Raczej nie, u mnie na pełnym bucie do 4000 rpm nie widać we wstecznym lusterku zadymienia.Ale możne to normalne
[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...
grupa 013 Vag.KuanTi pisze:Ross a co masz na myśli???Ross pisze:a jak korekty w vag ?
a co myślicie o wtryskach z allegro????
Jeżeli korekty byly by zle, to juz jakas poszlaka, ze moze chodzic o wtryski
KuanTi pisze:Ross a co masz na myśli???Ross pisze:a jak korekty w vag ?
a co myślicie o wtryskach z allegro????
Jeśli miałbym strzelać a mam ostatnio w tym szczęście to wziąłbym te:
http://allegro.pl/wtryskiwacze-vw-shara ... 75872.html
gość ma same pozytywy i niby daje gwarancje rozruchowa więc w razie czego oddasz i stracisz tyle co na przesyłkę. Tam co dałeś są też takie za 300zl ale te sobie daruj bo to od silnika 1Z raczej(długi kabelek na sterującym)
W serii dymka w lusterku nie powinieneś zobaczyć.
Grupa 013 dla Boscha niestety nie istnieje.
Za 200 zł wtryski z AFN to tanio, może będą dobre, warto zaryzykować.
Ja osobiście w zeszłym roku kupiłem od ASV za 330 zł i sobie chwalę, poza tym że odrobinę mógłby ciszej pracować.
Programu nie musisz zmieniać, zakładasz i masz na start parę koni więcej. Czasami trzeba wtyczkę przeszczepić.
Wtryski można sprawdzić u pompiarza czy nie leją i jakie mają ciśnienia otwarcia.
Grupa 013 dla Boscha niestety nie istnieje.
Za 200 zł wtryski z AFN to tanio, może będą dobre, warto zaryzykować.
Ja osobiście w zeszłym roku kupiłem od ASV za 330 zł i sobie chwalę, poza tym że odrobinę mógłby ciszej pracować.
Programu nie musisz zmieniać, zakładasz i masz na start parę koni więcej. Czasami trzeba wtyczkę przeszczepić.
Wtryski można sprawdzić u pompiarza czy nie leją i jakie mają ciśnienia otwarcia.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2012, 22:51 przez rafal9h10, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam.
Korzystając z założonego tematu chciałbym zapytać o dwie rzeczy, bo też muszę skorygować kąt wtrysku w swojej B4.
1) Jeśli VAG-COM pokazuje za niską wartość kąta (np. w okolicach 20), to czy przesuwamy pompę w kierunku bloku silnika? Czy może jest odwrotnie? Chciałbym się upewnić zanim zacznę "kręcić".
2) I jeszcze jedno pytanie - co właściwie jest na poziomej osi wykresu TDI Graph w VAG-COM? Czy temperatura paliwa, czy coś innego? Bo nie mogę tego rozszyfrować.
Z góry dziękuję za odp.
Korzystając z założonego tematu chciałbym zapytać o dwie rzeczy, bo też muszę skorygować kąt wtrysku w swojej B4.
1) Jeśli VAG-COM pokazuje za niską wartość kąta (np. w okolicach 20), to czy przesuwamy pompę w kierunku bloku silnika? Czy może jest odwrotnie? Chciałbym się upewnić zanim zacznę "kręcić".
2) I jeszcze jedno pytanie - co właściwie jest na poziomej osi wykresu TDI Graph w VAG-COM? Czy temperatura paliwa, czy coś innego? Bo nie mogę tego rozszyfrować.
Z góry dziękuję za odp.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tak jak na załączonym zdjęciu, zwiększanie wartości kąta wtrysku następuje gdy przesuwamy pompe w kierunku bloku silnika.nyquist pisze:Witam.
Korzystając z założonego tematu chciałbym zapytać o dwie rzeczy, bo też muszę skorygować kąt wtrysku w swojej B4.
1) Jeśli VAG-COM pokazuje za niską wartość kąta (np. w okolicach 20), to czy przesuwamy pompę w kierunku bloku silnika? Czy może jest odwrotnie? Chciałbym się upewnić zanim zacznę "kręcić".
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
do 1z przy przebiegu ( prawdziwego ) 200tys km dobrze jest ustawić kąt na około 55-57 ,zimą ma pompa lżej . ja tak mialem w kilku autach i przy minus 15 odpalały bez grzania swiec ( kapturki posciagane ) a przy kacie 50 tez odpalały ale ciezej.
znowu okolice kata 90 ciezej jest odpalić silnik w niektórych afn-ach.
znowu okolice kata 90 ciezej jest odpalić silnik w niektórych afn-ach.