[Coupe 2.3 20V 7A] Auto nie jezdzi,czy to komputer?
no to koledzy szanowni obwieszczam co nastepuje. Dzisiaj zalozylem nowa sonde lambda, aku odlaczony, bledy skasowane, auto jezdzi zajebiscie przez 2 minuty, potem grzybnia...znowu przerywa. dzis zamowilem obydwa czujniki w serwisie audi, bo nigdzi eindziej nie ma(!!!!!!) 100funtow za sztuke no i zamowilem mocowanie mostu to od tylu co jest, bo moge go sobi epodnosic reka.przynajmniej wiem co stuka. W sobote zaloze czujniki to zdam relacje co sie dzieje i czy pomoglo.
Pozdrowionka
Pozdrowionka
Wymyłem przepływkę (brudna byla niesamowicie) odłączyłem aku. skasowałem błędy i odrazu widać poprawe autko ciągnie równo i bez oporów
Dzisiaj jeszcze raz sprawdze błędy i mam nadzieje że żadnych nie będzie
[ Dodano: 2007-06-06, 11:32 ]
Sprawdziłem błędy zostały mi 2 błędy czujnik spalania stukowego i sonda
A i mam pytanie czy ma ktoś moze nr. fabryczne stukowca 1 i lambdy ?
Dzisiaj jeszcze raz sprawdze błędy i mam nadzieje że żadnych nie będzie
[ Dodano: 2007-06-06, 11:32 ]
Sprawdziłem błędy zostały mi 2 błędy czujnik spalania stukowego i sonda
A i mam pytanie czy ma ktoś moze nr. fabryczne stukowca 1 i lambdy ?
ja kupilem sonde lambda motaquip, podobno uniwersalna, jedyne co potrzebujesz to dopowiednia przejsciowke z kostki na sondzie do kostki w audi, najwazniejsze aby byly takie same kablena sondzie ktora masz w motorowni i ktora kupujesz. roznica w cenie byla ogromna a u mnie w silniku nic ni epomoglo:(
jezeli orygina, to dlaczego, jezeli patrzysz w katalogi, to masz sondy roznych firm do tego silnika?
powiem tak,, gdyby gosc mi chcial sprzedac sonde do innego silnika to napewno bym nie wziol, ale tA BYLA DO 20V(miedzy innymi) wiec sie zdecydowalem tylko po prostu kupilem jeszcze odpowiednia przejsciowke. ale zreszta i tak nic nie pomoglo ( jest troche lepiej) ALE czekam do piatku
powiem tak,, gdyby gosc mi chcial sprzedac sonde do innego silnika to napewno bym nie wziol, ale tA BYLA DO 20V(miedzy innymi) wiec sie zdecydowalem tylko po prostu kupilem jeszcze odpowiednia przejsciowke. ale zreszta i tak nic nie pomoglo ( jest troche lepiej) ALE czekam do piatku
to mam czujni, zalozylem i jest poprawa( tak w sumi enie do konca) ale chyba cos z paliwem, ewentualnie pompa jest nbie tak, bo autko czasami samo sobie wskakuje na 4500RPM no i mam poduszke z tylu na most, wydawalo sie prosto ja zmienic, a tu niespodziewajka
caly dzien roboty jak w morde strzelil. Chyba ze ktos z was ma jakis sposobik na to, jak prosto i bezbolesnie zmienic mocowanie mostu z tylu;]
caly dzien roboty jak w morde strzelil. Chyba ze ktos z was ma jakis sposobik na to, jak prosto i bezbolesnie zmienic mocowanie mostu z tylu;]
To znaczy, że jeszcze nie wymieniłeś tego wspornika. Dobrze mówię?
Skąd brałeś i za ile?
Ja też muszę go wymienić, ale w sklepie powiedzieli mi, że jest tylko oryginał za 560zł :shock:
Dostałem linka od kumpla, gdzie jest taki wspornik tylko zamiast gumy ma poliuretanu.
Mam pytanie do znawców tematu. Czy, rzeczywiście ten sam wspornik pasuje do tych aut:
Audi Coupe Quattro (1985 - 1996)
Quattro Sport (1980 - 1991)
80 - 90 Avant Quattro (1983 - 1996)
link:
http://www.powerflex.co.uk/products.asp ... submit1=GO
Skąd brałeś i za ile?
Ja też muszę go wymienić, ale w sklepie powiedzieli mi, że jest tylko oryginał za 560zł :shock:
Dostałem linka od kumpla, gdzie jest taki wspornik tylko zamiast gumy ma poliuretanu.
Mam pytanie do znawców tematu. Czy, rzeczywiście ten sam wspornik pasuje do tych aut:
Audi Coupe Quattro (1985 - 1996)
Quattro Sport (1980 - 1991)
80 - 90 Avant Quattro (1983 - 1996)
link:
http://www.powerflex.co.uk/products.asp ... submit1=GO
Auto nie jeździ, czy to komputer?
Witam wszystkich.
Mam ten sam motor w swojej coupetce i może przyda wam się taka informacja. :!:
Mianowicie miałem podobny problem z tym ze auto przy przyśpieszaniu łapie zamółkę (jakby go coś trzymało) i dopiero po chwili się oblokowywało. Mój znajomy miał to samo i pomogło lanie VPower Racing. Nawet na PB98 łapał przycinkę już o Pb95 nie wspomnę.
Warto spróbować.
PS. Problem z gazem nie występuje ale regulacja sekwencji i dobranie odpowiedniego komputera oraz wielkości wtryskiwaczy (które były dorabiane przez mechaników) trwało trochę. Efekt jest taki ze nie ma prawie żadnego spadku mocy.
Pozdrawiam
Mam ten sam motor w swojej coupetce i może przyda wam się taka informacja. :!:
Mianowicie miałem podobny problem z tym ze auto przy przyśpieszaniu łapie zamółkę (jakby go coś trzymało) i dopiero po chwili się oblokowywało. Mój znajomy miał to samo i pomogło lanie VPower Racing. Nawet na PB98 łapał przycinkę już o Pb95 nie wspomnę.
Warto spróbować.
PS. Problem z gazem nie występuje ale regulacja sekwencji i dobranie odpowiedniego komputera oraz wielkości wtryskiwaczy (które były dorabiane przez mechaników) trwało trochę. Efekt jest taki ze nie ma prawie żadnego spadku mocy.
Pozdrawiam