Raczej softy Kostrza ,w moich kompach :mrgreen:joint32 pisze:W takim razie polecam kompy Kostrza od Muniora
[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tu <ok> https://audi80.pl/80-b4-1z-avant-prz ... t48983.htm kolega się chwali wykresem na sofcie Mariusza ... dodam tylko że u mnie na tym sofcie praktycznie bez dymu ,silnik rwie do przodu ,spalanie bez zauważalnych zmian ...Logi kiedyś robiłem ,ale niestety odeszły w zaświaty po formatowaniu partycji C...Kostrz "popełnił "już tyle softów że nawet jak na początku coś tam nie zawsze było jak trzeba ,w sensie delirka na 8 bit itp. to teraz samo dobro wychodzi z pod jego ręki :mrgreen: jak to się mówi "trening czyni mistrza " jak coś komuś nie pasi ,to poprawia do skutku ...a raczej poprawiał ,bo narazie nie robi
Tak, kilku nieuczciwych odbiorców :evil: Wszystkie softy testowanie i ocenione pozytywnie, a i tak trafia się czarna owca co potem coś popsuje i plecie że ten soft zły, itp.icemerc pisze:MUNIOR pisze:a raczej poprawiał ,bo narazie nie robi
A co sie stało , że narazie Kostrz nie robi sofcikow?? coś poważnego?
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Chodzi o to, że czasem się zdarzały drgawki w czasie jednostajnej jazdy. Coś podobnego do zabrudzonego nastawnika. Nie występowało to u wszystkich. Ja tak miałem i jeszcze jeden forumowicz, ale po zmianie kompa na 16 bit delirka zniknęła. gruszek01, jak nie ma u Ciebie żadnej trzęsawki to śpij spokojnie, nie ma się czego obawiać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
- Lokalizacja: Mazowsze
Niki20 pisze:ManiekMazowsze, taki przyrost mocy jaki planujesz ciężko będzie osiągnąć na samym programie... Jak dodasz do tego wtryski to już prędzej Więcej także można, zależy co kto woli
Co do żywotności silnika to powiem tak: nie ma czegoś takiego jak: zapomniałem zmienić oleju 5tyś km temu, czy coś z tych rzeczy. Ja wymieniam olej wraz z filtrem oleju i powietrza co 7,5tyśkm, olej 10W40 obowiązkowo.
Oczywiście także na zimnym nie powinno się kręcić po obrotach, oraz po przyjeździe po mocnym dawaniu nie powinno się zaraz auta gasić aby dać turbinie się wyhamować trochę
Odnośnie spalania to jeżeli jeździ się normalnie to zostaje na takim samym poziomie a nawet spada przy delikatnej jeździe. Przy pałowaniu oczywiście rośnie rzecz jasna :->
ok, rozumiem, hmm a ile dałoby się maksymalnie(oczywiście bezpiecznie dla zetora) dało wyciągnąć po zmianie turbiny na tą od 110km, oraz wtrysków i o ile mogłoby wzrosnąc spalanie przy spokojnej jeździe(ok.80km/h na trasie)? dzięki za odp
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
UKI_XX, Jak byś przewiózł swoim zetorem ze "skromną " t15 ,co niektórych to by sobie zapewne odpuścili szukanie tych upierdliwych VNT ze 110 tki ...niektórzy myślą że ta turbina ze zmienną geometrią z np. 110 konnego AFN -a czyni cuda, i że te 110 koni to głownie jej zasługa ...nic z tego ...jej zasługa to lepsze zbieranie się auta w niższym zakresie obrotów i tyle .Reszta to wynik podlania paliwem w sofcie i ciut większych wtrysków .Na tuningowych mapkach zetor zapier....la aż miło ,od samego początku i niema czegoś takiego że "jedzie " dopiero od 2 tys ,bo w zasadzie ciągnie cały czas od momentu wciśnięcia gazu :mrgreen: Do 120 paru koni t15 w zupełności wystarcza i daje sobie radę ...no chyba że komuś mało te 120 parę kucy ...ale do tej mocy przynajmniej można się nie obawiać że motorownia szybciej wyzionie ducha bo takie moce znosi w większości przypadków praktycznie bez problemów ...większe też znosi ,tylko tu już trzeba używać tej mocy z rozsądkiemUKI_XX pisze:ta od 110KM jest inaczej sterowana i soft oraz N75 nie będzie pasował, ale na seryjnej T15 i tak sporo da się wyciągnąć
Panowie
To ja krótko i na temat. Nie znam się na silnikach, tych wszystkich sterownikach, VAGach i jeszcze tam innych rzeczach o których piszecie
Jestem z trójmiasta, chce mieć 110 koni i nie żadne rezystorki. MA BYĆ BEZPIECZNIE i bez ingerencji mechanicznej.
Gdzie mogę to zrobić w pobliżu, w rozsądnej cenie i DOBRZE?
Mam automata i troche mocy brakuje, ale lubię moje Audi i byle g***a nie dam tam zrobić
Pozdrawiam
To ja krótko i na temat. Nie znam się na silnikach, tych wszystkich sterownikach, VAGach i jeszcze tam innych rzeczach o których piszecie
Jestem z trójmiasta, chce mieć 110 koni i nie żadne rezystorki. MA BYĆ BEZPIECZNIE i bez ingerencji mechanicznej.
Gdzie mogę to zrobić w pobliżu, w rozsądnej cenie i DOBRZE?
Mam automata i troche mocy brakuje, ale lubię moje Audi i byle g***a nie dam tam zrobić
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Chipy są dla frajerów :roll: szkoda kasy opornik na stałe to jest dopiero wypas powiedz jeszcze kolegom ile ci pali na tym oporniku na stałe :->kozak_191 pisze:Panowie na temat rezystora moge sie wypowiedziec bo mam go założonego na stałe i jak narazie nic sie nie dzieje z samochodem a przejechałem jakies 5 tys km. Mój brat tez ma założony i włączony czały czas przez jakies pewnie 7 tys km.