Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 cze 2007, 11:47

Odłącz akumulator ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 04 cze 2007, 23:24

no to koledzy szanowni obwieszczam co nastepuje. Dzisiaj zalozylem nowa sonde lambda, aku odlaczony, bledy skasowane, auto jezdzi zajebiscie przez 2 minuty, potem grzybnia...znowu przerywa. dzis zamowilem obydwa czujniki w serwisie audi, bo nigdzi eindziej nie ma(!!!!!!) 100funtow za sztuke no i zamowilem mocowanie mostu to od tylu co jest, bo moge go sobi epodnosic reka.przynajmniej wiem co stuka. W sobote zaloze czujniki to zdam relacje co sie dzieje i czy pomoglo.
Pozdrowionka

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 05 cze 2007, 10:36

No objawy, które opisałeś wskazują właśnie na czujniki stukowe, kumpel też tak miał.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 05 cze 2007, 11:56

Wymyłem przepływkę (brudna byla niesamowicie) odłączyłem aku. skasowałem błędy i odrazu widać poprawe autko ciągnie równo i bez oporów
Dzisiaj jeszcze raz sprawdze błędy i mam nadzieje że żadnych nie będzie

[ Dodano: 2007-06-06, 11:32 ]
Sprawdziłem błędy zostały mi 2 błędy czujnik spalania stukowego i sonda
A i mam pytanie czy ma ktoś moze nr. fabryczne stukowca 1 i lambdy ?

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 06 cze 2007, 20:53

ja kupilem sonde lambda motaquip, podobno uniwersalna, jedyne co potrzebujesz to dopowiednia przejsciowke z kostki na sondzie do kostki w audi, najwazniejsze aby byly takie same kablena sondzie ktora masz w motorowni i ktora kupujesz. roznica w cenie byla ogromna a u mnie w silniku nic ni epomoglo:(

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 06 cze 2007, 21:35

Sonda musi byc oryginał :!:
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 06 cze 2007, 21:36

jmm pisze:Sonda musi byc oryginał :!:
Ale uniwersalna Boscha też może być

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 07 cze 2007, 08:17

jezeli orygina, to dlaczego, jezeli patrzysz w katalogi, to masz sondy roznych firm do tego silnika?
powiem tak,, gdyby gosc mi chcial sprzedac sonde do innego silnika to napewno bym nie wziol, ale tA BYLA DO 20V(miedzy innymi) wiec sie zdecydowalem tylko po prostu kupilem jeszcze odpowiednia przejsciowke. ale zreszta i tak nic nie pomoglo ( jest troche lepiej) ALE czekam do piatku

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 07 cze 2007, 11:23

Ja też czekam do piątku na stukowca bo zamówiłem ( w serwisie AUDI 340 zł szt :cry: ) i do tego sonda ze 300-400 :-/ i mój 20V będzie śmigał jak zły :-D




Już sie nie mogę doczekać.

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 08 cze 2007, 21:27

to mam czujni, zalozylem i jest poprawa( tak w sumi enie do konca) ale chyba cos z paliwem, ewentualnie pompa jest nbie tak, bo autko czasami samo sobie wskakuje na 4500RPM no i mam poduszke z tylu na most, wydawalo sie prosto ja zmienic, a tu niespodziewajka
caly dzien roboty jak w morde strzelil. Chyba ze ktos z was ma jakis sposobik na to, jak prosto i bezbolesnie zmienic mocowanie mostu z tylu;]

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 09 cze 2007, 13:15

To znaczy, że jeszcze nie wymieniłeś tego wspornika. Dobrze mówię?

Skąd brałeś i za ile?

Ja też muszę go wymienić, ale w sklepie powiedzieli mi, że jest tylko oryginał za 560zł :shock:

Dostałem linka od kumpla, gdzie jest taki wspornik tylko zamiast gumy ma poliuretanu.

Mam pytanie do znawców tematu. Czy, rzeczywiście ten sam wspornik pasuje do tych aut:
Audi Coupe Quattro (1985 - 1996)
Quattro Sport (1980 - 1991)
80 - 90 Avant Quattro (1983 - 1996)


link:
http://www.powerflex.co.uk/products.asp ... submit1=GO

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 09 cze 2007, 16:17

Dostałem dziś stukowca założyłem i teraz silnik pracuje rewelacyjnie ( wymiana stukowca spowodowała też skasowanie błędu sondy lambda - kupiłem niepotrzebnie )







Teraz dopiero poczułem potęgę 20V-polecam każdemu :-D

teejay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 07 maja 2007, 09:56

Post autor: teejay » 09 cze 2007, 17:19

A ktorego wymieniles z przodu czy z tylu motorowni?
a mocowania mostu jeszcze nie wymienilem bo wczoraj dzien kierowcy byl i chodzilem na rzesach, dzisiaj byl plan, ale nie bedzie zrealizowany,ale dam rade;]

SPEED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 19 kwie 2007, 21:03
Lokalizacja: Mielec-okolice

Post autor: SPEED » 10 cze 2007, 22:29

A ktorego wymieniles z przodu czy z tylu motorowni?
Tego na wysokości 2 cylindra kolor zielony
Teraz ten czujnik wygląda nieco inaczej (okrągły z otworem w środku )







AUDI 20V-RZĄDZI :-D

Pablog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 lip 2007, 12:09
Lokalizacja: Łomianki

Auto nie jeździ, czy to komputer?

Post autor: Pablog » 24 lis 2007, 12:43

Witam wszystkich.
Mam ten sam motor w swojej coupetce i może przyda wam się taka informacja. :!:
Mianowicie miałem podobny problem z tym ze auto przy przyśpieszaniu łapie zamółkę (jakby go coś trzymało) i dopiero po chwili się oblokowywało. Mój znajomy miał to samo i pomogło lanie VPower Racing. Nawet na PB98 łapał przycinkę już o Pb95 nie wspomnę.
Warto spróbować.

PS. Problem z gazem nie występuje ale regulacja sekwencji i dobranie odpowiedniego komputera oraz wielkości wtryskiwaczy (które były dorabiane przez mechaników) trwało trochę. Efekt jest taki ze nie ma prawie żadnego spadku mocy.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga