Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2011, 20:52

joint32 pisze:W takim razie polecam kompy Kostrza od Muniora
Raczej softy Kostrza ,w moich kompach :mrgreen:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 20 lis 2011, 18:52

Macie logi dynamiczne tych aut po softach... chcialbym je zobaczyc...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lis 2011, 21:08

Tu <ok> https://audi80.pl/80-b4-1z-avant-prz ... t48983.htm kolega się chwali wykresem na sofcie Mariusza ... dodam tylko że u mnie na tym sofcie praktycznie bez dymu ,silnik rwie do przodu ,spalanie bez zauważalnych zmian ...Logi kiedyś robiłem ,ale niestety odeszły w zaświaty po formatowaniu partycji C...Kostrz "popełnił "już tyle softów że nawet jak na początku coś tam nie zawsze było jak trzeba ,w sensie delirka na 8 bit itp. to teraz samo dobro wychodzi z pod jego ręki :mrgreen: jak to się mówi "trening czyni mistrza " jak coś komuś nie pasi ,to poprawia do skutku ...a raczej poprawiał ,bo narazie nie robi :-/

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 lis 2011, 22:59

MUNIOR pisze:a raczej poprawiał ,bo narazie nie robi

A co sie stało , że narazie Kostrz nie robi sofcikow?? coś poważnego? :-(

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 lis 2011, 19:15

icemerc pisze:
MUNIOR pisze:a raczej poprawiał ,bo narazie nie robi

A co sie stało , że narazie Kostrz nie robi sofcikow?? coś poważnego? :-(
Tak, kilku nieuczciwych odbiorców :evil: Wszystkie softy testowanie i ocenione pozytywnie, a i tak trafia się czarna owca co potem coś popsuje i plecie że ten soft zły, itp.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 22 lis 2011, 23:34

w sensie delirka na 8 bit itp. to teraz
co to ma znaczyć ja mam taki komp i soft od kostrza i niewiem oczym mówisz

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 22 lis 2011, 23:58

Chodzi o to, że czasem się zdarzały drgawki w czasie jednostajnej jazdy. Coś podobnego do zabrudzonego nastawnika. Nie występowało to u wszystkich. Ja tak miałem i jeszcze jeden forumowicz, ale po zmianie kompa na 16 bit delirka zniknęła. gruszek01, jak nie ma u Ciebie żadnej trzęsawki to śpij spokojnie, nie ma się czego obawiać :)

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 23 lis 2011, 10:29

Niki20 pisze:ManiekMazowsze, taki przyrost mocy jaki planujesz ciężko będzie osiągnąć na samym programie... Jak dodasz do tego wtryski to już prędzej ;-) Więcej także można, zależy co kto woli :-P

Co do żywotności silnika to powiem tak: nie ma czegoś takiego jak: zapomniałem zmienić oleju 5tyś km temu, czy coś z tych rzeczy. Ja wymieniam olej wraz z filtrem oleju i powietrza co 7,5tyśkm, olej 10W40 obowiązkowo.

Oczywiście także na zimnym nie powinno się kręcić po obrotach, oraz po przyjeździe po mocnym dawaniu nie powinno się zaraz auta gasić aby dać turbinie się wyhamować trochę :-P

Odnośnie spalania to jeżeli jeździ się normalnie to zostaje na takim samym poziomie a nawet spada przy delikatnej jeździe. Przy pałowaniu oczywiście rośnie rzecz jasna :->

<piwo>




ok, rozumiem, hmm a ile dałoby się maksymalnie(oczywiście bezpiecznie dla zetora) dało wyciągnąć po zmianie turbiny na tą od 110km, oraz wtrysków i o ile mogłoby wzrosnąc spalanie przy spokojnej jeździe(ok.80km/h na trasie)? dzięki za odp

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 lis 2011, 11:31

Moim zdaniem bezpiecznie można zrobić 150-160PS. A ile Ci dmuchnie PSów i niutków to już tylko zależy od stanu silnika i poszczególnych podzespołów i również od tunera ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 lis 2011, 15:25

ManiekMazowsze pisze:po zmianie turbiny na tą od 110km, oraz wtrysków
ta od 110KM jest inaczej sterowana i soft oraz N75 nie będzie pasował, ale na seryjnej T15 i tak sporo da się wyciągnąć

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lis 2011, 21:59

UKI_XX pisze:ta od 110KM jest inaczej sterowana i soft oraz N75 nie będzie pasował, ale na seryjnej T15 i tak sporo da się wyciągnąć
UKI_XX, Jak byś przewiózł swoim zetorem ze "skromną " t15 ,co niektórych :-P to by sobie zapewne odpuścili szukanie tych upierdliwych VNT ze 110 tki ...niektórzy myślą że ta turbina ze zmienną geometrią z np. 110 konnego AFN -a czyni cuda, i że te 110 koni to głownie jej zasługa ...nic z tego ...jej zasługa to lepsze zbieranie się auta w niższym zakresie obrotów i tyle .Reszta to wynik podlania paliwem w sofcie i ciut większych wtrysków :-P .Na tuningowych mapkach zetor zapier....la aż miło ,od samego początku i niema czegoś takiego że "jedzie " dopiero od 2 tys ,bo w zasadzie ciągnie cały czas od momentu wciśnięcia gazu :mrgreen: Do 120 paru koni t15 w zupełności wystarcza i daje sobie radę ...no chyba że komuś mało te 120 parę kucy ...ale do tej mocy przynajmniej można się nie obawiać że motorownia szybciej wyzionie ducha ;-) bo takie moce znosi w większości przypadków praktycznie bez problemów ...większe też znosi ,tylko tu już trzeba używać tej mocy z rozsądkiem

kaczmar52
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:48
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kaczmar52 » 23 lis 2011, 21:59

Panowie
To ja krótko i na temat. Nie znam się na silnikach, tych wszystkich sterownikach, VAGach i jeszcze tam innych rzeczach o których piszecie :)

Jestem z trójmiasta, chce mieć 110 koni :) i nie żadne rezystorki. MA BYĆ BEZPIECZNIE i bez ingerencji mechanicznej.
Gdzie mogę to zrobić w pobliżu, w rozsądnej cenie i DOBRZE?

Mam automata i troche mocy brakuje, ale lubię moje Audi i byle g***a nie dam tam zrobić ;)

Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 lis 2011, 22:03

kaczmar52 pisze:Jestem z trójmiasta, chce mieć 110 koni :) i nie żadne rezystorki. MA BYĆ BEZPIECZNIE i bez ingerencji mechanicznej.
Gdzie mogę to zrobić w pobliżu, w rozsądnej cenie i DOBRZE?
U Endriu210 ,masz do niego ok.50 km <ok> i byle gó....na na pewno ci nie zrobi

kozak_191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2011, 14:31
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Post autor: kozak_191 » 30 lis 2011, 12:19

Panowie na temat rezystora moge sie wypowiedziec bo mam go założonego na stałe i jak narazie nic sie nie dzieje z samochodem a przejechałem jakies 5 tys km. Mój brat tez ma założony i włączony czały czas przez jakies pewnie 7 tys km.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2011, 21:32

kozak_191 pisze:Panowie na temat rezystora moge sie wypowiedziec bo mam go założonego na stałe i jak narazie nic sie nie dzieje z samochodem a przejechałem jakies 5 tys km. Mój brat tez ma założony i włączony czały czas przez jakies pewnie 7 tys km.
Chipy są dla frajerów :roll: szkoda kasy ;-) opornik na stałe to jest dopiero wypas :-P powiedz jeszcze kolegom ile ci pali na tym oporniku na stałe :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga