 0d5dccc961

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 03 lut 2010, 21:23

dzieki Martini, tego wątku akurat nie widziałem dość szczegółowy jest

martinus-1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2010, 14:25

Post autor: martinus-1 » 16 lut 2010, 21:52

witam wszystkich serdeczne dzieki za patet z urywajacymi sie kabelkami od niebieskiej złączki moja niunia tez miała problem z paleniem już jest spoko dzieki wam przy okazji zlotu autorowi mega pifo jestem krewien

chudy022
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 lis 2009, 11:21
Kontakt:

Post autor: chudy022 » 12 paź 2010, 13:40

I ja również Dziękuje koledzy;)miałem dokładnie to samo,kupiłem kupułke,palec rozdzielacza,przewody i świece ale nic nie pomogło...dopiero po przeczytaniu tego postu sprawa się wyjaśniła,oczywiscie urwany jeden przewód od wtryskiwacza rozruchowego;)Dzieki koledzy...Pozdro;)

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 13 paź 2010, 00:04

u mnie akurat przewody były i są wporządku a winna była cewka :-?

Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 10 lis 2010, 09:14

U mnie też kabelek urwany. Odkryłem to dopiero za drugim podejściem. Pierwszy raz jak sprawdzałem to wyglądało wporzo, było tak że na izolacji się trzymało a drut był faktycznie przerwany :mrgreen:

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 21 lis 2010, 17:05

Jakieś dwa tygodnie temu zaczął ciężej palić - nawet gdy jest rozgrzany.

Tradycyjnie sprawdziłem więc dziś wtryskiwacz rozruchowy. Przewody wyglądają znośnie. Po podaniu napięcia na wtryskiwacz (minus z aku i plus z aku) działa - słychać cyknięcie. Posprawdzałem tez napięcia na przewodach.

I teraz pytanie:

Czy normalnym jest stan w którym:
- stacyjka wyłączona - na niebieskim jest minus, na żółtym nic
- stacyjka w pozycji on - na niebieskim -, na żółtym +
- stacyjka w pozycji rozruch - na niebieskim -, na żółtym znowu nic (plus znika).

Tak ma być?

Auto pali za każdym razem, ale trzeba długo go kręcić i potem czuć benzynę w środku.
Dodam, że jeszcze niedawno palił doskonale i od razu, kopułka jest wymieniona.
Po odpaleniu działa normalnie - stąd myślę że to wina braku dostarczenia paliwa na rozruch, a nie braku iskry.

Zastanawia mnie dlaczego trzeba go długo kręcić i na zimnym, i na ciepłym. Na dotyk pali tylko, jeśli został zgaszony i prawie od razu ponownie uruchomiony.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 28 gru 2011, 18:15

Easyrider pisze:Jakieś dwa tygodnie temu zaczął ciężej palić - nawet gdy jest rozgrzany.

Tradycyjnie sprawdziłem więc dziś wtryskiwacz rozruchowy. Przewody wyglądają znośnie. Po podaniu napięcia na wtryskiwacz (minus z aku i plus z aku) działa - słychać cyknięcie. Posprawdzałem tez napięcia na przewodach.

I teraz pytanie:

Czy normalnym jest stan w którym:
- stacyjka wyłączona - na niebieskim jest minus, na żółtym nic
- stacyjka w pozycji on - na niebieskim -, na żółtym +
- stacyjka w pozycji rozruch - na niebieskim -, na żółtym znowu nic (plus znika).

Tak ma być?

Auto pali za każdym razem, ale trzeba długo go kręcić i potem czuć benzynę w środku.
Dodam, że jeszcze niedawno palił doskonale i od razu, kopułka jest wymieniona.
Po odpaleniu działa normalnie - stąd myślę że to wina braku dostarczenia paliwa na rozruch, a nie braku iskry.

Zastanawia mnie dlaczego trzeba go długo kręcić i na zimnym, i na ciepłym. Na dotyk pali tylko, jeśli został zgaszony i prawie od razu ponownie uruchomiony.


w przypadku kolegi zaopatrzyl bym sie w nowy regulator cisnienia paliwa bo jak czuc paliwo a wtryski sa oki to on daje po dupie moim zdaniem , sciagniz rano przed odpaleniem wezyk od niego , i po przekreceniu na zaplon jesli leje to masz gotowa przyczyne klopotu

bogus1221
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 08 sty 2012, 16:15
Lokalizacja: Dobre Miasto

Post autor: bogus1221 » 04 mar 2012, 08:50

Witam kolegów
Mam taki sam problem z odpalaniem mojej audicy silnik ABK auto kupiłem niedawno
Przewody w kostce od wtryskiwacza rozruchowego polutowane
niebieski czujnik 2-pinowy na kruccu wymieniony po podłączeniu pod komputer diagnostyczny wyskoczył błąd g62 czujnik temperatury płynu chłodniczego po tm właśnie błędzie wymieniłem czujnik niebieski na kruccu. Proszę o pomoc bo naprawdę nie wiem co jeszcze można sprawdzić bo jestem laikiem w tych sprawach

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 mar 2012, 17:45

Czasami zdarza się, że wtryskiwacz rozruchowy jest zatarty.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

[B4 ABK] Zrobiło się zimno i ciężko odpala

Post autor: m@x1313 » 14 paź 2012, 17:15

Przyszedł czas na mój post.
Mam bardzo dziwny problem, tzn dopóki na dworze jest tak do 15 stopni ciepła jest OK odpala od kopa, im robi się zimniej tym gorzej odpala na zimnym silniku. Dziś rano było 4 stopnie i musiałem kilka razy kręcić żeby zapalił. Świece, kable WN, kopółka, palec, czujnik niebieski, filtr paliwa OK, pompa paliwa raczej ok. Na VAG pokazało że uszkodzona przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temp, ale nie wiem jaki.
Jakieś pomysły ??

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 14 paź 2012, 18:35

palisz z benzyny czy z gazu

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 14 paź 2012, 18:42

Z benzyny oczywiście odpalam i gaszę też na benzynie. Na LPG przełączam dopiero jak się wskazówka temp ruszy. Jak już odpali to nawet jak zgaszę na zimnym silniku to już pali od kopa.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 14 paź 2012, 18:53

sprawdź w czy wtrysk startowy działa poniżej 5 stopni powinien działać jak nie sprawdź czy jest sygnał jak nie ma to może być uszkodzony czujnik temperatury dla komputera(niebieski) tak przynajmniej było u mnie rok temu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga