[B4 1.9 1Z] Rozrzad
W zadnym 1Z pompa wody nie jest napedzana od paska rozrzadu - tak jak pisze Adam i RaKo.
Pasek - Gates lub Contitech
Rolki - SKF
Pompa wody - Hepu
Obowiazkowo nalezy sprawdzic stan małego koła rozrzadu w razie potrzeby wymienic - jesli wymiana to sruba - nowa tylko z ASO.
Dodam jeszcze ze SKF - jest zakladany w ori :mrgreen:
.. reszta juz została powiedziana
Pozdrawiam
Pasek - Gates lub Contitech
Rolki - SKF
Pompa wody - Hepu
Obowiazkowo nalezy sprawdzic stan małego koła rozrzadu w razie potrzeby wymienic - jesli wymiana to sruba - nowa tylko z ASO.
Dodam jeszcze ze SKF - jest zakladany w ori :mrgreen:
.. reszta juz została powiedziana
Pozdrawiam
B3 Limo ...SB...
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
B5 Avant ...AFN... plus quattro
Była : B3 Limo SF
Była : B5 TDi Avant AFN
Była : B5 TDi Limo AFN
Była : B4 TDi Avant
ok czeka mnie ten sam problem tzn wymiana rozrządu. Moja niunia to avant z 94 roku silnik 1Z.
Podsumowując:
czy muszę wymieniać pompę wody, bo na razie nic się z nią nie dzieje
jakiej firmy są najlepszej jakości materiały czy też może inaczej jakie są ładowane na pierwszy montaż no i jaką kupić uszczelkę pod dekiel zaworów.
podsumowuje pytanie bo chciałbym uzyskać odpowiedź na temat jakie kupić materiały nie oszczędzając kasy!! i jak często zmieniać rozrząd?
Podsumowując:
czy muszę wymieniać pompę wody, bo na razie nic się z nią nie dzieje
jakiej firmy są najlepszej jakości materiały czy też może inaczej jakie są ładowane na pierwszy montaż no i jaką kupić uszczelkę pod dekiel zaworów.
podsumowuje pytanie bo chciałbym uzyskać odpowiedź na temat jakie kupić materiały nie oszczędzając kasy!! i jak często zmieniać rozrząd?
Po prostu ideał !
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
MARTINO, wszystkie odpowiedzi już były na forum.
co do rozrządu to rolki ina, ruwil ( w środku to samo czyli ina)
paski contitech ew power gats,
co do rozrządu to rolki ina, ruwil ( w środku to samo czyli ina)
paski contitech ew power gats,
pompa wody nie ma takiej potrzeby, ale jak chcesz możesz zmienićMARTINO pisze:czy muszę wymieniać pompę wody
uszczelka pokrywy zaworów to W. reinz robi najlepsze uszczelki.MARTINO pisze:jaką kupić uszczelkę pod dekiel zaworów.
ja osobiście co 50 tyś kpl.MARTINO pisze:i jak często zmieniać rozrząd?
[B4 1.9 TDI 1Z]jak ustawić rozrząd
Koledzy mam pytanko odnosnie instrukcji ,opisu ustawienia rozrządu.ostatnio musiałem rozebrać motorek bo wymieniałem wał korbowy co prawda porobiłem sobie własne znaki które przy składaniu okazuja sie nieprzydatne.Znalazłem pare inf. na forum ale są słabo opisane .Byłbym niez miernie wdzięczny jakby ktoś z klubowiczów był tak miły i opisał szczegółowo jak ustawić rozrząd czyli na co zwrócić uwage ,gdzie sa nabite punkty itd.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... ,2/page,3/
na samym dole masz plik kóry może Ci pomoże...
ale żeby go pobrać musisz sie zalogować <ok>
na samym dole masz plik kóry może Ci pomoże...
ale żeby go pobrać musisz sie zalogować <ok>
dzięki za plik ale ten pliknie działa
[ Dodano: 2010-06-15, 08:39 ]
betek83 sorki poradziłem sobie z tym plikiem dzieki za ten plik osobiście go polecam
[ Dodano: 2010-06-15, 11:32 ]
O ile dobrze zrozumiałem to koło zamachowe mam ustawić w punkcie zero ,zablokować koło od pompy pretem oraz zablokować wałek rozrządu płaskownikiem.Jeżeli uda sie wszystko zrobić poprawnie to pierwszy i czwarty tłok powinien być w punkcie GMP.Mam jeszcze jedno pytanko jak wygląda znak na kole zamachowym czy to jest strzłka?
[ Dodano: 2010-06-15, 08:39 ]
betek83 sorki poradziłem sobie z tym plikiem dzieki za ten plik osobiście go polecam
[ Dodano: 2010-06-15, 11:32 ]
O ile dobrze zrozumiałem to koło zamachowe mam ustawić w punkcie zero ,zablokować koło od pompy pretem oraz zablokować wałek rozrządu płaskownikiem.Jeżeli uda sie wszystko zrobić poprawnie to pierwszy i czwarty tłok powinien być w punkcie GMP.Mam jeszcze jedno pytanko jak wygląda znak na kole zamachowym czy to jest strzłka?
Sam sobie odpowiedziales na pytanie jest to wybite zero. Jak wszystko po ustawiasz to przekrec recznie kluczem ze 2 razy silnik dla pewnosci zeby sie zawory nie spotkaly z tlokami i wtedy odpalaj.A co do blokowania pompy to idealnie pasuje jak dobrze pamietam dluga nasadka bodajrze 11mm lub 10mm. pozdro
JVC kd sh 909r
μ-Dimension RM V41
Dego PO-650
RE Audio SR-10 D2
μ-Dimension RM V41
Dego PO-650
RE Audio SR-10 D2
na kole zamachowym masz 0 i jakieś 5-10mm dalej taką kreskę i tą kreskę masz ustawić tak żeby się pokrywała się z wycięciem korpusu skrzyni <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
UKI_XX, to tam jest jeszcze jakaś kreska? Wyczytałem gdzieś na forum, że koło zamachowe należy ustawić tak aby dolna krawędź wycięcia w korpusie skrzyni przecinała znak "0" na kole zamachowym. Niby te 5-10mm na kole zamachowym to nie dużo ale zawsze coś.
Diagnostyka TDI z grupy VAG, czyszczenie nastawników indukcyjnych, porządne logi statyczne i dynamiczne. Masz problem ze swoim TDI - pisz na PW!
wychodzi na to że tak samo od siebie ponieważ stan oleju pilnuje nigdy kontrolka od oleju podczas jazdy mi sie nie zapaliła
Chybe że kiedyś nie zauważyłem że sie zapaliła i wtedy złapało panewki stuki w silniku było słychać od dłuszego czasu a tak pożomnie zaczeło stukac jak już wcale panewek nie było
Chybe że kiedyś nie zauważyłem że sie zapaliła i wtedy złapało panewki stuki w silniku było słychać od dłuszego czasu a tak pożomnie zaczeło stukac jak już wcale panewek nie było
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga