[B4 1.9 AAZ] Po kilku latach postoju nie chce odpalić
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Nie wypowiadałem się bo wchodzę na to forum raz na tydzień lub rzadziej a uwagi mam prawo wypowiadać gdyż temat jest otwarty. Jak cie to boli to poproś o jego zamkniecie.Bastek pisze:Hudy, takie uwagi zostaw dla siebie. Na początku tematu prosiłem o pomoc. Jakoś wtedy się nie wypowiadałeś, to teraz też niech tak zostanie.
Co do samego odpalania to niestety ale są pewne zasady których należy przestrzegać a nie na pałę odpalać silnik który powyżej misy olejowej jest pewnie suchy jak pieprz.
Zresztą sam mówiłeś że brat chce reanimować samochód. Przynajmniej będzie miał co robić
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Odpisałem z opóźnieniem ale może komuś kiedyś się przyda.
A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu. Kiedyś pisaliśmy częściej bo większość z nas miało jeszcze chęć coś naprawić przy samochodzie. Teraz albo ludzie zmienili samochody albo tak jak ja mają ważniejsze sprawy na głowie a samochód naprawia mechanik.
A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu. Kiedyś pisaliśmy częściej bo większość z nas miało jeszcze chęć coś naprawić przy samochodzie. Teraz albo ludzie zmienili samochody albo tak jak ja mają ważniejsze sprawy na głowie a samochód naprawia mechanik.
Z tym akurat się z Tobą zgodzę
[ Dodano: 2015-09-24, 15:09 ]
Auto odpaliło. Silnik chodzi lepiej niż połowa nowych tedeików. Problem jest jednak w niedziałającym turbo. Turbina, jeszcze przed reanimacją auta, już nie działała. Dlatego została zregenerowana. Okazało się że była w całkiem dobrym stanie. Z szybkich oględzin wynika że sztanga w ogóle się nie porusza. Sprawdzane na postoju. Wymieniony też został zawór sterujący jednak nic to nie zmieniło. Wężyki podciśnieniowe zdają się być dobrze podłączone. Ktoś ma jakiś pomysł?
[ Dodano: 2015-09-24, 15:09 ]
Auto odpaliło. Silnik chodzi lepiej niż połowa nowych tedeików. Problem jest jednak w niedziałającym turbo. Turbina, jeszcze przed reanimacją auta, już nie działała. Dlatego została zregenerowana. Okazało się że była w całkiem dobrym stanie. Z szybkich oględzin wynika że sztanga w ogóle się nie porusza. Sprawdzane na postoju. Wymieniony też został zawór sterujący jednak nic to nie zmieniło. Wężyki podciśnieniowe zdają się być dobrze podłączone. Ktoś ma jakiś pomysł?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W przypadku silnika AAZ ,na pewno nie ma co liczyć na wielu "pomagaczy " ...z prostego powodu <ok> mało kto już je posiada ,bo większość przesiadła się na tdi ...niby podobne ,ale dzieli je przepaść ,bo są przynajmniej bezproblemowo diagnozowalne .W przypadku AAZ -ta ,jesli chodzi o silnik i jakieś jego niedomagania ,można tylko polegać na własnym doświadczeniu ,bo innej diagnozy nie ma A już posiadacze super-hiper "wypasionej ", wersji AAZ-ta z pompą wtryskową z tzw.czujnikiem kąta wtrysku (ustrojstwo z kabelkami wkręcone w środek głowiczki ) ,która posiada nawet jakiś śmieszny sterownik ,z ktorym można się połaczyć vagiem ,mogą mówić o wyjatkowym pechu bo nikt tego "bajeru '' nie ogarnia :roll: Także na pomoc, można liczyć w przypadku prostego jak konstrukcja cepa tdi ,bo tu praktycznie kazde niedomaganie osprzętu ,da się bez problemu zdiagnozować ...w przypadku AAZ ,tak jak napisałem powyżej ...metoda prób i błedów ...długa ,czasochłonna i nic pewnegohudy pisze:A co do forum to ono umiera już od dłuższego czasu.