Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JK 1,6d] Jak tanio zwiększyć moc?

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 03 paź 2009, 08:18

same wtryski nic nie dają jak założysz pompę od SB to wtedy będzie różnica

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 03 paź 2009, 14:37

... Panowie w wolnossącym dieslu jak i benzynie nie ma co grzebać bo to nie opłacalne więc myślę że temat został wyczerpany.
Niestety kolego nie ważne jak byśmy się starali nic tu nie zdziałamy przykoro mi :roll:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 paź 2009, 19:26

a ile to roboty go uturbic:)
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 03 paź 2009, 19:33

mrozoo pisze:a ile to roboty go uturbic:)
A ni niegadaj ja się bawie w swapa na SB i trzeba pełno pierdół :roll: których się nie brało pod uwagę że masakra :-?
Audi 80 b3 Sport Edition :)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 03 paź 2009, 19:34

mrozoo pisze:a ile to roboty go uturbic:)
A czy to sens:

Mając 1.6 D trzeba by:

+pompa
+turbo
+FMIC
+rozrząd, świeczki, końcówki wtryskiwaczy, itd

... Koszt za który AFN można kupić :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 paź 2009, 20:21

grinch pisze:
mrozoo pisze:a ile to roboty go uturbic:)
A czy to sens:

Mając 1.6 D trzeba by:

+pompa
+turbo
+FMIC
+rozrząd, świeczki, końcówki wtryskiwaczy, itd

... Koszt za który AFN można kupić :mrgreen:
na poczatek wystarczy dmuchawa + ori pompa 1.6 / 1.9 td i to bedzie juz smigac:)) a czemu piszesz rozrzad & swieczki?
matt1988, a kupiles kompletny silnik czy golasa? Swap'a robic to fest sprawa [ w przypadku wrzucania ori silnika z B3] , co innego jak sie robi przerobki.....
A do uturbienia wolnossaka po taniosci zeby to jezdzilo to potrzeba:
-turbo & kolektor wydechowy
-miska
-podstawa filtra oleju
-przewody zasilania i splywu oleju ori albo home made :)
Pozniej mozna oczywiscie dolozyc icka i pompe z LDA + koncowki wtryskow z SB na 165bar 8-)
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 03 paź 2009, 20:29

W domu mam dużo gratów z td narazie co kupiłem to blok z td chłodnice oleju wtryski. Jeszcze brak mi miski oleju i przewodu olejowego z turbo do miski (turbo k 24 jak ktoś ma taki przewód to chętnie przygarnę). Większość części będzie nowych, nowe tłoki i pierścienie nad wymiarowe, wszystkie panewki i uszczelki sprzęgło i wiele innych. Ogólnie niezła żeźba ja podziwiam tych co robią swapy na 2.2t np bo tam to już jest niezła rzeźba.
Audi 80 b3 Sport Edition :)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 paź 2009, 20:33

matt1988 pisze:W domu mam dużo gratów z td narazie co kupiłem to blok z td chłodnice oleju wtryski. Jeszcze brak mi miski oleju i przewodu olejowego z turbo do miski (turbo k 24 jak ktoś ma taki przewód to chętnie przygarnę). Większość części będzie nowych, nowe tłoki i pierścienie nad wymiarowe, wszystkie panewki i uszczelki sprzęgło i wiele innych. Ogólnie niezła żeźba ja podziwiam tych co robią swapy na 2.2t np bo tam to już jest niezła rzeźba.
do przewodu zasilania i splywu oleju uzyj weza gumowego olejoodpornego i opaska go zacisniesz na fest i bedzie trzymac:) Ale to zadna rzezba, tylko zwykla wymiana wolnossaka z B3 na doladowanego diesla z B3;] ... Robiles szlif cylindrow ze nowki tloki dajesz?
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 03 paź 2009, 20:37

Zasilanie oleju mam ale mam problem z powrotem bo do suszarki jest on na dwie śróby przykręcany i muszę coś dorobić http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 315baa87ae

Blok dawałem do szlifu pod nowe tłoki i korbowody dobrze że im dałem do zrobienia bo jeden był krzywy :shock:
Audi 80 b3 Sport Edition :)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 03 paź 2009, 20:50

dorob zwykla flansze z rurka i na nia waz gumowy <ok>
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 04 paź 2009, 10:17

a co do zwiększenia mocy to możesz zrobić to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 4b5ab3afak

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 paź 2009, 10:51

patryk18 pisze:a co do zwiększenia mocy to możesz zrobić to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 4b5ab3afak
Ale to wszystko tyczy się TD. W D nie ma to najmniejszego sensu.

patryk18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 31 sie 2009, 19:33

Post autor: patryk18 » 04 paź 2009, 11:21

dlaczego nie przy wyższych obratach nie będzie odcięcia paliwa

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 04 paź 2009, 18:21

Labiel pisze:Ale to wszystko tyczy się TD. W D nie ma to najmniejszego sensu.
mylisz się czy to D/TD to tnie taka samo
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 paź 2009, 18:25

Vision pisze:
Labiel pisze:Ale to wszystko tyczy się TD. W D nie ma to najmniejszego sensu.
mylisz się czy to D/TD to tnie taka samo
Hmy, a to nie wiedziałem. Ale w TD tnie dawkę tylko "podstawową" czy również tą którą dodatkowo "sugeruje" LDA?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga