[B4 1.9 AAZ] Po kilku latach postoju nie chce odpalić
Jaki typ?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Hudy, takie uwagi zostaw dla siebie. Na początku tematu prosiłem o pomoc. Jakoś wtedy się nie wypowiadałeś, to teraz też niech tak zostanie.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Nie wypowiadałem się bo wchodzę na to forum raz na tydzień lub rzadziej a uwagi mam prawo wypowiadać gdyż temat jest otwarty. Jak cie to boli to poproś o jego zamkniecie.Bastek pisze:Hudy, takie uwagi zostaw dla siebie. Na początku tematu prosiłem o pomoc. Jakoś wtedy się nie wypowiadałeś, to teraz też niech tak zostanie.
Co do samego odpalania to niestety ale są pewne zasady których należy przestrzegać a nie na pałę odpalać silnik który powyżej misy olejowej jest pewnie suchy jak pieprz.
Zresztą sam mówiłeś że brat chce reanimować samochód. Przynajmniej będzie miał co robić
Mechanikiem nie jestem. Postępowałem zgodnie z uzyskanymi radami. Niestety dzięki takim osobom jak Ty hudy to forum podupadło i to bardzo. Kiedyś był tu calkiem inny klimat. No cóż...
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Odpisałem z opóźnieniem ale może komuś kiedyś się przyda.
A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu. Kiedyś pisaliśmy częściej bo większość z nas miało jeszcze chęć coś naprawić przy samochodzie. Teraz albo ludzie zmienili samochody albo tak jak ja mają ważniejsze sprawy na głowie a samochód naprawia mechanik.
A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu. Kiedyś pisaliśmy częściej bo większość z nas miało jeszcze chęć coś naprawić przy samochodzie. Teraz albo ludzie zmienili samochody albo tak jak ja mają ważniejsze sprawy na głowie a samochód naprawia mechanik.
Z tym akurat się z Tobą zgodzę
[ Dodano: 2015-09-24, 15:09 ]
Auto odpaliło. Silnik chodzi lepiej niż połowa nowych tedeików. Problem jest jednak w niedziałającym turbo. Turbina, jeszcze przed reanimacją auta, już nie działała. Dlatego została zregenerowana. Okazało się że była w całkiem dobrym stanie. Z szybkich oględzin wynika że sztanga w ogóle się nie porusza. Sprawdzane na postoju. Wymieniony też został zawór sterujący jednak nic to nie zmieniło. Wężyki podciśnieniowe zdają się być dobrze podłączone. Ktoś ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2015-09-24, 15:09 ]
Auto odpaliło. Silnik chodzi lepiej niż połowa nowych tedeików. Problem jest jednak w niedziałającym turbo. Turbina, jeszcze przed reanimacją auta, już nie działała. Dlatego została zregenerowana. Okazało się że była w całkiem dobrym stanie. Z szybkich oględzin wynika że sztanga w ogóle się nie porusza. Sprawdzane na postoju. Wymieniony też został zawór sterujący jednak nic to nie zmieniło. Wężyki podciśnieniowe zdają się być dobrze podłączone. Ktoś ma jakiś pomysł?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W przypadku silnika AAZ ,na pewno nie ma co liczyć na wielu "pomagaczy " ...z prostego powodu <ok> mało kto już je posiada ,bo większość przesiadła się na tdi ...niby podobne ,ale dzieli je przepaść ,bo są przynajmniej bezproblemowo diagnozowalne .W przypadku AAZ -ta ,jesli chodzi o silnik i jakieś jego niedomagania ,można tylko polegać na własnym doświadczeniu ,bo innej diagnozy nie ma A już posiadacze super-hiper "wypasionej ", wersji AAZ-ta z pompą wtryskową z tzw.czujnikiem kąta wtrysku (ustrojstwo z kabelkami wkręcone w środek głowiczki ) ,która posiada nawet jakiś śmieszny sterownik ,z ktorym można się połaczyć vagiem ,mogą mówić o wyjatkowym pechu bo nikt tego "bajeru '' nie ogarnia :roll: Także na pomoc, można liczyć w przypadku prostego jak konstrukcja cepa tdi ,bo tu praktycznie kazde niedomaganie osprzętu ,da się bez problemu zdiagnozować ...w przypadku AAZ ,tak jak napisałem powyżej ...metoda prób i błedów ...długa ,czasochłonna i nic pewnegohudy pisze:A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga