[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...
A jaka masz dawkę ustawiona?enzoo pisze:mam kąt wtrysku na 40 i dymi na biało, jak myślicie po ustawieniu na 50-55 już nie będzie dymił? uszczelka pod głowicą sprawdzana, żadnych błędów nie wywala dawki też w porządku
http://vaglog.pl/log-000_4Cf14r.html - logi
Nie wiem czy dobrze widzę że jest ustawiona na 00?
Lipnie wogole silnik się zachowuje przy takim ustawieniu.
Jak u siebie miałem kat 40 niedawno ustawiony to nic nie dymil.
Obecnie mam 51, zawsze pali na dotyk.
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
misiekb4 pisze:A jaka masz dawkę ustawiona?enzoo pisze:mam kąt wtrysku na 40 i dymi na biało, jak myślicie po ustawieniu na 50-55 już nie będzie dymił? uszczelka pod głowicą sprawdzana, żadnych błędów nie wywala dawki też w porządku
http://vaglog.pl/log-000_4Cf14r.html - logi
Nie wiem czy dobrze widzę że jest ustawiona na 00?
Lipnie wogole silnik się zachowuje przy takim ustawieniu.
Jak u siebie miałem kat 40 niedawno ustawiony to nic nie dymil.
Obecnie mam 51, zawsze pali na dotyk.
Dawka 19-20 z tego co widzę
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żaden tam rozrząd ,żadne "kąty wtrysku" ,żadne dawki ,czy inne wydumane przyczyny.Pisałem Ci na PW co może być przyczyną ...biały dym na ciepłym silniku to tylko albo płyn chłodniczy dostajacy się do cylindrów ,albo olej silnikowy dostający się do rozgrzanego wydechu , puszczany przez uszczelnienia turbiny.Jak masz ten biały dym po odpaleniu zimnego silnika i po rozgrzaniu znika ,to nic innego jak uszczelniacze na zaworachenzoo pisze:Rozrząd był robiony
Chłopaki podepnę się, bo mój zetor w a4 po dłuższym postoju trochę kręci zanim odpali.Podejrzewam filtr, który jest z podstawą, będę musiał zmienić przed zimą na zwykły bez tego dziwnego podgrzewacza.Zerknąłem też na kąt, jest 43 w bs, więc tragedii nie ma, ale mb też jest ta sama wartość . Czyli nie działa przestawiacz w pompie czy jakaś inna przyczyna?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I bardzo dobrze ,masz idealnie ustawione to co ma przestawiać ? Mam u siebie dokładnie tak samo. To czy pompa przestawia prawidlowo poczatek wtrysku ,widać podczas logowania dynamicznego bloku 004 ,a nie na postojuZerknąłem też na kąt, jest 43 w bs, więc tragedii nie ma, ale mb też jest ta sama wartość . Czyli nie działa przestawiacz w pompie czy jakaś inna przyczyna?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Spotkałem się już z takimi przypadkami że co niektóra pompa w czasie testu na biegu jalowym w 004 BS nie przestawia początku wtrysku ...ale przestawia w czasie jazdy ,wiec wszystko działa prawidlowo ,bo to w czasie jazdy ma przestawiaćmantix pisze:Ale w afnie jak miałem zły kąt to w mb mi przestawiało na ponad 50. Jak włącze w tym zetorze 04 w bs to nie przestawia cyklicznie. Może zrobić dynamicznego w 04 czy jest dobrze?
Zrobiłem test na podmiane filtra, tzn minąłem ten oryginalny z podstawą i wstawiłem taki zwykły plastikowy na próbę. Zapalił normalnie, napełnił się prawie cały paliwem, przejechałem może 50km, patrzę czy wszystko tam aby szczelne, oczywiście było tylko, że w tym filtrze tylko w dolnym rogu troszkę paliwa. Auto jeździ normalnie tylko checa ta sama a mianowicie jak auto postoi do 8 godzin pali normalnie na rys, natomiast jak już stoi więcej niż dobę to dopiero za trzecim kręceniem . Juz mam nerwy bo zima się zbliża i będzie kłopot.czujniki temp juz 3 próbowałem i to samo.