Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 05 lis 2016, 00:35

mam kąt wtrysku na 40 i dymi na biało, jak myślicie po ustawieniu na 50-55 już nie będzie dymił? uszczelka pod głowicą sprawdzana, żadnych błędów nie wywala dawki też w porządku

http://vaglog.pl/log-000_4Cf14r.html - logi

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 05 lis 2016, 12:02

enzoo pisze:mam kąt wtrysku na 40 i dymi na biało, jak myślicie po ustawieniu na 50-55 już nie będzie dymił? uszczelka pod głowicą sprawdzana, żadnych błędów nie wywala dawki też w porządku

http://vaglog.pl/log-000_4Cf14r.html - logi
A jaka masz dawkę ustawiona?
Nie wiem czy dobrze widzę że jest ustawiona na 00?
Lipnie wogole silnik się zachowuje przy takim ustawieniu.
Jak u siebie miałem kat 40 niedawno ustawiony to nic nie dymil.
Obecnie mam 51, zawsze pali na dotyk.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 05 lis 2016, 14:03

misiekb4 pisze:
enzoo pisze:mam kąt wtrysku na 40 i dymi na biało, jak myślicie po ustawieniu na 50-55 już nie będzie dymił? uszczelka pod głowicą sprawdzana, żadnych błędów nie wywala dawki też w porządku

http://vaglog.pl/log-000_4Cf14r.html - logi
A jaka masz dawkę ustawiona?
Nie wiem czy dobrze widzę że jest ustawiona na 00?
Lipnie wogole silnik się zachowuje przy takim ustawieniu.
Jak u siebie miałem kat 40 niedawno ustawiony to nic nie dymil.
Obecnie mam 51, zawsze pali na dotyk.

Dawka 19-20 z tego co widzę

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 05 lis 2016, 15:07

Troche za malo.u siebie mam 4.0mg i jest ok

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 lis 2016, 21:36

enzoo pisze:Dawka 19-20 z tego co widzę
VW_parts pisze:Troche za malo.u siebie mam 4.0mg i jest ok
rotfl rotfl rotfl bezradny_ bezradny_

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 06 lis 2016, 09:46

ja podaje w jednostkach z VCDS a nie mg ;)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 lis 2016, 11:58

ja podaje w jednostkach z VCDS a nie mg
To jest 4 mg własnie

bociek22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:28
Lokalizacja: Tarnawa

Post autor: bociek22 » 06 lis 2016, 12:46

Według mnie to albo rozrząd przeskoczyl albo jest luz na małym kole wału

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 06 lis 2016, 20:14

Rozrząd był robiony

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lis 2016, 20:48

enzoo pisze:Rozrząd był robiony
Żaden tam rozrząd ,żadne "kąty wtrysku" ,żadne dawki ,czy inne wydumane przyczyny.Pisałem Ci na PW co może być przyczyną ...biały dym na ciepłym silniku to tylko albo płyn chłodniczy dostajacy się do cylindrów ,albo olej silnikowy dostający się do rozgrzanego wydechu , puszczany przez uszczelnienia turbiny.Jak masz ten biały dym po odpaleniu zimnego silnika i po rozgrzaniu znika ,to nic innego jak uszczelniacze na zaworach

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 28 sie 2017, 11:55

Chłopaki podepnę się, bo mój zetor w a4 po dłuższym postoju trochę kręci zanim odpali.Podejrzewam filtr, który jest z podstawą, będę musiał zmienić przed zimą na zwykły bez tego dziwnego podgrzewacza.Zerknąłem też na kąt, jest 43 w bs, więc tragedii nie ma, ale mb też jest ta sama wartość :|. Czyli nie działa przestawiacz w pompie czy jakaś inna przyczyna?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 sie 2017, 11:59

Zerknąłem też na kąt, jest 43 w bs, więc tragedii nie ma, ale mb też jest ta sama wartość :| . Czyli nie działa przestawiacz w pompie czy jakaś inna przyczyna?
I bardzo dobrze ,masz idealnie ustawione to co ma przestawiać ? Mam u siebie dokładnie tak samo. To czy pompa przestawia prawidlowo poczatek wtrysku ,widać podczas logowania dynamicznego bloku 004 ,a nie na postoju ;-)

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 28 sie 2017, 12:14

Ale w afnie jak miałem zły kąt to w mb mi przestawiało na ponad 50. Jak włącze w tym zetorze 04 w bs to nie przestawia cyklicznie. Może zrobić dynamicznego w 04 czy jest dobrze?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 sie 2017, 12:47

mantix pisze:Ale w afnie jak miałem zły kąt to w mb mi przestawiało na ponad 50. Jak włącze w tym zetorze 04 w bs to nie przestawia cyklicznie. Może zrobić dynamicznego w 04 czy jest dobrze?
Spotkałem się już z takimi przypadkami że co niektóra pompa w czasie testu na biegu jalowym w 004 BS nie przestawia początku wtrysku ...ale przestawia w czasie jazdy ,wiec wszystko działa prawidlowo ,bo to w czasie jazdy ma przestawiać ;-)

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 03 wrz 2017, 13:01

Zrobiłem test na podmiane filtra, tzn minąłem ten oryginalny z podstawą i wstawiłem taki zwykły plastikowy na próbę. Zapalił normalnie, napełnił się prawie cały paliwem, przejechałem może 50km, patrzę czy wszystko tam aby szczelne, oczywiście było tylko, że w tym filtrze tylko w dolnym rogu troszkę paliwa. Auto jeździ normalnie tylko checa ta sama a mianowicie jak auto postoi do 8 godzin pali normalnie na rys, natomiast jak już stoi więcej niż dobę to dopiero za trzecim kręceniem mysli_ . Juz mam nerwy bo zima się zbliża i będzie kłopot.czujniki temp juz 3 próbowałem i to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga