Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 7A] Zła dawka i problemy z zapłonem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 kwie 2016, 16:41

to przecież to samo, tam nie ma co spieprzyć. Mi się niestety udało zerwać gwint w listwie paliwowej, musiałem przegwintować na nowo otwory na śruby w kolektorze.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 10 maja 2016, 18:11

Gumeczki w kolektorze nie nadawaly sie do czyszczenia wiec w przyszlym tygodniu powinienem dostac przesylke z niemcowni. Opornica wywalona, adaptery siedzą jedyne czego mi brakuje to zapinki do wtryskow, skad to wytrzasnac?
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 maja 2016, 21:14

z serwisu :) to tanizna.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 23 maja 2016, 08:27

Obrazek Potrzebne uszczelnienia gniazd wtryskiwaczy widoczne na zdjęciu, 3 mam w znośnym stanie lecz 2 pozostałe muszę skądś dobrać. Z Audi Tradition wysłali mnie do VW Classic Parts, gdzie po 2 tygodniach czekania dalej nie są pewni czy to wgl do nich dotrze. Moja desperacja za to osiągnęła poziom, w którym jestem gotów kupić drugi kolektor żeby tylko były te 2 cholerne gumeczki.
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 maja 2016, 08:34

Kup drugi kolektor. A w ogóle po jakiego grzyba to wyciągałeś ?! Ja wsadziłem tak jak jest i wszystko pasowało.

No tak, ja wywaliłem z wtryskiwaczy te plastikowe uszczelki jakby, pewnie dlatego pasowało.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 23 maja 2016, 09:35

2 z nich byly naderwane i z brakujacymi kawalkami. Posadzenie tego na samym oringu nie przejdzie?
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 maja 2016, 22:46

pokaż mi gdzie są te uszczelki co pokazałeś na fotce w etce poniżej
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 24 maja 2016, 13:25

Ja u siebie dałem na samym oringu i śmiga.
Audi 90

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 25 maja 2016, 23:03

Nie widze tego na etce, potrzebuje tą stożkową gumeczke co siedzi w kolektorze, jak na zdj Obrazek
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 25 maja 2016, 23:09

ja tej gumeczki nie miałem w ogóle. Wtryskiwacze boscha wysokoomowe posadziłem na samym oringu.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 30 maja 2016, 21:27

I tak też zrobiłem, siadły fajnie. Po pół roku udało sie wkońcu wóz odpalić jednak nie ma wolnych obrotów, przelewa ją okropnie a na koniec zupełnie straciłem iskre (nowe kable, świece, zapłon ustawiony na lampe, do cewki dochodzi zasilanie po zapłonie) i nie chce gadać już wogóle. Nie mam już pomysłów.
Obrazek
PS. Co steruje cewką ?
If in doubt, flat out.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 31 maja 2016, 23:47

wybłyskaj kody...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 cze 2016, 00:01

co jeszcze ruszałeś przed montażem wtrysków? Aparat ? Szczelność dolotu? Przepływka?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 01 cze 2016, 19:20

Aparat ma nową kopułke i palec i jest dobrze ustawiony nowa jest też uszczelka pod ssącym, jeden z czujników położenia wału bo mi go kuny wjebay, założyłem też stożek ale przy odpalaniu miałem wrażenie ze na serii lepiej mu to idzie, więc narazie tak zostało. Na początku iska byla bardzo dobra, wóz zagadał a później iskra zniknęła. Może to kwestia strojenia? Albo nie ma dobrej masy między silnikiem a budą
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 01 cze 2016, 21:08

zapłonu w nim się nie iustawia na lampie, tylko na znaki. On sobie sam reguluje zapłon. :)
Jeśli cewka jest sprawna to powinna dawać prąd, chyba że czujnik położenia wału jest padnięty, tu w 7A jest też ten czujnik na zamachu jako dolny.
możesz mieć problem z masą tak jak wspomniałeś, wtedy po zapłonie będzie prąd na cewce, ale gdy kręcisz rozrusznikiem to się upłynnia i znika prąd dla cewki.

A weź sprawdź bardzo prozaiczną rzecz jak kostka stacyjki. Tak mi przyszło na myśl. Banalna rzecz, ale potrafi nabroić. Znajomemu auto gasło przy wrzucaniu wstecznego - pobór prądu przez dwie żarówki od wstecznego wręcz gasiły silnik przez kostkę stacyjki któa wyzionęła ducha. ;)
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga